OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Har du spørgsmål om rejser eller billet til Manchester Uniteds kampe, så er det her.
Brugeravatar
Af Wettergren
Denne tråd kan bruges af folk, der enten vil sælge eller købe kampbilletter.
Af AllanU
Hej venner
Jeg har stort behov for hjælp til at skaffe 3 billetter til Swansea kampen.
Mine to sønner og jeg er blevet snydt af billetbureauet!!!
Er der nogen der kan hjælpe med en godt råd?
Hej fra
Allan Uhrenholt
Slagelse
Af ChristianR
Hvis I har lidt is i maven, så tag derover og tal med et par taxachauffører. De kan næsten altid skaffe billetter til sådan en kamp. Ellers sælges der også ofte lidt sortbørs uden for stadion. Det vil efter min erfaring ikke være meget dyrere end face value til sådan en kamp og absolut sandsynligt.

Men jeg er da med på, det er langt at rejse uden at have billetterne i hånden inden.
Af AllanU
Hej Christian

Fedt at du svarer så hurtigt.

Jeg har efter din mail fået mindre tynd mave og overvejer nu at putte is i, som du foreslår :D

Det er langt at foretrække at have en billet i hånden, men hvis du mener, at der er mulighed for at få billetter via taxachauffører og ved stadion, så er det sådan vi gør, nu hvor tiden er knap.
Det er jo ikke en storkamp.
Jeg kommer til at tænke på, at vi også kunne spørge på hotellet.

Mine to sønner og jeg har selv arrangeret turen og det var sjovt for dem at være med til det.

Vi har købt fodboldbilletterne via Guarantee Tickets, og pludselig annullerede de dem....endnu ikke pengene tilbage, så nu skal bissen skrues på i den næste mail til dem!

Er Guarantee Tickets er skidt selskab af handle med?

Tak, Christian.

Hej fra
Andreas, Sebastian og Allan Uhrenholt
Af United4000
Jeg har 1 stk og kan nok hjælpe med at skaffe de 2 andre, til fornuftige priser. Ring 28450715/ Kim
Af rotgut
Hej alle!

Skal til Manchester i november og vil rigtig gerne give mine rejsekammerater en oplevelse, men desværre er der pt udsolgt billetter ifølge Uniteds hjemmeside.

Det drejer sig om 4 billetter til Manchester United vs Newcastle, 18 November 2017.

Er der nogen som kan hjælpe eller må jeg væbne mig med tålmodighed? :)

GGMU!
Af nicolaijuul3
Hejsa!

Jeg søger 2 styks. sæsonkort/ biltter jeg kan købe til en kamp i efteråret. Modtsanderen er som sådan ligegyldig. så længe det er to billetter ved siden af hinanden til en hjemmekamp på Oldtrafford. Håber nogle kan hjælpe.
Smid gerne en mail til: nicolai.mig.com@me.com, hvis I har nogle til salg.

Mvh,

Nicolai
Af HuZa
Hej

Nogen der kan skaffe 2 billetter til kampen mod Southampton d. 30/12? :roll:

/Steffen
Af Red-Scholes
HuZa skrev:
ons 27. sep 2017 22:55
Hej

/Steffen

Hej Steffen,

Jeg kan muligvis skaffe 2 billetter til kampen, til face value.

Bare skriv en besked, hvis det har interesse :)
Af tokejakobsen
Red-Scholes skrev:
tirs 3. okt 2017 09:32
HuZa skrev:
Hej

/Steffen

Hej Steffen,

Red-Scholes,
Kan du stadigvæk skaffe billetter til den pågældende kamp?
Jeg søger ligeledes 2 billetter til Southampton d. 30/12.
Af Red-Scholes
tokejakobsen skrev:
man 27. nov 2017 10:37
Red-Scholes skrev:
tirs 3. okt 2017 09:32
HuZa skrev:
Hej

/Steffen

Hej Steffen,

Red-Scholes,
Kan du stadigvæk skaffe billetter til den pågældende kamp?
Jeg søger ligeledes 2 billetter til Southampton d. 30/12.

Hejsa,

Billetterne er desværre ikke ledige.
Af Lasrols
Jeg sælger 2 billetter til kampen mod Burnley den 26. december. Pris er 995 pr. billet, som de er købt for.

Skriv for flere oplysninger hvis det har interesse.
Af DrPege
Hej

Jeg har kigget lidt på chl kampen mod Sevilla og synes priserne er lidt dyre ved de traditionelle rejseselskaber. Derfor vil jeg høre om der er nogle der kender en bedre måde at skaffe billetterne på. Gerne privatsalg mv.
Jeg er interesseret i 2 billetter til kampen.
Af Grahamfys.
Hej Jesper

Jeg har 2 billetter til salg til Huddersfield kampen.
Business pladser, NW quadrant block NW3545, adgang til sports bar, kampprogram.
1500 kr. stk.

Mvh

Graham

Hej,

Jeg søger 2 billetter til Huddersfield kampen 3. februar. Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Jesper Rosenlund
[/quote]
Brugeravatar
Af FredeDK
FredeDK skrev:
tirs 12. dec 2017 20:41
Køber 2 billetter ved siden af hinanden til vores kamp mod Sevilla, d. 13 marts. Er nok villig til at smide en lille skilling oveni, hvis det er.
Skriv evt. her, eller send en mail på frederik.jakobsen1@gmail.com .
Kan godt aftage 4 billetter.
Af LouieGR
Hej.
Jeg er ny til alt der her fodbold, men jeg skal giftes med en United fan og tænker at give ham nogle billetter, så han endelig kan komme til Manchester og se en kamp.
MEN, hvor går man hen hvis man bare søger en ganske almindelig billet, uden hotel eller fly eller en boks at sidde i?? - Det virker umuligt..

Hjælp.
Af Wes
LouieGR skrev:
man 19. mar 2018 08:54
Hej.
Jeg er ny til alt der her fodbold, men jeg skal giftes med en United fan og tænker at give ham nogle billetter, så han endelig kan komme til Manchester og se en kamp.
MEN, hvor går man hen hvis man bare søger en ganske almindelig billet, uden hotel eller fly eller en boks at sidde i?? - Det virker umuligt..

Hjælp.
Du kan starte med at kigge i denne tråd om hvem der sælger billetter. Det er nemlig ikke helt så farligt som det lyder. Ofte er det fordi de har sæsonkort eller kender nogen med sæsonkort. Og de må gerne "udleje" deres kort.

Da det virker som om det er hans første kamp på Old Trafford er nok tæt på ligeglad hvem vi spiller i mod. De store kampe tager sæsonkortholderne oftes til selv, men det kan sagtens være de ikke prioriterer en kamp mod nogle af de mindre hold eller blot har andre planer. Så det er en god start.

Ellers tænker jeg nogle af de folk med sæsonkort lige må melde sig på banen her. :)