OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Har du spørgsmål om rejser eller billet til Manchester Uniteds kampe, så er det her.
Af 20Legend
Dahl

Hvo eller rdan har du det med dine fodboldinteresserede venner, der ikke er United-fans eller dine arbejdskammerater eller skolekammerater? Det må vel ufattelig hårdt og ubehageligt for dig at møde dem efter et dårligt United-resultat?

Hvorfor tager du det hårdere når en idiot, som du ikke kender og muligvis aldrig ser igen, fra Southampton råber "You fucking wanker!" end når dine venner driller dig med et dårligt United-resultat eller en dårlig placering?

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan forstå det. Det der med, at det er ubehageligt er, undskyld mig, noget vrøvl eller i bedste fald en dårlig undskyldning. Som det er påpeget så kan du godt tage en anden neutral trøje udover udenfor stadion.

Specielt denne kamp da den jo ikke er en udekamp. Havde det været ned i Tyrkiet eller endda i Rusland eller Italien så kunne jeg forstå, for der kan man nok komme ud for ubehageligheder. Men ellers nej. Uanset hvor meget jeg så prøver så forstår jeg det ikke.
Af Wes
Shit.. har det som om jeg er i folkeskolen igen. Kultlignende gruppepres, jeg er vild med det!

Jeg må nok hellere lade vær med at nævne, at jeg aldrig har købt en United trøje og så sandelig heller ikke har tænkt mig det nogensinde.
Af Dahl-88
20Legend skrev:
tors 17. maj 2018 19:22
Dahl

Hvo eller rdan har du det med dine fodboldinteresserede venner, der ikke er United-fans eller dine arbejdskammerater eller skolekammerater? Det må vel ufattelig hårdt og ubehageligt for dig at møde dem efter et dårligt United-resultat?

Hvorfor tager du det hårdere når en idiot, som du ikke kender og muligvis aldrig ser igen, fra Southampton råber "You fucking wanker!" end når dine venner driller dig med et dårligt United-resultat eller en dårlig placering?
@20LEGEND

Ud af ingenting blev det lige pludselig meget personligt? Hvem pokker har sagt jeg tager det hårdere?
Når mine venner stikker til mig, så er det som regel i rolige omgivelser med noget hyggelig musik i baggrunden. At tage til en away kamp er en helt anden scene med et andet spændingsniveau.

Jeg tager til 4-5 away kampe om året og jeg forsøger egentlig at fitte mig ind til de øvrige United fans der er der. Jeg deler deres holdning med at komme casual påklædt. Derfor har jeg aldrig haft en vilje til at komme med en overdækket jakke for at jeg kan stå med en rød United trøje på away sektionen.

Har jeg prøvet at i situationer hvor jeg var glad for ikke at have en United trøje på?
Ja!! der er flere episoder hvor det kunne være endt galt.

En anden ting folk glemmer lidt er, hvordan andre fans i England ser på ikke lokale Manchester fans eller folk der bor et godt stykke derfra. Husker en episode da jeg var i Stoke, hvor der var nogle synlige United fans der ikke lige skulle tilbage til Manchester med toget, men kørte den anden vej. Christ de blev udsat for "banter". Ikke at jeg egentlig ville blive synderlig meget ophidset af det, men gider man tager de her konfrontationer?

Jeg har også sagt at til en finale er det skam helt fint, men også hentydet til, at han nok ikke vil være den eneste United fan uden en rød trøje.
Af ChristianR
Er der nogen, der har overblik over, hvor langt frem programmet er låst i forhold til ændringer? Er september eksempelvis låst, og hvor kan man se, hvilke kampe, der ikke længere kan flyttes?
Brugeravatar
Af Wettergren
ChristianR skrev:
søn 22. jul 2018 19:31
Er der nogen, der har overblik over, hvor langt frem programmet er låst i forhold til ændringer? Er september eksempelvis låst, og hvor kan man se, hvilke kampe, der ikke længere kan flyttes?
Engang fremgik det af kampprogrammet på Manutd.com. Det gør det desværre ikke længere. Både United og OldTrafford.dk har skrevet artikler om hvilke kampe, der er låst.
Af ChristianR
Wettergren skrev:
søn 22. jul 2018 19:47
ChristianR skrev:
søn 22. jul 2018 19:31
Engang fremgik det af kampprogrammet på Manutd.com. Det gør det desværre ikke længere. Både United og OldTrafford.dk har skrevet artikler om hvilke kampe, der er låst.
Jeg har også fundet nogle artikler, der peger i retning af, at programmet fra den 6. juli er låst for august og september som i dem herunder. Det undrer mig bare, det ikke er nemt at finde noget officielt på det.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... s-BT-Sport

https://www.premierleague.com/news/717797
Af Janniz
Hej
En Kammerat er så privilegeret at skulle over og se Manchester vs Juventus. I den forbindelse ville jeg høre om der er nogle hoteller i kan anbefale ?
Gerne et hotel som ikke er alt for dyrt. Vi lejer en bil i lufthavnen, så hvis der er parkering med er det kun en bonus.
Vi vil være i Manchester fra 22-24 oktober.
Af Pete90
Hej venner

Jeg skal have booket billetter (fly, hotel etc.) til kampen mod Arsenal d. 4/12 på OT.

Jeg tænker dog at kampen først bliver spillet d. 5/12 da Arsenal spiller EL ugen inden.

Er der nogen der ved hvor samt hvornår man kan se at kampen bliver fastlagt til?

Jeg tør sgu ikke rigtigt at booke noget før jeg er sikker på datoen.

Vh
Pete :)
Brugeravatar
Af RedxDevil
Janniz skrev:
tirs 25. sep 2018 08:32
Hej
En Kammerat er så privilegeret at skulle over og se Manchester vs Juventus. I den forbindelse ville jeg høre om der er nogle hoteller i kan anbefale ?
Gerne et hotel som ikke er alt for dyrt. Vi lejer en bil i lufthavnen, så hvis der er parkering med er det kun en bonus.
Vi vil være i Manchester fra 22-24 oktober.
Det kommer an på om du vil bo i centrale Manchester eller tættere på Old Trafford i Stretford/Salford Quays området. I Salford Quays er der en del hoteller - Ibis Budget, Marriott, Holiday Inn, Premier Inn, Travelodge, Hotel Football. Ibis er god hvis det skal være billigt, men derudover vil jeg ikke anbefale det. De er alle indenfor gå afstand, med Travelodge længst væk - omkring 15 mins gang.

United samarbejder(samarbejdede?) en overgang med Travelodge, så det er/var det hotel der blev anbefalet til rejsende fans. Dog kan du være sikker på at priserne går op på dem alle, for modsat Valencia og Derby, er Juventus fuldkommen udsolgt med "venteliste".
Af Janniz
Mange tak for det fine svar, det vil jeg helt sikkert undersøge.
Af Muncken
Hej

Skulle der være nogen der ligger inde med 2 billetter/sæsonkort, til kampen mod watford i weekenden 30/31 marts 2019, så send mig en PB for så vil jeg gerne købe dem.

Mvh