OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her er tråde om spillere, der på nuværende tidspunkt er udlånt fra Manchester United.
Brugeravatar
Af FredeDK
Billede
Axel Tuanzebe
Nr: 38
Født: 14. november 1997
Land: England
Brugeravatar
Af FredeDK

På trods af at han ikke kom mange meter over midterlinjen, hvis overhovedet nogen, så gjorde han en fin defensiv indsats synes jeg. Bliver spændende og se om han får flere kampe i midten, hvor han nok er bedst.
Af KennethN
Han var stærk defensivt. Det var vist helt i henhold til taktikken, at han ikke kom frem i går.
Det stærkeste var også at se den ro han havde på bolden. Andre sparker bare væk, men Tuanzebe viste ro med bolden og turde spille den rundt. Præcis som på u23.
Fornuftigt nok at få ham langsomt ind omkring PL med en plads som højreback, for på sigt at komme ind i det centrale forsvar. Ham og Bailly kan danne et eminent forsvarspar i mange år frem.
Af RAppel
Nu hvor Mourinho har solgt ligaen forventer jeg nærmest Tuanzebe spiller de resterende kampe i PL (med mindre han får en rolle i EL).
Af Lasrols
Han må gerne starte foran Jones og Smalling næste gang..

Rigtig flot kamp, hvor han i flere omgange faktisk neutraliserede Sanchez flere gange.
Af RAppel
Axel skulle have spillet u20 for England senere i denne måned, men Mourinho har trukket ham ud af u20-holdet. Håber det er fordi han får en rolle i resten af sæsonen.
Af Wodskou
I og med at de resterende kampe i PL er ligegyldige, så bør Tuanzebe, Williams, Micthell og andre unge få en mase spilletid.
Af SantasLittleHelper
20Legend skrev:
man 22. jan 2018 18:43
En god idé. Jeg er sikker på, at et lån vil gøre ham godt, og mon ikke et halvt år i Championship er nok til at slå Smalling af? Det tænker jeg.
Af 20Legend
SantasLittleHelper skrev:
man 22. jan 2018 18:53
20Legend skrev:
man 22. jan 2018 18:43
En god idé. Jeg er sikker på, at et lån vil gøre ham godt, og mon ikke et halvt år i Championship er nok til at slå Smalling af? Det tænker jeg.
HAHAHAHA...
Brugeravatar
Af Wettergren
Jeg tænker det her kunne være et godt udlån for ham, selvom jeg da hellere så, at han kunne få fast spilletid i en PL klub.

Af Lassekk
Fornuftigt, han fortjener sgu noget spilletid. Synes det helt vildt vi ikke har kunne give ham noget spilletid med alle de skader.

Generelt vores forsvar er underligt. Massere af spillere men ikke rigtig noget hieraki.
Jo HB= valencia
VB= Shaw/young
midter forsvar: Jones, smalling, lindeløf, røjo, tuanzebe, baily. De skiftes jo bare til at være skadet...
Brugeravatar
Af Wettergren
Jeg synes det mest interessante ved udlånet er muligheden for at leje ham ud igen næste sæson.

Aston Villa ligger fint til at rykke direkte op i PL eller i hvert fald være med i play off. Så hvis Tuanzebe imponerer og bliver en fast del af deres forsvar, så er sandsynligheden for, at de vil leje ham igen næste sæson, hvor han så vil spille fast i PL måske større.
Af SantasLittleHelper
Wettergren skrev:
tors 25. jan 2018 13:08
Jeg synes det mest interessante ved udlånet er muligheden for at leje ham ud igen næste sæson.

Aston Villa ligger fint til at rykke direkte op i PL eller i hvert fald være med i play off. Så hvis Tuanzebe imponerer og bliver en fast del af deres forsvar, så er sandsynligheden for, at de vil leje ham igen næste sæson, hvor han så vil spille fast i PL måske større.
Jeg tror ikke Villa vil være interesseret i ham næste sæson, og jeg er heller ikke sikker på, at det er en god idé. Som oprykker er man nærmest pr. automatik favorit til at være nedrykker, og det er et helt andet og umenneskeligt pres at lægge på en så ung mands skuldre. Den rige lejesvend fra et posh Unitedmandskab kan let gå hen og blive en upopulær herre på gaden, og de erfaringer, han ville kunne gøre sig mht. presset i en kamp for at undgå nedrykning, er nok næppe en erfaring han ville kunne gøre brug af hos United. Som potentiel nedrykker, ville jeg også have tendens til at satse mere på de rutinerede kræfter, som før har prøvet at være i en klub, hvor nedrykning er en reel mulighed.

Skal han lejes ud næste år, så skal det helst være i en klub som eksempelvis Crystal Palace, hvor en "ligegyldig" placering i midten af ligaen er mere sandsynlig end en nedrykningskamp, og hvor der næppe bliver tale om, at han skal forholde sig til et trænerskifte i midten af sæsonen.
Af Martinsen
Lassekk skrev:
tors 25. jan 2018 12:59
Fornuftigt, han fortjener sgu noget spilletid. Synes det helt vildt vi ikke har kunne give ham noget spilletid med alle de skader.

Generelt vores forsvar er underligt. Massere af spillere men ikke rigtig noget hieraki.
Jo HB= valencia
VB= Shaw/young
midter forsvar: Jones, smalling, lindeløf, røjo, tuanzebe, baily. De skiftes jo bare til at være skadet...
Du har jo næsten selv svaret. De skiftes til at være skadet. Der er næsten altid 2-4 mand klar der har en højere kvalitet end Tuanzebe. Derfor har spilletiden været begrænset.
Brugeravatar
Af Wettergren
SantasLittleHelper skrev:
tors 25. jan 2018 13:33
Wettergren skrev:
tors 25. jan 2018 13:08

Jeg tror ikke Villa vil være interesseret i ham næste sæson, og jeg er heller ikke sikker på, at det er en god idé. Som oprykker er man nærmest pr. automatik favorit til at være nedrykker, og det er et helt andet og umenneskeligt pres at lægge på en så ung mands skuldre. Den rige lejesvend fra et posh Unitedmandskab kan let gå hen og blive en upopulær herre på gaden, og de erfaringer, han ville kunne gøre sig mht. presset i en kamp for at undgå nedrykning, er nok næppe en erfaring han ville kunne gøre brug af hos United. Som potentiel nedrykker, ville jeg også have tendens til at satse mere på de rutinerede kræfter, som før har prøvet at være i en klub, hvor nedrykning er en reel mulighed.

Skal han lejes ud næste år, så skal det helst være i en klub som eksempelvis Crystal Palace, hvor en "ligegyldig" placering i midten af ligaen er mere sandsynlig end en nedrykningskamp, og hvor der næppe bliver tale om, at han skal forholde sig til et trænerskifte i midten af sæsonen.
Jeg kan sagtens følge, hvor du vil hen og måske har du for så vidt også ret, men jeg synes også der er andre ting, der spiller ind.

Hvis Tuanzebe kommer ind på holdet nu og viser sig at være en hamrende dygtig forsvarsspiller, så får han jo opbygget en tillid nu som han måske kan nyde godt af næste sæson.
Hvis han for resten af denne sæson viser, at han måske er en af deres bedste forsvarsspillere, hvorfor skulle han så ikke også være det næste sæson?
Derudover så må det jo også være at foretrække at kunne bibeholde den samme stamme i forsvaret, hvis den er velfungerende fremfor at skulle sætte nye spillere sammen. Så hvis han bliver en del af et succesfuldt forsvar, hvorfor så ikke fortsætte med denne konstellation fremfor at prøve nye af, der måske ikke fungerer?
Og så er det jo slet ikke sikkert, at han skal forholde sig til at trænerskifte. De 3 klubber der rykkede op i denne sæson ligger hverken til nedrykning og har heller ikke været igennem et managerskift.
Det har Swansea, West Brom, Stoke, Crystal Palace, West Ham, Watford, Everton og Leicester til gengæld.
Så risikoen for et managerskifte kan være lige så stort i de andre klubber.
Selvfølgelig er det et andet pres man oplever som nedrykningstruet end som mesterskabskandidat og det er nok også en anden måde, der skal forsvares på. Jeg synes dog stadig det vil være guld værd for Tuanzebe ugentlig at skulle stå overfor så stærke angribere.

Min umiddelbare tanke var, at der er større sandsynlighed for, at en klub i højere grad vil satse på ham, hvis han tidligere har bevist for dem, hvad han kan fremfor, hvis han kommer til en klub, hvor han endnu ikke har vist, at han er dygtig nok eller værd at satse på.
Af rinobandino
Synes det er ærgerligt at Tuanzebe ikke har fået mere spilletid, men som jeg ser det,så kunne en af mulighederne være vores brede trup. Vi har mange midterforsvarere samt Blind og Darmian til vores backs som jo spiller når der skal spares på de fastspillende. Tror valget for Mourinho har været at give Blind og Darmian spilletid, så de kunne opretholde en salgværdi, men når de ryger her til sommer, så skal der nok blive tid til Tuanzebe og TFM.

Tror umiddelbart AV er et godt match som ligger med i oprykningspillet. Han får også en god mentor i Terry ;)
Af 20Legend
Ærgerligt, men egentligt ikke så uventet. Det eneste overraskende er, at det tog så lang tid før han blev udlejet.

Håber han får kæmpesucces i Villa og tror også på ham. Men spørgsmålet er bare om han får succes i United...
Af Wodskou
Fin med en udlejning. Jeg har, åbenbart som en af de få, ikke været specielt imponeret de gange Tuanzebe har spillet. Det er fint for ham, at komme ud og bevise sig selv og få noget erfaring og hår på brystet. Det trænger han sku til.