OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af Benzet
Igen en svær kamp, men det lader til, at alle kampe i PL er svære for United. Der er en del skader, og truppen ser derfor sådan ud:

De Gea, Romero, Grant

Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Tuanzebe, Jones, Young

McTominay, Matic, Pereira, Fred, Mata, Gomes

Chong, Greenwood, Rashford, James

Jeg håber på denne opstilling:

De Gea
Bissaka,Jones, Maguire, Young
....................Matic.....................
...........McTominay.Fred..............

James...............................Gomes
....................Rashford..................

Jeg ved godt, at vi har spillet uden en decideret def.midtbane de seneste kampe, men alternativerne er simpelthen for ringe. Mata er overskredet sidste salgsdato for længst, og Andreas er for ringe til United. Matic er også overskredet sidste salgsdato, men dog ikke i samme omfang som Mata, der ikke længere bidrager med meget - i hvert fald ikke gennem den sidste lange tid.
Lindelöf har nu spillet 3 dårlige kampe i træk: 2 for United hvor han kostede mål i begge kampe, og 1 for Sverige. Hans form lader ikke til at være god i tiden, og jeg ser derfor gerne Jones få chancen.
Af 20Legend
Jeg regner nu med, at det er meget større chance for at se Tuanzebe og Greenwood istedet for Jones og Gomes fra start. De to første har i modsætning til de to andre været på bænken hidtil i alle sæsonens kampe.
Af Benzet
Det har du helt ret i. Men jeg håber på noget andet. Jones har trods alt en del mere erfaring end Tuanzebe, og når vi har så mange erfarne spillere ude med skader, kan vi ikke uden konsekvenser erstatte dem alle med unge talenter.
Jeg håber på Gomes, da han var så chanceskabende i preseason. Jeg kunne godt se ham udfodre de lidt tunge Leicester forsvarere.
Af 20Legend
Benzet skrev:
lør 14. sep 2019 10:23
Det har du helt ret i. Men jeg håber på noget andet. Jones har trods alt en del mere erfaring end Tuanzebe, og når vi har så mange erfarne spillere ude med skader, kan vi ikke uden konsekvenser erstatte dem alle med unge talenter.
Jeg håber på Gomes, da han var så chanceskabende i preseason. Jeg kunne godt se ham udfodre de lidt tunge Leicester forsvarere.
Det er nu ikke fordi jeg er så uenig.
Af Benzet
Nøj, hvor jeg hader tv3 med deres Carragher og Mølby til at kommentere og vurdere Uniteds situation. Den måde de hugger løs på Solskjær og fremstiller ham som en manager uden ideer - lad os nu lige komme i hvert fald et halvt år frem i sæsonen, før vi laver sådanne konklusioner! Det er så ensidig en journalistisk fra den kanal, at jeg næsten brækker mig. Selvfølgelig er der åbenlyse forbedringspunkter i United, men tv3 og deres "eksperter" leder jo næsten enhver lejlighed lidt at få fat et hug ind. Jeg hader fodboldkommenteringen på den kanal, og oftest slå jeg lyden fra indtil kampstart eller tænder først lige op til start. I dag lavede jeg den fejl at glo på den håbløse Carragher.

Kunne I forestille jer en situation, hvor tv3 havde Neville og Schmeichel til at kommentere alt omkring Liverpool? Uge ud og uge ind... Nej, vel?
Af 20Legend
Hvor lang linje får Lindelöf? Han må næsten kandidere til PLs værste midterforsvarer hidtil i denne sæson. Han kan kun takke sine medspillere for, at "kun" har kostet to mål og tre points hidtil i sæsonen. Han kunne nemt have kostet tre mål mere allerede.
Af Benzet
Han kunne sagtens have kostet ét mere i dag i første halvleg. I foråret troede jeg, at han havde lagt sine "børnesygdomme" bag sig og vænnet sig til stilen i PL, men han har godt nok vist, hvorfor mange var så usikre på ham.
Af Anderson_8
3 point på kontoen, er vel det eneste positive der er at sige om idag.
Det er simpelthen skræmmende hvor elendigt et fodboldhold vi er - vi kan jo dårligt sætte 4 afleveringer sammen oppe på Leicesters halvdel. Vi skaber dårligt én eneste chance i åbent spil, set over 90 minutter. I dagens kamp, på hjemmebane mod Leicester, forsvarer vi mere end vi angriber. Jeg er fuldkommen rystet over det niveau vi ser fra vores spillere og OGS
Af Benzet
DdG: 10

Bissaka: 7
Lindelöf: 7
Maguire: 12
Young: 7

Matic: 4
McTominay: 12
Mata: 4

James: 7
Andreas: 10
Rashford: 7

...
Fred: 7
Chong: 7
Tuanzebe -
Af Benzet
I øvrig pudsigt hvor forskelligt man kan se en kamp; Mens nogle herinde åbenbart har Lindelöf til kampens spiller, så vil han ikke engang være blandt de 5 bedste i kampen i mine øjne. :shock:

1) McTominay
2) Maguire
3) De Gea
4) Young
5) Bissaka
Af 20Legend
Benzet skrev:
man 16. sep 2019 13:11
I øvrig pudsigt hvor forskelligt man kan se en kamp; Mens nogle herinde åbenbart har Lindelöf til kampens spiller, så vil han ikke engang være blandt de 5 bedste i kampen i mine øjne. :shock:

1) McTominay
2) Maguire
3) De Gea
4) Young
5) Bissaka
Det er derfor jeg mener Lindelöf er ret overvurderet blandt Uniteds fans.

Iøvrigt vist City-forsvaret hvorfor jeg kun rater Laporte af deres midterforsvarere i deres ksmp mod Norwich.