OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af Benzet
Truppen er:
Goalkeepers: De Gea, Romero, Grant.

Defenders: Dalot, Lindelof, Maguire, Tuanzebe, Rojo, Young, Williams.

Midfielders: McTominay, Matic, Fred, Mata, Gomes.

Forwards: Pereira, Chong, Greenwood, Rashford, James

Jeg er rigtig, rigtig bekymret over midtbanen, der ser meget svag ud. Jeg kan ikke komme i tanke om mange hold i PL, der stiller med en svagere midtbane. Der er vel kun McTominay, der er rigtig kvalitet hos os. På den baggrund forventer jeg, at vi taber i dag.

Jeg ville stille med følgende hold, men Solskjær er nok ikke enig. Han vil jo absolut have de unge talenter med, uanfægtet om de er det bedste alternativ eller ej:

.................DdG..............

Young..Lindelöf.Maguire..Rojo
....................Matic................
...........McTominay.Fred..........

Andreas.........................James
...................Rashford..............

Jeg ser gerne, at vi får indøvet nogle detaljer, kombinationer eller klare aftaler omkring frisparkssituationerne offensivt. Jeg er så træt af at se Rashford sparker direkte på mål, lige meget hvilken vinkel frisparket tages fra, når det er tæt på modstanderens felt. Det er så gennemskueligt, at han 10 gange ud af 10 sparker hårdt mod målet, og vi scorer aldrig på det. Det er spild af gode muligheder. Det er i orden at forsøge, når frisparket ligger lige for mål udenfor feltet. Men at han forsøger, selv når frisparket ligger tæt på baglinjen, er irriterende at se på. Der er ingen, der alligevel bliver overrasket over forsøget fra den spidse vinkel, når han forsøger det samme hver gang.
Af 20Legend
Jeg håber godt nok ikke på det hold som du håber på. Det ville imo være den værst mulige opstilling med truppens spillere.

Imo ville det bedste hold være:

DDG
Young/Dalot, Tuanzebe, Maguire, Williams/Rojo
McTominay, Gomes, Fred (pga. mangel på bedre)
Rashford, Greenwood, James

Men desværre så skal Lindelöf spille uanset hvor mange fejl han laver.
Af Benzet
Jeg er bare ikke overbevist om, at de unge spillere er helt klar endnu. Jeg har min tvivl om, at Chong og Gomes nogensinde blive gode nok til PL overhovedet. Så min opstilling er i mangel af bedre, og her har jeg valgt spillere med rutine fremfor nogle talenter, der i min optik ikke har overbevist mig om, at de er klar.
Af Benzet
Jeg er overrasket over, at Mata er med. Han har ikke haft en eneste bare middelgod kamp for United rigtig, rigtig længe. Den eneste situation, hvor jeg vil være tilfreds med at have ham på banen er, hvis vi får et frispark tæt på feltet. Her er han vel vores bedste mand på banen, selv om han langt fra er nogen frisparksekspert.
Af 20Legend
Ok opstlling. Der er "kun" tre spillere, der er rigtig dårlige.

Jeg er enig med dig vedr. Mata, men ikke Gomes. Gomes har været den af de helt unge, der har gjort det klart bedst.
Af 20Legend
Når man snakker om akademispillere i de engelske klubber i de senere år har man snakket om TFM, Tuanzebe, Gomes, Chong, Garner og Greenwood, men de er ikke klare.

Men Chelsea har et hold fyldt med spillere i samme aldre og yngre. Newcastle har to gange Longstaff, Southampton har Obafemi og Valery, West Ham har Rice og jeg kunne blived meget længere.

Hvordan kan det være, at kun er United-spillerne, der ikke er klare?
Af Benzet
Jeg frygtede på foran en alt for tynd midtbane, og det er lige præcis dér, vi kæmper nu. Vi har kun McTominay, der fylder en smule. Mata forsøger, men er så langsom. Freds teknik glipper, så snart der lægges et lille pres.
Af 20Legend
Jeg forstår kritikken af Solskjær. Men det er dog alligevel sindsygt hvor dårlige United er.

Det er svært for ikke at sige umuligt at få et hold hvor DDG, McT, Maguire, Rashford og Tuanzebe er de eneste med niveau til PL.
Af Muncken
20Legend skrev:
søn 6. okt 2019 17:55
Når man snakker om akademispillere i de engelske klubber i de senere år har man snakket om TFM, Tuanzebe, Gomes, Chong, Garner og Greenwood, men de er ikke klare.

Men Chelsea har et hold fyldt med spillere i samme aldre og yngre. Newcastle har to gange Longstaff, Southampton har Obafemi og Valery, West Ham har Rice og jeg kunne blived meget længere.

Chelseas spillere er altså ikke yngre end Chong, gomes , greenwood og garner. Samtidig har Chelsea spillere været udlejet til klubber i Championship osv , og har dermed spillet seniorbold på et vist niveau. Det har vores unge ikke, de er kastet alt for tidligt ind i pl
Af 20Legend
Muncken skrev:
søn 6. okt 2019 18:55
20Legend skrev:
søn 6. okt 2019 17:55

Chelseas spillere er altså ikke yngre end Chong, gomes , greenwood og garner. Samtidig har Chelsea spillere været udlejet til klubber i Championship osv , og har dermed spillet seniorbold på et vist niveau. Det har vores unge ikke, de er kastet alt for tidligt ind i pl
Rice, 2x Longstaff, Evertons Davies, Valery og Obafemi var alle 18-19 år da de fik PL-debut og uden udlån.
Af Benzet
Solskjær skal væk. Legende i klubben eller ej. Få Allegri ind her i landsholdspausen, selv om den første kamp mod Liverpool er utaknemmelig at starte på.

DdG 4

Dalot 7
Maguire 7
Tuanzebe 7
Young 02

Fred 00
McTominay 4
Mata 02

James 4
Rashford 02
Andreas 02

---
Greenwood 00
Rojo 4
Chong -
Af Spoock
Helt enig i at det er tid til at sige farvel til Solskjær.

Vores hold er elendigt, men ligepræcis derfor kræver det en træner der gør spillerne bedre end de er, og det er Solskjær ikke i stand til.
Af Benzet
Solskjær er den værste manager, der kan været for United i PL´s historie. Ingen af de øvrige efter Fergie har været SÅ elendige. Jeg kan godt forstå, at man skrev med ham, da han var et positivt pust efter den evige, vrede Mourinho, men Solskjær viste sig desværre kun at være et "pust". Der er intet i ham managermæssigt overhovedet.
Af Benzet
Jeg ved ikke, hvordan vi er kommet så langt ud, men der skal godt nok ryddes op nu. Der skal så meget mere kvalitet ind, mens der er folk, der aldrig fortjener at spille for United igen. Det er nemmest at pege på de folk, der af den ene eller anden årsag ikke er gode nok til et tophold i PL, så det gør jeg her:

Young, Jones, Lindelöf, Matic, Fred, Andreas, Gomes, Chong, Lingard, Smalling ( på lån), Rojo, Fosu-Mensah, Mata, Alexis (på lån) og Solskjær. Det er sindssyg mange folk omkring førsteholdet, der ikke er gode nok på én gang. Det kommer til at tage enormt lang tid at skille sig af med så mange og samtidigt erstatte dem med kvalitet, der overhovedet gider at skifte til en synkende skude som United. I skrivende stund kan jeg ikke se, at vi nogensinde kommer op blandt de 4 bedste igen, og da slet ikke som mesterskabskonkurrent. Det sidste vil kræve, at Glazer og Woodward også forlod klubben, så hele baglandet og ejerskabet kunne omstruktureres, især økonomisk set.
Af Doktoren1
Benzet skrev:
søn 6. okt 2019 21:28
Jeg ved ikke, hvordan vi er kommet så langt ud, men der skal godt nok ryddes op nu. Der skal så meget mere kvalitet ind, mens der er folk, der aldrig fortjener at spille for United igen. Det er nemmest at pege på de folk, der af den ene eller anden årsag ikke er gode nok til et tophold i PL, så det gør jeg her:

Young, Jones, Lindelöf, Matic, Fred, Andreas, Gomes, Chong, Lingard, Smalling ( på lån), Rojo, Fosu-Mensah, Mata, Alexis (på lån) og Solskjær. Det er sindssyg mange folk omkring førsteholdet, der ikke er gode nok på én gang. Det kommer til at tage enormt lang tid at skille sig af med så mange og samtidigt erstatte dem med kvalitet, der overhovedet gider at skifte til en synkende skude som United. I skrivende stund kan jeg ikke se, at vi nogensinde kommer op blandt de 4 bedste igen, og da slet ikke som mesterskabskonkurrent. Det sidste vil kræve, at Glazer og Woodward også forlod klubben, så hele baglandet og ejerskabet kunne omstruktureres, især økonomisk set.
Jeg er med på at mange af de spillere du nævner der ikke præsterer, men er det fordi de er så dårlige?
Synes slet ikke vi har noget system at sætte spillerne ind i! Det bliver jo fra side til side, og baglæns, hver enkelt spiller bliver jo slet ikke "sat i scene" og de spillere der skal være kampafgørende for os, kan jo ikke snørre 3 mand i hver eneste handling, der er slet ikke noget bevægelse omkring bolden, slet ingen i feltet når vi endelig kommer frem - og det virker som om de fleste er låste! Om det er selvtillid eller træneren...?
OGS er i min verden ikke vores redningsmand, med en ny træner kan der godt gå endnu længere tid, det kan også gå stærkt den anden vej igen, men mange af vores spillere er bedre end det de pt viser..
Men tør de fyre ham nu? Oplagt at gøre det i landskampspausen..
Af Benzet
Nogle af spillerne ville sikkert være brugbare, hvis der var flere kvalitetsspillere omkring dem. Men listen af spillere jeg nævner viser, at der i klubben er en lang liste af middelmådige spillere. Der er endda spillere på listen, der end ikke ville være gode nok til det danske landshold, hvis de havde været danskere (Chong, Gomes, Matic, Mata, Fosu, Andreas).

Når vi har tabt til Liverpool efter landsholdspausen, vil jeg ikke blive overrasket, hvis Solskjær bliver fyret, og Allegri bliver ansat i stedet.
Af 20Legend
En ting er, at fyre Solskjær. Men at ansætte Allegri ville være en kæmpefejl.

Med en fyring af Solskjær ville langtidsplanerne være nulstillet igen. Og så skal der igen ændres til en spillestil med en ny manager. Der har været nul retning siden Sir Alex forlod klubben når det kommer til managers og at skifte Solskjær ud med Allegri viser at man gør samme fejl om igen.

Solskjær skal ikke fyres. Ikke endnu hvertfald. Men Glazers og Woodward skal væk ASAP. Uanset hvem, der bliver ansat som manager så kommer United ikke i top 4 igen så længe Woodward har ansvaret for det fodboldmæssige. Og han hverken afsiger ansvaret eller bliver fyret. Så klubben skal købes af en eller anden før Ed forsvinder. Og det er kun Saudierne, der har penge til at købe klubben.
20Legend skrev:
man 7. okt 2019 07:11
En ting er, at fyre Solskjær. Men at ansætte Allegri ville være en kæmpefejl.

Med en fyring af Solskjær ville langtidsplanerne være nulstillet igen. Og så skal der igen ændres til en spillestil med en ny manager. Der har været nul retning siden Sir Alex forlod klubben når det kommer til managers og at skifte Solskjær ud med Allegri viser at man gør samme fejl om igen.
Taget i betragtning at United ikke har en spillestil lige nu, så er der vel ikke så meget at ændre. Men enig i, at Allegri ikke er den rette. United har ikke brug for endnu en pragmatiker.
20Legend skrev:
man 7. okt 2019 07:11
Solskjær skal ikke fyres. Ikke endnu hvertfald. Men Glazers og Woodward skal væk ASAP. Uanset hvem, der bliver ansat som manager så kommer United ikke i top 4 igen så længe Woodward har ansvaret for det fodboldmæssige. Og han hverken afsiger ansvaret eller bliver fyret. Så klubben skal købes af en eller anden før Ed forsvinder. Og det er kun Saudierne, der har penge til at købe klubben.
Det kommer bare ikke til at ske. Uniteds bedste håb er at finde en manager som kan vinde på trods af Woodward. Det kan Solskjær ikke, og hvis vi fastholder ham fordi vi vil have Woodward og Glazer-familien væk først, så risikerer vi helt alvorligt nedrykning.