OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Ja, og de er allerede 9 point foran United, selvom de ikke brugte penge i sommers og faktisk sluttede bag United sidste sæson. Mourinhos United i denne sæson er på Moyes-niveau.
Af Muncken
Flax_Generous skrev:
lør 24. nov 2018 21:37
Ja, og de er allerede 9 point foran United, selvom de ikke brugte penge i sommers og faktisk sluttede bag United sidste sæson. Mourinhos United i denne sæson er på Moyes-niveau.
Jeg syntes efterhånden det er værre end under moyes, og det siger altså ikke så lidt
Af Lassekk
Benzet skrev:
søn 25. nov 2018 01:59
Denne dokumentar om Salford City, som Class of 92`købte sig ind i, er fantastisk. SE DEN!!!

Hvor er episode 2/2,
Kan kun finde en video fra deres 2. sæson?
Af Muncken
mufcdk1974 skrev:
ons 28. nov 2018 21:38
Liverpool fans er så dejlige stille på SoMe i dag :twisted:
Så ved man det er en god aften. De bliver jo også spillet ud af brættet af et virkelig stærkt Paris hold

Lige indtil DI Maria dummer sig
Af Zhagzi
Bradley Johnson fra Derby bider Stokes Joe Allen og Stoke vil ikke presse på, for at han skal straffes yderligere for den akt. Stokes træner Gary Rowett siger yderligere til medierne, at Bradley Johnson er en god og professionel spiller, så der er ikke noget der. Er vi ikke enige om, at Bradley også er svinet, der lige får sparket Rashford ned ved baglinjen, da vi spillede mod Derby? Det pisser mig af, at en træner er så ignorant, og ligefrem går ud og kalder Bradley for god og professionel.
Af L&YR
Zhagzi skrev:
tors 29. nov 2018 11:15
Bradley Johnson fra Derby bider Stokes Joe Allen og Stoke vil ikke presse på, for at han skal straffes yderligere for den akt. Stokes træner Gary Rowett siger yderligere til medierne, at Bradley Johnson er en god og professionel spiller, så der er ikke noget der. Er vi ikke enige om, at Bradley også er svinet, der lige får sparket Rashford ned ved baglinjen, da vi spillede mod Derby? Det pisser mig af, at en træner er så ignorant, og ligefrem går ud og kalder Bradley for god og professionel.

Han kan jo godt være god og professionel i relation til klubben og manageren, og det følger da linjen vi i vores verden har valgt.
Jeg bryder mig heller ikke om det, men er på ingen måde overrasket.

Du kan da bare kigge i vores egne andedam, og se hvordan dem som tjener godt behandles.

Tag f.eks. ATP direktør Hyldahl, som har været en aktiv del af udbytteskatspekulation. Her var ikke tale om investeringer, der skulle værdier for samfundet. Her var intet samfundsansvar, snarere det stik modsatte: nogen man kunne kalde en sociopatisk samfundsforagt.
Her var vel nærmere tale om en krybdyrsmentalitet, hvor man spekulativt stak snablen ned i andres fælleskasse, og sugede til af alle kræfter.

Hyldahl har efter den offentlige afsløring, valgt selv at sige op, men alligevel får han ifølge Børsen 7 mill.
Hvorfor? Han har jo selv sagt op, og omstændigheder taget i betragtning, synes det jo komisk.

Oveni kan man læse eliten (den elite der faktisk burde tage sig af de almindelige arbejdere udtale (Risgaard):

Han har i tæt samarbejde med bestyrelsen været med til at sætte samfundsansvar, aktivt ejerskab og en ny progressiv skattepolitik på dagsordenen.”

Selvom det måske er rigtig i forbindelse med arbejdet i ATP, hviler det jo total Cro Magnon, at rose ham for netop det i kølvandet på denne skandale.

Og det her er så Finanstilsynet nye formand:

https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/ ... finte.html

Spørgsmålet er som om Bradley bliver belønnet for, at gå lige til grænsen og pænt over den i enkle tilfælde, eller om han som almindelig medarbejder, ikke får bonus for sin professionelle indstilling gennem krybdyrsmentalitet, at udfordre systemet😉

Han får dog næppe en årsløn, hvis han selv siger op.
Af 20Legend
Drømmelodtrækning for Danmark. Schweitz, Irland, Georgien og Gibraltar.

Færøerne fik en kedelig gruppe. Spanien, Sverige, Norge, Rumænien og Malta.
Af 20Legend
Nr. 1 og 2 fra hver gruppe kommer til EM. Jeg understreger hvem jeg regner med kommer til EM:

Gruppe A: England, Tjekkiet, Bulgarien, Montenegro, Kosovo
Gruppe B: Portugal, Ukraine, Serbien, Litauen, Luxembourg
Gruppe C: Holland, Tyskland, Nordirland, Estland og Hviderussland
Gruppe D: Schweitz, Danmark, Irland, Georgien, Gibraltar
Gruppe E: Kroatien, Wales, Slovakiet, Ungarn, Azerbadjan
Gruppe F: Spanien, Sverige, Norge, Rumænien, Færøerne, Malta
Gruppe G: Polen, Østrig, Israel, Slovenien, Makedonien, Letland
Gruppe H: Frankrig, Island, Tyrkiet, Albanien, Moldova, Andorra
Gruppe I: Belgien, Rusland, Skotland, Cypern, Kazakhstan, San Marino
Gruppe J: Italien, Bosnien, FInland, Grækenland, Armenien, Liechtenstein

Derudover kommer fire lande med fra Nations League. De fire semifinalister i Division A forventer jeg at kvalificere sig gennem den normale kvalifikation. De andre tre tror jeg bliver Makedonien, Rumænien, Tjekkiet.
Af kedde79
mufcdk1974 skrev:
søn 2. dec 2018 14:43
Kosovo????? Landet som spiller sin første kval turnering nogensinde. Nu er du bare sær.
Haha, så var jeg ikke den eneste der grinte lidt af den forudsigelse :D

Anyways... Sidder og ser Arsenal mod Tottenham, og hold da op hvor kommer United på arbejde på onsdag!!! Arsenal virker jo til at have en helt anden indstilling end når man ser United. Hvorfor kan vi ikke være så tændte og have så meget tro på egne evner?!?! :evil: :evil:
Af Martinsen
Med al respekt for Arsenal så er det lidt utroligt at de løb med Aubameyang. Den mand kunne spille på stort set samtlige adresser i fodboldverdenen. Fantastisk spiller.
Af 20Legend
mufcdk1974 skrev:
Kosovo????? Landet som spiller sin første kval turnering nogensinde. Nu er du bare sær.
Hvis det er din forudsætning så bliver du positivt overrasket over dem. Af alle de lande Færøerne har mødt i den sidste kvalturnering og NL så er Kosovo det tredjebedste.

De har rent faktisk et ret godt hold. De ville være blandt de allerstærkeste i 3. seedningslag.

Det er kun fordi de er nye i fodboldmæssig forstand, at de er rangeret så lavt. Teknisk stærke og hurtige, men knap så gode taktisk og fysisk.
Af mufcdk1974
20Legend skrev:
søn 2. dec 2018 16:25
mufcdk1974 skrev:
Hvis det er din forudsætning så bliver du positivt overrasket over dem. Af alle de lande Færøerne har mødt i den sidste kvalturnering og NL så er Kosovo det tredjebedste.

De har rent faktisk et ret godt hold. De ville være blandt de allerstærkeste i 3. seedningslag.

Det er kun fordi de er nye i fodboldmæssig forstand, at de er rangeret så lavt. Teknisk stærke og hurtige, men knap så gode taktisk og fysisk.
Med respekt for Færøerne så er det land ikke en målestok for hvordan Kosovo kan klare sig. Jeg er udmærket klar over Kosovo ikke er Gibraltar, men at kvalificere sig foran lande som Tjekkiet og Bulgarien, nej det kommer ikke til at ske.
Af mufcdk1974
Klopp fik omgående sparket noget energi, vilje og spilleglæde ind i Liverpool. Det samme gjorde Sarri i Chelsea. Det samme har Emery gjort i Arsenal, men vi må forstå Mourinho, er manden i United :roll:

Jeg ved hvad der er værst: United som spiller uden gnist, uden vilje, uden offensivt fodbold eller at klubber vi bør og skal sammenligne os med, spiller med gnist, vilje og masser af offensiv fodbold og endnu vigtigere også er bedre sportsligt end United.
Af kedde79
mufcdk1974 skrev:
søn 2. dec 2018 16:31
Klopp fik omgående sparket noget energi, vilje og spilleglæde ind i Liverpool. Det samme gjorde Sarri i Chelsea. Det samme har Emery gjort i Arsenal, men vi må forstå Mourinho, er manden i United :roll:

Jeg ved hvad der er værst: United som spiller uden gnist, uden vilje, uden offensivt fodbold eller at klubber vi bør og skal sammenligne os med, spiller med gnist, vilje og masser af offensiv fodbold og endnu vigtigere også er bedre sportsligt end United.
Det er ganske enkelt trist. Jeg vil mene at vi, spiller for spiller, er bedre end Arsenal men alligevel spiller de mange gange bedre end os.

Og man ved også bare at kampen på onsdag bliver dødssyg, da United kan ødelægge selv de største kampe, med deres kedelige og kontrollerende tilgang.
Gud hvor jeg savner noget tænding og noget spilleglæde...
Af 20Legend
mufcdk1974 skrev:
søn 2. dec 2018 16:27
20Legend skrev:
mufcdk1974 skrev:

Med respekt for Færøerne så er det land ikke en målestok for hvordan Kosovo kan klare sig. Jeg er udmærket klar over Kosovo ikke er Gibraltar, men at kvalificere sig foran lande som Tjekkiet og Bulgarien, nej det kommer ikke til at ske.
Når man sammenligner modstanderne så er det samme udgangspunkt for modstanderne. Og de er altså meget stærkere end man tror. Mange ser, at de er i femte seedningslag og går ud fra, at de er dårlige. Men de hører som minimum til i 3. seedningslag.
Af Qvist
Sikke en unfair sammenligning med Arsenal. Emery har jo laaaaangt bedre forudsætninger for at spille fremadrettet og offensiv fodbold. For det første kræver det at midterforsvaret et spækket med verdensklasse. Hvis vi havde Mustafi og Holding er jeg slet ikke i tvivl om, at vi ville se et festfyrværkeri på banen. Og når man så krydrer det, med verdensklassespillere som Kolainac, Iwobi og Xhaka, så må man da kunne se, se at Arsenal bare er spækket til bristepunktet med klassespillere og bare har meget bedre forudsætninger for at lave 2 fremadrettede afleveringer langs jorden i træk! Det kan man simpelthen ikke forvente af Uniteds hold. Vi skal lige have Koulibaly, Varane, Messi, Neymar og Kroos, før det er rimeligt at forvente mere progressiv fodbold end at sætte alle de højeste spillere på banen, uanset om de kan spille fodbold, og så placere 9 af dem bag bolden, som så skal losse den op i den anden ende.

(Ja, jeg er sur og tvær og bitter :evil: )
Af mufcdk1974
20Legend skrev:
søn 2. dec 2018 16:44
mufcdk1974 skrev:
søn 2. dec 2018 16:27
20Legend skrev:

Når man sammenligner modstanderne så er det samme udgangspunkt for modstanderne. Og de er altså meget stærkere end man tror. Mange ser, at de er i femte seedningslag og går ud fra, at de er dårlige. Men de hører som minimum til i 3. seedningslag.
Nej det er det altså ikke. Kosovo vil (næsten) altid give sig fuldt ud uanset modstander, mens de rigtige gode hold sjældent vil spille på 100% hverken spillemæssigt eller mentalt mod rigtige dårlige modstandere.
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 156