OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Brugeravatar
Af Ceo
Kick-off: 21:00 (Dansk tid)
Kanal: “Liverpool Lokal-TV” (3+) og ViaPlay (formoder jeg)

Skader:
Martial
Baily
Jones
Dalot
Gomes

Tvivlsom
Pogba
Rashford
Shaw

Forventninger:

Meget farvet af, at jeg selv skal se kampen på OldTrafford

Som altid håber og tror jeg på United sejr.

Holdet er stadig meget præget af skader, så de unge må endnu engang snøre skoene og tage ansvaret på sig.

Forhåbentlig kan vores unge offensive-kræfter, få nedlagt Arsenals ustabile forsvar.

Resultat: 2-1 til United

God Kamp!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af Ceo man 30. sep 2019 15:42, rettet i alt 2 gange.
Af Benzet
Frygter et rødt kort i 2. halvleg. Vi har allerede 3 gule, og med den bane i det vejr....

Flot 1. halvleg af Tuanzebe, Andreas og McTominay.
Af Benzet
For en gangs skyld kan man påstå, at det var ufortjent, at United tabte points i denne sæson. Ærgerligt at Tuanzebe ikke kunne niveauet fra 1. halvleg, og han ender med at koste sejren. Måske havde det været mere sikkert med Rojo, der trods alt har spillet et par gode kampe allerede i cup-turneringer, og som har en hel del mere erfaring fra store kampe.

DdG 4
Young 4
Lindelöf 4
Maguire 7
Tuanzebe 4

McTominay 10
Pogba 7
Lingard 02
Andreas 7
James 7

Rashford 4

--
Fred 7
Greenwood 4
Senest rettet af Benzet man 30. sep 2019 22:58, rettet i alt 1 gang.
Af Doktoren1
Synes da helt klart der var bedre tegn at spore, men det er så irriterende at vi skal stoppe med at spille hver gang vi kommer foran!!
Det skal så siges, i modsætning til andre kampe hvor de andre for udlignet, så jagtede vi sejren i dag..
Af Doktoren1
Benzet skrev:
man 30. sep 2019 22:55
For en gangs skyld kan man påstå, at det var ufortjent, at United tabte points i denne sæson. Ærgerligt at Tuanzebe ikke kunne niveauet fra 1. halvleg, og han ender med at koste sejren. Måske havde det været mere sikkert med Rojo, der trods alt har spillet et par gode kampe allerede i cup-turneringer, og som har en hel del mere erfaring fra store kampe.

DdG 4
Young 4
Lindelöf 4
Maguire 7
Tuanzebe 4

McTominay 10
Pogba 7
Lingard 02
Andreas 7
James 7

Rashford 4

--
Fred 7
Greenwood 4
Enig med McT - men synes nu ikke Pogba gjorde en forskel i dag, og et 7 tal er efter min mening alt for meget..
Linde må snart ha en pause, sygt han kan få så meget tillid..
Af 20Legend
Kan nogen give en god årsag til, at Lingard bliver ved med at starte? Spørgsmålet er ikke om han burde starte i United, men om han er den værste spiller i PL i denne sæson. Det er hvertfald tæt på.
Af Lassekk
20Legend skrev:
man 30. sep 2019 23:50
Kan nogen give en god årsag til, at Lingard bliver ved med at starte? Spørgsmålet er ikke om han burde starte i United, men om han er den værste spiller i PL i denne sæson. Det er hvertfald tæt på.
Det så vildt jeg mangler ord! Ingen midter klubber i PL ville have ham spillende så dårlig er han alligevel er han vigtigt for united, en del af fremtiden og jeg ved ikke hvad, han kan jo INTET.
Se kampen igår, han gemmer sig konstant, han kan ikke sætte en mand til mand, han ligger ikke de frække kreative afleveringer som hans position kræver. Det eneste han har er løbepensum that is it. 1 assit og 1 mål har han givet united i 10 måneder! Tænk lige over det! Og assisten var mod rochdale....

Der også en grundt til vi spillede bedre mod slut af kampen med rash ude højre, greenwood up top og Pobga længere fremme. Håber Gomes er klar igen snart !