OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af 20Legend
Flax_Generous skrev:
man 7. okt 2019 09:25
20Legend skrev:
man 7. okt 2019 07:11
En ting er, at fyre Solskjær. Men at ansætte Allegri ville være en kæmpefejl.

Med en fyring af Solskjær ville langtidsplanerne være nulstillet igen. Og så skal der igen ændres til en spillestil med en ny manager. Der har været nul retning siden Sir Alex forlod klubben når det kommer til managers og at skifte Solskjær ud med Allegri viser at man gør samme fejl om igen.
Taget i betragtning at United ikke har en spillestil lige nu, så er der vel ikke så meget at ændre. Men enig i, at Allegri ikke er den rette. United har ikke brug for endnu en pragmatiker.
20Legend skrev:
man 7. okt 2019 07:11
Solskjær skal ikke fyres. Ikke endnu hvertfald. Men Glazers og Woodward skal væk ASAP. Uanset hvem, der bliver ansat som manager så kommer United ikke i top 4 igen så længe Woodward har ansvaret for det fodboldmæssige. Og han hverken afsiger ansvaret eller bliver fyret. Så klubben skal købes af en eller anden før Ed forsvinder. Og det er kun Saudierne, der har penge til at købe klubben.
Det kommer bare ikke til at ske. Uniteds bedste håb er at finde en manager som kan vinde på trods af Woodward. Det kan Solskjær ikke, og hvis vi fastholder ham fordi vi vil have Woodward og Glazer-familien væk først, så risikerer vi helt alvorligt nedrykning.
Problemet er bare, at der ikke findes en eneste manager, hverken Klopp, Pep, Poch, Nagelsmann eller andre, der kan vinde noget sim helst så længe Glazers ejer United.

Et andet problem som jeg også tror eksisterer er, at ingen toptræner vil til United så længe Woodward styrer butikken.
20Legend skrev:
man 7. okt 2019 12:24
Problemet er bare, at der ikke findes en eneste manager, hverken Klopp, Pep, Poch, Nagelsmann eller andre, der kan vinde noget sim helst så længe Glazers ejer United.
Der er mange stadier mellem "vinde noget" og den nuværende nedrykningsform. For det er Uniteds niveau siden Solskjær overtog permanent: Nedrykningskandidat.

Derudover viste både Van Gaal og Mourinho, at det faktisk godt kan lade sig gøre at vinde trofæer og kvalificere sig til Champions League under Woodward. Selvom ingen af dem var et godt match og begge fortjent blev fyret. Målet må være at finde en manager som minimum er på deres niveau - og ikke som Solskjær mange, mange niveauer under.
20Legend skrev:
Et andet problem som jeg også tror eksisterer er, at ingen toptræner vil til United så længe Woodward styrer butikken.
Det ved du ikke noget om.
Af 20Legend
Flax_Generous skrev:
man 7. okt 2019 12:31
20Legend skrev:
Der er mange stadier mellem "vinde noget" og den nuværende nedrykningsform. For det er Uniteds niveau siden Solskjær overtog permanent: Nedrykningskandidat.

Derudover viste både Van Gaal og Mourinho, at det faktisk godt kan lade sig gøre at vinde trofæer og kvalificere sig til Champions League under Woodward. Selvom ingen af dem var et godt match og begge fortjent blev fyret. Målet må være at finde en manager som minimum er på deres niveau - og ikke som Solskjær mange, mange niveauer under.
20Legend skrev:
Du har ret i, at jeg ved ikke noget om det sidste du nævner. Også derfor jeg skrev, at det er noget jeg tror.
Af Doktoren1
Flax_Generous skrev:
man 7. okt 2019 12:31
20Legend skrev:

20Legend skrev:
Helt enig mht Van Gaal og Mou.
Hvorfor er Allegri et dårligt match? Synes ikke hans Juve var så defensivt som andre sæsoners Juve hold...