OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af Benzet
Det dummeste United kan gøre i denne kamp vil være at undervurdere modstanderen. Vi må formode, at Astana ikke er langt fra i hvert fald fx FCK`s niveau, siden de har kvalificeret sig til Europa League, hvilket får mig til at forvente en modstander på niveau med et bundhold eller måske endda nedrykkerhold i PL. Dermed vil vi kunne risikere problemer, hvis vi skifter alt for meget ud. Mit håb på en opstilling:

--------------------De Gea-------------------

Jones---Tuanzebe-Maguire---Rojo

--------------McTominay-Matic--------------
---------------------Fred-----------------------
Lingard----------Greenwood---------Andreas
Af 20Legend
Benzet skrev:
tors 19. sep 2019 09:01
Det dummeste United kan gøre i denne kamp vil være at undervurdere modstanderen. Vi må formode, at Astana ikke er langt fra i hvert fald fx FCK`s niveau, siden de har kvalificeret sig til Europa League, hvilket får mig til at forvente en modstander på niveau med et bundhold eller måske endda nedrykkerhold i PL. Dermed vil vi kunne risikere problemer, hvis vi skifter alt for meget ud. Mit håb på en opstilling:

Det der ville være på alle måder en forfærdelig opstilling.

Jeg håber på denne:

Romero (OGS har sagt han starter)

Dalot/AWB, Tuanzebe, Jones, Williams/Young

Fred, Garner/McTominay

Chong, Gomes, Rashford

Greenwood.
Af Wes
20Legend skrev:
tors 19. sep 2019 10:01
Benzet skrev:

Har du en god dag?
Af 20Legend
Wes skrev:
tors 19. sep 2019 12:13
20Legend skrev:
tors 19. sep 2019 10:01
Benzet skrev:

Har du en god dag?
Ja. Og jeg gætter på du vil have en begrundelse på hvorfor jeg mener Benzets hold er så forfærdeligt. Der er flere grunde til det.

1. Det er dårligt hold. Der er fem spillere, der ikke er gode nok til at spille for United. Og hvertfald fire af dem er heller ikke gode nok som backup. Matic, Rojo, Lingard og Andreas er ikke gode nok, heller ikke som backup. Jones er ikke god nok som stamspiller, men kan måske bruges som backup.

2. Der er ingen fremtid i det hold. Matic og Rojo bliver nok solgt senest til sommer. Derudover kommer nok hverken Fred, Jones, Lingard eller Andreas til at være i United om tre-fire år.

3. Der er for få af de unge talenter med. Jeg er en af dem, der ikke helt tror på de unge talenter, som bliver hyped så meget. Men I og med, at så mange, der kender til deres fodboldmæssige evner, synes, at de er meget lovende, så kunne jeg godt tænke mig som min. at få tre af spillerne i startopstillingen.

4. Så er der en mere svær ting. Jeg synes ikke, at United skal satse på EL overhovedet og specielt mod måske det dårligste hold i EL i denne sæson på hjemmebane, hvor modstanderne endda har en lang rejse, burde det ikke være brug for nogen stamspillere.
Af Benzet
Jeg synes også selv, at holdet er forfærdeligt. Men skal vi spare 3-4 spillere, er det vel spillere som Rojo, Jones, Matic og Fred, der står i næste række. Med mindre vi vil spille helt uden rutine på holdet og have 6-7 talent med fra start? Holdet jeg har sat er ikke godt, men det er bedre end et næsten rent talenthold. Og det er ikke mindst et udtryk for manglen på bredden i truppen.
Gad godt at have Juventus'bænk fra kampen i går som vores back-up. Men det har vi jo ikke.
Af 20Legend
Benzet skrev:
tors 19. sep 2019 13:07
Jeg synes også selv, at holdet er forfærdeligt. Men skal vi spare 3-4 spillere, er det vel spillere som Rojo, Jones, Matic og Fred, der står i næste række. Med mindre vi vil spille helt uden rutine på holdet og have 6-7 talent med fra start? Holdet jeg har sat er ikke godt, men det er bedre end et næsten rent talenthold. Og det er ikke mindst et udtryk for manglen på bredden i truppen.
Gad godt at have Juventus'bænk fra kampen i går som vores back-up. Men det har vi jo ikke.
Men istedet for Matic, Lingard OG Andreas kunne man have startet med to af Chong, Gomes og Garner.
Af Benzet
Det kunne man, og det ville også være mere interessant. Men også langt mere risikabelt. Jeg vil synes, at det vil være en undervurdering af modstanderen.
Af 20Legend
Benzet skrev:
tors 19. sep 2019 16:49
Det kunne man, og det ville også være mere interessant. Men også langt mere risikabelt. Jeg vil synes, at det vil være en undervurdering af modstanderen.
Ikke mere end det allerede er ved at lade en spiller som Maguire og også DDG sidde over. Specielt med tanke på, at både Lingard, Andreas, Matic og Mata alle har spillet sig godt og grundigt af holdet.
Af Benzet
Jeg ville personligt heller ikke lade De Gea og Maguire sidde over i EL, der måske kan vise sig at blive vores eneste vej til en CL-kvalifikation til næste sæson. Jeg ville sikre holdet points nok i de første EL-kampe i gruppespillet og derfor give endnu mere spilletid til yngre spillere. Men det bliver da spændende at se, hvilken tilgang OGS vælger :)
Af Benzet
På nuværende tidspunkt bliver jeg nødt til at trække et "I told you so". Der har været alt for mange unge spillere i startopstillingen på én gang, og ingen af dem har rigtigt spillet godt ud over Dalot. Ringeste spillere for United har dog været Rashford skarpt forfulgt af Chong.
Af kimhemm
Dalot har gjort det rigtig godt. Kunne være spændende at prøve ham som højre midt når WBS er tilbage og sætter sig på højre back.
Af Benzet
Synes også, at Dalot som højre kant er en mulighed. Jeg stoler ikke på ham defensivt i kæmpe mod stærkere hold. Her har han en tendens til at holde spillet "bag om" i rummet bag ham. Men offensivt er han stærk.
Af Benzet
Romero 4 (ikke i aktion)

Dalot 7
Tuanzebe 7
Jones 4
Rojo 10

Fred 7
Matic 4
Gomes 4

Chong -3
Rashford 00
Greenwood 4
---
Lingard 7
Mata 4
Young -
Af 20Legend
Jeg er tilfreds. Havde Rashford scoret på sine chancer i første halvleg så var jeg super tilfreds.

Det var ikke imponerende, men de gik frisk til den, særligt den første halve time. Den halve time var Fred blændende. Men så begyndte Fred at bruge længere tid på bolden og så gik det ned at bakke.

Af de unge imponerede Tuanzebe og Gomes mig. Chong og Greenwood not so much. Rojo leverede også en god .indsats
Af Doktoren1
Benzet skrev:
tors 19. sep 2019 22:54
Synes også, at Dalot som højre kant er en mulighed. Jeg stoler ikke på ham defensivt i kæmpe mod stærkere hold. Her har han en tendens til at holde spillet "bag om" i rummet bag ham. Men offensivt er han stærk.
Nu ved jeg ikke hvem, og det er egentlig også lige meget, men da Valencia spillede, både som kant og back, blev han svinet til fordi han ikke kunne ramme en mand med sine indlæg, på trods af han kom til mange af dem.. (og altid var påpasselig)
Dalot - fik måske endnu mere tid til at slå sine indlæg, han fik faktisk rigtig meget tid - tror måske han havde adresse på én gang!! Bevares han spillede ok, men så heller ikke mere - kæmpe chance foran tom kasse han også brænder, det lignede en serie 3 afslutning.. Håber han stepper op og gør mine bange anelser om ham til skamme, men jeg tror ikke han rigtig bliver en United spiller..
Enig med Rojo, så længe han havde luft, havde han hjernen med, og så er han altid en fornøjelse, kan godt se ham som midlertidig VB i de kommende kampe..
Af North
Doktoren1 skrev:
fre 20. sep 2019 08:34
Benzet skrev:
Nu ved jeg ikke hvem, og det er egentlig også lige meget, men da Valencia spillede, både som kant og back, blev han svinet til fordi han ikke kunne ramme en mand med sine indlæg, på trods af han kom til mange af dem.. (og altid var påpasselig)
Dalot - fik måske endnu mere tid til at slå sine indlæg, han fik faktisk rigtig meget tid - tror måske han havde adresse på én gang!! Bevares han spillede ok, men så heller ikke mere - kæmpe chance foran tom kasse han også brænder, det lignede en serie 3 afslutning.. Håber han stepper op og gør mine bange anelser om ham til skamme, men jeg tror ikke han rigtig bliver en United spiller..
Enig med Rojo, så længe han havde luft, havde han hjernen med, og så er han altid en fornøjelse, kan godt se ham som midlertidig VB i de kommende kampe..
Nu skal det retfærdigvis siges, at vi i går ikke rigtig havde noget at sigte efter på vores indlæg. Hverken Gomes, Greenwood eller Chong er noget værd i luften, så Dalot og co. havde svære betingelser for at ramme noget på deres indlæg.

Men ellers er jeg enig i, at det største problem i 2. halvleg var den langsomme boldomgang hos Matic og Fred. Chong havde rigtig nok mange boldtab og ligner en spiller der enten er ramt mentalt eller en spiller der ikke har det talent som mange troede.

Jeg synes det er rigtig fint, at vi bruger en kamp som i går - og kampen mod Rochdale på onsdag til at give de unge spillere minutter. Vi er nødt til at spille dem kontinuerligt selvom de fejler til en start. Ellers udvikler de sig aldrig.

Og som det altid er med den slags kampe, så havde vi måske vundet 5-0 hvis Rashford havde scoret på en af chancerne inden for de første 15 min. På den måde bliver det ofte sort/hvidt. Jeg synes det er vigtigt at se på nuancerne og ikke kun på fakta.
Af Doktoren1
North skrev:
fre 20. sep 2019 13:02
Doktoren1 skrev:
fre 20. sep 2019 08:34
Benzet skrev:
Nu skal det retfærdigvis siges, at vi i går ikke rigtig havde noget at sigte efter på vores indlæg. Hverken Gomes, Greenwood eller Chong er noget værd i luften, så Dalot og co. havde svære betingelser for at ramme noget på deres indlæg.

Men ellers er jeg enig i, at det største problem i 2. halvleg var den langsomme boldomgang hos Matic og Fred. Chong havde rigtig nok mange boldtab og ligner en spiller der enten er ramt mentalt eller en spiller der ikke har det talent som mange troede.

Jeg synes det er rigtig fint, at vi bruger en kamp som i går - og kampen mod Rochdale på onsdag til at give de unge spillere minutter. Vi er nødt til at spille dem kontinuerligt selvom de fejler til en start. Ellers udvikler de sig aldrig.

Og som det altid er med den slags kampe, så havde vi måske vundet 5-0 hvis Rashford havde scoret på en af chancerne inden for de første 15 min. På den måde bliver det ofte sort/hvidt. Jeg synes det er vigtigt at se på nuancerne og ikke kun på fakta.
Jeg er helt på linie med dig her, naturligvis skal de unge have chancen i disse type kampe, især i gruppespillet..
Han havde masser at sigte efter! Dalot.. Han behøvede jo ikke at give den luft hver gang!! Der 3-4 United spillere i feltet hver gang, ja så søgte 2 spillere til bagerste, men det var flere løb end normalt og de flade afleveringer blev slet ikke prøvet fra Dalot, luft under hver gang - mig en gåde han ikke blev klogere under kampens forløb.
Kom nu med 3 point på søndag!!!!