OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af Benzet
Det er lidt underligt, at Greenwood er helt uden for truppen efter at have scoret sit første seniormål i en betydende kamp, samtidigt med at Chong er med på bænken på trods af en helt uhørt ringe indsats sidst. Det kan kun være for, at Chong skal få følelsen af ikke at være kasseret og dermed nede længere nede i kulkælderen, ellers er det i mine øjne meningsløst, at han er med.

Ahh..halsbetændelse til Greenwood...
Af 20Legend
Er det ikke lidt tidligt at dømme Chon uegnet? For det første gjorde han det ikke værre end Lingard normalt gør. Og nu også Mata.

Samtidig er det kun hans første start. Jeg siger ikke, at han er the real deal, men skal han ikke have mere end en kamp?
Af Benzet
Han har vel ikke fortjent at blive udtaget på baggrund af sidste kamp? Der må vel være nogen, der kan bidrage mere end ham?

Elendig, elendig offensiv indsats af United. På nær ved målet har vi stået ok defensivt, men vi har intet vist fremad. Rashford havde en enkelt friløber, men stopper af en eller anden årsag op - han ligner ikke helt sig selv i tiden.
Af Anderson_8
Hvor er vi bare helt igennem total ringe. Vi har ikke skabt én eneste chance i første halvleg - vi er overhovedet ikke fremme og presse WH, som uden problemer styrer spillet.. jeg har mistet al tro på OGS - han snakker og snakker og der sker ingenting inde på banen!
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Jeg har meget svært ved at se Solskjær nogensinde få United til at konkurrere med City og Liverpool. Bare det at slutte i top 4 ser vanskeligt ud. Ja ja, truppen er tynd og på visse positioner decideret dårlig, men United burde stadig være bedre end hold som Leicester, Southampton, Bournemouth og West Ham. Men det er Solkjærs Uniteds niveau.
Af Benzet
Solskjærs største fejl hidtil var så åbenlys, at det er skræmmende, at han ikke rettede op på den i tide: Her tænker jeg på, at han har skippet Herrera, Fellaini, Lukaku og Alexis afsted under at få forstærkninger til midtbanen eller angrebet. Holdet betaler lige netop nu en høj pris for at være på tyndt besat på de 2 områder. Vi har Pogba, Rashford og Martial ude, og vi har ingen til at træde ind i stedet: Matic er for langsom, mens den offensive Greenwood er for ung til at stå alene. Vi stod jo egentlig ok defensivt i går, men kun i forsvaret. På midtbanen var der meget lidt opbakning til forsvaret, og samtidigt kom der meget lidt offensivt fra midtbanen. Andreas var uheldig med ikke at få en asssist, men ellers skaber de jo forsvindende lidt.

Der er forsat for mange i klubben, der ikke er gode nok, og vi ser derfor meget middelmådige ud, når vi har 3-4 profiler ude.

Bedømmelser:

De Gea 4
Bissaka 7
Maguire 4
Lindelöf 4
Young 4

Matic 4
McTominay 7
Mata 02

Andreas 02
Rashford 00
James 4