OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af 20Legend
Desværre ingen Gomes i dagens trup.

Så jeg håber på dette hold baseret på truppen:

Romero
Wan-Bissaka, Tuanzebe, Rojo, Williams
Fred, Garner, Andreas
Mata, Greenwood, Chong

Bænken: Grant, Lindelof, Jones, McTominay, Pogba, Lingard, James.
Af Benzet
Tuanzebe som anfører, selv om Jones, Lingard og til dels Rojo eller Romero (med næsten 100 landskampe for Argentina) er med i startopstillingen. Hvad sker der? Jeg er helt med på, at Pogba ikke er værdig, men de øvrige rutinerede...
Af 20Legend
Benzet skrev:
ons 25. sep 2019 21:02
Tuanzebe som anfører, selv om Jones, Lingard og til dels Rojo eller Romero (med næsten 100 landskampe for Argentina) er med i startopstillingen. Hvad sker der? Jeg er helt med på, at Pogba ikke er værdig, men de øvrige rutinerede...
Dejligt 😊
Af 20Legend
Kun mig, der ikke kan se hvorfor Greenwood er blever overhyped til at være det største talent på Uniteds akademi i mange år?

Gomes har vist meget mere.
Af Benzet
20Legend skrev:
ons 25. sep 2019 21:29
Kun mig, der ikke kan se hvorfor Greenwood er blever overhyped til at være det største talent på Uniteds akademi i mange år?

Chong må slå ham i at være overhyped. Jeg tror forsat på Greenwoods talent, men at han skulle have et par sæsoner mere på ungdomsniveau eller på udleje.

Ufatteligt i øvrigt, at United ikke kan score. Vi har allerede brændt 3-4 større chancer, og bruger faktisk en del chancer for at score generelt i sæsonen indtil nu, som jeg fornemmer det (på nær mod Chelsea).
Af 20Legend
Benzet skrev:
ons 25. sep 2019 21:44
20Legend skrev:
ons 25. sep 2019 21:29

Chong må slå ham i at være overhyped. Jeg tror forsat på Greenwoods talent, men at han skulle have et par sæsoner mere på ungdomsniveau eller på udleje.

Ufatteligt i øvrigt, at United ikke kan score. Vi har allerede brændt 3-4 større chancer, og bruger faktisk en del chancer for at score generelt i sæsonen indtil nu, som jeg fornemmer det (på nær mod Chelsea).
Der har det sidste halve år været rimelig stor enighed blandt dem, der kender spillerne, at Chong er den af de unge, der mest sandsynligt ikke slår igennem.

Samtidig har mange skreget Greenwood op til en spiller, der bliver virkelig, virkelig stor. Jeg kan bare slet ikke se noget som helst, der fortjener den hype. Jeg tvivler også meget på Chong, men kan se hvad han kan. Så er spørgsmålet om han kan blive god nok.
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Rochdales september har bl.a. indeholdt et 6-0-nederlag til Peterborough og et 2-0-nederlag til Manchester Citys U21-hold. Men United lader til at have svært ved at slå dem. Det er så ringe.
Brugeravatar
Af Flax_Generous
20Legend skrev:
ons 25. sep 2019 22:25
Udover Romero, der stortset er utestet, hvilken spiller har så vist et acceptabelt niveau for en United-spiller?
Wan-Bissaka har som sædvanlig vist et fint niveau. Pereira har kæmpet bravt i 2. halvleg og Greenwood er kommet frem til så mange chancer, at han har fortjent sit mål. Det er dog på en meget billig baggrund, for Rochdale er ikke et godt hold, hvilket selvsagt også gør det ekstra grotesk, at seniorspillere som Rojo, Fred, Lingard og Pogba har været så ringe.
Af Benzet
Hvordan vi kunne undgå at gå helhjertet efter en def.midtbane + angriber er en gåde. Jeg har mistet troen på Solskjær nu. Dette var dråben for mig. Jeg ønsker af hele hjertet, at der sker en ændring i klubbens resultater, der går min tvivl til skamme. Men jeg tror ikke længere på det.
Af 20Legend
Kunne ikke være mere enig med jer.

Men desværre tror jeg Solskjær er bundet på både hænder og fødder og nok også svigtet en hel del når det kommer til at hente spillere. For jeg nægter at tro på, at han er tilfreds med truppen.

Den trup United har nu er ikke til en top-10. Fred, Andreas, Lingard, Mata, Matic, Young ville end ikke være marginalspillere hos nogen andet af top 6-holdene og heller ikke hos Everton, Wolves, Leicester eller West Ham. Jones, Rojo og Lindeløf ville i bedste fald være reserver hos de nævnte hold. Og af de spillere, der er gode nok til top 6 er en målmand og en stjernespiller, der ikke gider være der. Udover det er det højst fire andre.
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Solskjærs pointsnit siden han blev permanent manager vil give 42 point på en hel sæson. Det er en bundklub værdigt, alvorligt tæt på nedrykning. Det er muligt, at truppen er smal og rigtig dårlig på visse positioner, men ikke dårlig.
Af Muncken
Flax_Generous skrev:
ons 25. sep 2019 23:00
Spoock skrev:
ons 25. sep 2019 22:57
Hold kæft hvor er vi pinlige at se på...
Det er Moyes-ringe det her. Solskjær er væk inden jul.
Helt enig, det er nemlig Moyes ringe det her. Men ingen vil sige det pga at Solskjær er manager. Det er et hold uden nogen som helst plan overhovedet
Af Benzet
Jeg er lidt chokeret over, at der kan rende et 16-årigt talent rundt som Luke Matheson i Uniteds baghave, uden at vi har ham tilknyttet vores klub. Det er den højre back, der bl.a. scorede mod os og i det hele taget spillede en flot kamp. Vi henter unge talenter til fra fjerne dele af Europa og nogle gange udenfor også, men et talent af denne størrelse fra nærområdet i Manchester, der hverken spiller for United eller City, har vi ikke sørget for at få ind.