OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Emner vedrørende OldTrafford.dk Podcast
Af Oldtraffie
Ja det har de virkelig! Er virkelig imponeret over de også kan tage de kristiske United briller på når det er nødvendigt. Det er noget af det jeg bedst kan lide ved podcasten! Synes nu også at du var en glimrende vært på "Showet" 😁 glæder mig allerede til podcasten i morgen. Bliver spændende med Morten Bruun i studiet som jeg mener er en virkelig god United debattør.
Af L&YR
Efter at have hørt det røde hjørne, er tiden nu kommet til OldTrafford sæsonafslutningspodcast.

Ca efter 45 min kommer talen på, hvilke spillere United tiltrækker og hvordan moderne spillere er anderledes end tidligere.
Bl.a henvises der til Balotelli, og dem i studiet nævner, at de måske bare er for gammeldags og hænger fast i SAF tiden, hvor spillerne så det inde på banen som det vigtigst - i modsætning til i dag.

Jeg er enig i, at der er kommet flere spillere, der har mere fokus på det kommercielle og mindre på succes på banen.

MEN!
De hold der pt shiner i PL, har imo netop spillere med højere fokus på banen i modsætning til f.eks. Unitedspillerne.
Jesus og Ederson stiller i går ikke op med gult hår, selvom de jo er fra Brasilien - stjerner løber solen sort, selvom det snart er sommerferie.

Når alt kommer til alt, så bruger jeg podcasten til at konkludere:
United går bevidst efter spillere, der har høje kommercielle værdier(oftes pga deres personlighed), og derfor ligger klubben som den har redt ret sportslig.

Liverpool, City og Tottenham køber spillere, der kan forbedre holdets nuværende spillestil, og Christian Eriksen stiller næppe med rødt hår, eller Alexander-Arnold og Henderson med hvidt hår til CL finalen - selvom de som moderne fodboldspillere, burde vide det ville vække opsigt, og kommercielt kunne være med til at skabe ekstra fokus på netop dem.
Af 20Legend
Jeg elsker jeres podcast og ser hver uge frem til at lytte til den.

Men jeg må indrømme, at den seneste synes jeg er dårlig. Det lyder flere gange som Jonathan og Emil er lidt halvfulde. Der er flere lange pauser og også nogle mærkelige modsigelser.

Men jeg ser frem til at lytte næste sæson.
Af Oldtraffie
Muncken skrev:Er det kun hos mig at der ikke er nogen lyd i den seneste podcast om City?

Jeg havde ihvertfald ingen lyd problemer. Måske det har noget at gøre med den blev lagt på hjemmesiden to gange i starten? Men du gik ikke glip af det store. Det var jo en City fan inde i studiet 😂
Af Muncken
Oldtraffie skrev:
lør 3. aug 2019 19:41
Muncken skrev:Er det kun hos mig at der ikke er nogen lyd i den seneste podcast om City?

Jeg havde ihvertfald ingen lyd problemer. Måske det har noget at gøre med den blev lagt på hjemmesiden to gange i starten? Men du gik ikke glip af det store. Det var jo en City fan inde i studiet 😂
Jeg har fået hørt den, og nej det var ikke noget og skrive hjem om. Han mener vi United fans er arrogante, måske han lige skulle høre udsendelsen igennem et par gange , for mage til arrogant makker skal man da lede længe efter
Af 20Legend
Jeg troede det kun var mig.

Sidst han var i studiet forklarede han, at han blev først fan i 2009, men at det ikke var før 2012, at han begyndte at følge rigtig med. Men det var selvfølgelig ikke noget at gøre med resultater, gloryhunter eller noget i den stil 😂
Af Muncken
20Legend skrev:
lør 3. aug 2019 21:36
Jeg troede det kun var mig.

Sidst han var i studiet forklarede han, at han blev først fan i 2009, men at det ikke var før 2012, at han begyndte at følge rigtig med. Men det var selvfølgelig ikke noget at gøre med resultater, gloryhunter eller noget i den stil 😂
Nej det er ikke kun dig, flere gange var jeg ved at slukke, syntes virkelig han var forfærdelig og høre på. Syntes de 2 første med Liverpool og Tottenham var ganske fine og ret interessante, men det har afsnit var total ligegyldigt.
Af Muncken
Men et eller andet sted, så tegner han vel bare det generelle billede af den moderne City fan.
Af Oldtraffie
Ja det er jeg meget enig i. Synes de andre inklusiv den i dag med Arsenal har en masse god faglig indhold som vi andre kan bruge til noget 😊
Af Oldtraffie
Kunne virkelig godt tænke mig at vide hvornår næste episode udkommer? Synes der er gået alt for lang tid nu 😁
i øvrigt kunne det være fedt at høre Arne Madsens' syn på united pt hvis i inviterede ham ind.