OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Af Doktoren1
20Legend skrev:
tirs 2. jul 2019 16:49
Jeg mener nu ikke, at Maguire er dårlig. Han er rigtig god. Og imo ville Smalling/Maguire være Englands bedste midterforsvar.

Og jeg ville heller ikke have ønsket ham solgt hvis han var United-spiller. Og kommer han til United så kommer jeg at elske ham fordi han rent typemæssigt er en type jeg elsker at se.

Mrn jeg mener bare, at 70-100 mio £, som er de rygtede summer for ham, er alt, alt for meget. Jeg er uenig i, at han er markant bedre end det United har.
Fair nok.. Jeg håber han kommer, uanset prisen. Vi sælger formentlig Lukaku, Rojo, Darmian, Jones, - måske Pogba, De Gea, Alexis og Fred, så pengene bliver ikke det store issue..
Noget andet er, jeg så Uruguay ryge ud af Copa, deres centrale akse med ham fra Juve, Bentacur og en Valverde fra Real - de er gode! Dem burde vi se lidt nærmere på, tror en masse i juve kommer i overskud nu.. Og temmelig sikkert også i Real, spillere der aldrig har fået chencen (rigtigt, ved godt Benta har spillet lidt..)
Af Benzet
Jeg forstår ikke den store fokus på Maguire. Han er selvfølgelig en dygtig forsvarsspiller, men heller ikke SÅ dygtig igen. Jeg ser ham som værende bedre end både Smalling og Jones, men ikke meget bedre. Han bliver ikke nær så tit skadet som de 2 Unitedspillere, men niveaumæssigt er han ikke mange mulehår foran dem. Derfor mener jeg, at det vil være vanvid at bruge så store summer på Maguire, som der nævnes i medierne. I så fald kunne vi lige så godt gå efter Andreas Christensen til en, formodenligt, væsentlig lavere pris. Han er en teknisk god forsvarsspiller, som vi ikke selv har i truppen i centerforsvaret, og han er nok også et nyk bedre end Smalling og Jones. Han er i hvert fald ikke dårligere.
Af Doktoren1
Benzet skrev:
tors 4. jul 2019 09:52
Jeg forstår ikke den store fokus på Maguire. Han er selvfølgelig en dygtig forsvarsspiller, men heller ikke SÅ dygtig igen. Jeg ser ham som værende bedre end både Smalling og Jones, men ikke meget bedre. Han bliver ikke nær så tit skadet som de 2 Unitedspillere, men niveaumæssigt er han ikke mange mulehår foran dem. Derfor mener jeg, at det vil være vanvid at bruge så store summer på Maguire, som der nævnes i medierne. I så fald kunne vi lige så godt gå efter Andreas Christensen til en, formodenligt, væsentlig lavere pris. Han er en teknisk god forsvarsspiller, som vi ikke selv har i truppen i centerforsvaret, og han er nok også et nyk bedre end Smalling og Jones. Han er i hvert fald ikke dårligere.
Han er en leder.. Samlingspunkt i modsætning til mange andre gode forsvarer - eventuelt også andre der er både et mulehår dårligere og bedre end ham.. Lederegenskaber er bare ikke noget man ser hos særlig mange..
Ole mangler en leder på banen..
Af 20Legend
Doktoren1 skrev:
tors 4. jul 2019 17:24
Benzet skrev:
tors 4. jul 2019 09:52
Han er en leder.. Samlingspunkt i modsætning til mange andre gode forsvarer - eventuelt også andre der er både et mulehår dårligere og bedre end ham.. Lederegenskaber er bare ikke noget man ser hos særlig mange..
Ole mangler en leder på banen..
Alderweireld for 25 mio £ er på alle måder et laaangt bedre køb end Maguire for 70 mio £+...
Brugeravatar
Af LyngUnited
Ja og med Toby skal vi ikke igennem et langt forhandlingsforløb. De 25 er frikøbsklausul. Samtidig står han heller ikke i vejen for vore egne akademispillere grundet hans højere alder.
Af Martinsen
Er Toby interesseret? Forhandler han med Spurs om en ny kontrakt? Vil han gerne prøve sig af i en ny liga?

Jeg er med på at den handel ser så simpel ud som noget kan være. Men netop derfor er det sku da mærkeligt at ingen har hentet ham endnu. Vi kan desværre ikke hive ham ned af hylden i et supermarked, der skal være velvilje begge veje og det kan noget tyde på der måske ikke er.

Og så passer han heller ikke godt ind i den transferstrategi der åbenlys handles efter med Ole ved roret.
Brugeravatar
Af LyngUnited
Interessen var der efter sigende sidste år så tror såmænd stadig han gerne vil, men som du selv er inde på så kan det hænge sammen med OGS strategi. Toby var et Mourinho target
Af Anderson_8
Selvfølgelig er et køb af Toby markant bedre end Maguire målt på kvalitet, lederegenskab og pris.
Men som flere nævner, så skal Toby også gide at skifte til os - og hvorfor skulle han det? Tottenham er foran os, senest været i CL finale. Hva skulle et skifte til os give ham?

Og jeg er 100% modstander af at købe Maguire, stort set uagtet prisen. Han er IMO overvurderet og er stor og tung.
Brugeravatar
Af LyngUnited
Anderson_8 skrev:
lør 6. jul 2019 21:24
Selvfølgelig er et køb af Toby markant bedre end Maguire målt på kvalitet, lederegenskab og pris.
Men som flere nævner, så skal Toby også gide at skifte til os - og hvorfor skulle han det? Tottenham er foran os, senest været i CL finale. Hva skulle et skifte til os give ham?

Og jeg er 100% modstander af at købe Maguire, stort set uagtet prisen. Han er IMO overvurderet og er stor og tung.
Toby ville afhænge af om vi kan sælge projektet til ham. Alt andet lige er United stadig en større klub end Spurs og potentialet for at være blandt de spillere der "redder" United og dermed nærmest garanteret legendestatus appelerer uden tvivl til nogen spillere. Hvorvidt Toby er blandt disse er umuligt at gætte på.
Af 20Legend
United-fans er sjove. I den første måned af transfervinduet var der ingen, der snakkede om Maguire.

Så begyndte rygterne om, at United ville have ham. Og så var han med det samne den perfekte midterforsvarer, den nye VVD eller den nye Rio. Jeg har sågar set mange kommentarer om, at Maguire var den man ønskede mest af alt.
Af Wes
Kunne det tænkes du først nu lægger særligt mærke til debatterne om spilleren, fordi der er øget fokus på det? ;)

Samme proces som når folk bliver bange for at facebook lytter til dine samtaler når der pludselig vises sommerferierebannere. Bare lige uden ayøt tænke på at frekvensen for sådanne reklamer øges op mod feriesæspn eller man endda selv har besøgt sider der omhandler emnet. ;)

Generelt er det altid let at sige at 'mange' gør eller 'jeg har set flere'. Den slags møder er jeg tit til ;)
Af 20Legend
Wes skrev:
tors 18. jul 2019 17:07
Kunne det tænkes du først nu lægger særligt mærke til debatterne om spilleren, fordi der er øget fokus på det? ;)

Samme proces som når folk bliver bange for at facebook lytter til dine samtaler når der pludselig vises sommerferierebannere. Bare lige uden ayøt tænke på at frekvensen for sådanne reklamer øges op mod feriesæspn eller man endda selv har besøgt sider der omhandler emnet. ;)

Generelt er det altid let at sige at 'mange' gør eller 'jeg har set flere'. Den slags møder er jeg tit til ;)
Det kan da godt være, at der var enkelte der ønskede Maguire inden rygterne begyndte. Men det er virkelig sjovt når det er så få, der skrev diverse steder om, at United burde købe Maguire inden rygterne begyndte kontra nu hvor de fleste mener, at han er den helt rigtige.

Det er egentlig lidt det samme med Fernandes og mange andre spillere United er sat i forbindelse med.
Af Martinsen
United var altså interesserede i Maguire allerede sidste sommer. At der er andre spillere, der er dukket op på rygtebørsen sidenhen er en anden sag. Men han har altid været en seriøs kandidat. Og så er det klart at mange undersøger en spiller nærmere jo mere konkret og vedholdende rygterne bliver. Så jeg synes egentlig ikke det er så spøjst. Og tror ikke det kun gælder United fans.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
fre 19. jul 2019 07:07
United var altså interesserede i Maguire allerede sidste sommer. At der er andre spillere, der er dukket op på rygtebørsen sidenhen er en anden sag. Men han har altid været en seriøs kandidat. Og så er det klart at mange undersøger en spiller nærmere jo mere konkret og vedholdende rygterne bliver. Så jeg synes egentlig ikke det er så spøjst. Og tror ikke det kun gælder United fans.
Du har nok ret i, at det ikke kun gælder United-fans. Og det har ikke noget at gøre med, at United er interesserede.

Men det er mere hvor perfekt f.eks. Maguire er blevet efter han igen er sat i forbindelse med United kontra hvor få, der syntes det inden han blev sat i forbindelse med United.
Af Martinsen
20Legend skrev:
fre 19. jul 2019 09:38
Martinsen skrev:
Du har nok ret i, at det ikke kun gælder United-fans. Og det har ikke noget at gøre med, at United er interesserede.

Men det er mere hvor perfekt f.eks. Maguire er blevet efter han igen er sat i forbindelse med United kontra hvor få, der syntes det inden han blev sat i forbindelse med United.
Jeg kan godt følge lidt af hvad du mener. Jeg har nu været ret varm på Maguire det meste af tiden. Men en del folk har nok kigget nærmere på Maguire efter det er kommet frem vi er tæt på en aftale. Og måske på baggrund af det konstateret han ikke er så tosset endda.

Mange snakker om at engelske fodboldspillere konstant bliver overvurderet. Og jeg synes da også prisen er høj. Men jeg synes lige så meget det gælder den anden vej. Maguire skal ikke trækkes ned bare fordi han er englænder. Havde han leveret på samme høje niveau i et andet land f.eks. tror jeg langt flere var overbeviste om hans evner.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
fre 19. jul 2019 10:52
20Legend skrev:
Martinsen skrev:

Jeg kan godt følge lidt af hvad du mener. Jeg har nu været ret varm på Maguire det meste af tiden. Men en del folk har nok kigget nærmere på Maguire efter det er kommet frem vi er tæt på en aftale. Og måske på baggrund af det konstateret han ikke er så tosset endda.

Mange snakker om at engelske fodboldspillere konstant bliver overvurderet. Og jeg synes da også prisen er høj. Men jeg synes lige så meget det gælder den anden vej. Maguire skal ikke trækkes ned bare fordi han er englænder. Havde han leveret på samme høje niveau i et andet land f.eks. tror jeg langt flere var overbeviste om hans evner.
Det er selvfølgeligt meget muligt. Men det ser meget ud som om, at United kun køber ham fordi han er englænder. Det er også forkert.

Men lad os nu se. Mange United-fans virker ret sikre på, at United køber Maguire og Fernandes. Jeg tvivler ekstremt meget på det. Handler som andre klubber bruger et par dage på bruger Woodward en måned på. Så jeg kan egentlig ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at United formår at købe de to når der kun er tre uger tilbage af transfervinduet, som indtil videre imo har været dårligt. Og eneste årsag til det ikke er håbløst dårligt er AWB.
Af jhandersen
20Legend skrev:
fre 19. jul 2019 12:10
Martinsen skrev:
20Legend skrev:

Det er selvfølgeligt meget muligt. Men det ser meget ud som om, at United kun køber ham fordi han er englænder. Det er også forkert.

Men lad os nu se. Mange United-fans virker ret sikre på, at United køber Maguire og Fernandes. Jeg tvivler ekstremt meget på det. Handler som andre klubber bruger et par dage på bruger Woodward en måned på. Så jeg kan egentlig ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at United formår at købe de to når der kun er tre uger tilbage af transfervinduet, som indtil videre imo har været dårligt. Og eneste årsag til det ikke er håbløst dårligt er AWB.
Jeg er simpelthen også så træt af at alle handler trækker i langdrag! Se på Real Madrid.. Det tog dem ikke meget mere end 1 måned, så var deres trup mere eller mindre på plads.

Jeg er med på at man ikke skal give overpris for spillerne, men nogle gange er det i sidste ende dyrere at stå så hårdt fast - i værste fald står vi uden nye midterforsvarer eller centrale midtbanespillere.

Daniel James blev naturligvis forhindret lidt af udefra kommende tragiske årsager, mens AWB blev trukket ud af en U-21 slutrunde. Dog er der ikke de samme undskyldninger for Maguire og Bruno Fernandes, som har været tilgængelige hele sommeren. Det er immervæk (indtil videre) 2, snart 3 kampe og flere trænings-pas som eventuelle nye spillere går glip af sammen med resten af truppen.

Jeg er dog fortrøstningsfuld og regner med Maguire bliver præsenteret inden vinduet lukker - egentlig har jeg bange anelser om at han også bliver vores sidste køb.

Jeg tror også vores manglende indkøb er årsag til at der endnu ikke er røget noget ud! Vinduet i England lukker en del tidligere end vinduerne rundt omkring i Europa, så jeg tror man ser hvad der kommer ind af de transfermål man har, også vurdere efterfølgende hvad der skal sælges.
Brugeravatar
Af LyngUnited
jhandersen skrev:
fre 19. jul 2019 13:42
20Legend skrev:
fre 19. jul 2019 12:10
Martinsen skrev:

Jeg er simpelthen også så træt af at alle handler trækker i langdrag! Se på Real Madrid.. Det tog dem ikke meget mere end 1 måned, så var deres trup mere eller mindre på plads.

Jeg er med på at man ikke skal give overpris for spillerne, men nogle gange er det i sidste ende dyrere at stå så hårdt fast - i værste fald står vi uden nye midterforsvarer eller centrale midtbanespillere.

Daniel James blev naturligvis forhindret lidt af udefra kommende tragiske årsager, mens AWB blev trukket ud af en U-21 slutrunde. Dog er der ikke de samme undskyldninger for Maguire og Bruno Fernandes, som har været tilgængelige hele sommeren. Det er immervæk (indtil videre) 2, snart 3 kampe og flere trænings-pas som eventuelle nye spillere går glip af sammen med resten af truppen.

Jeg er dog fortrøstningsfuld og regner med Maguire bliver præsenteret inden vinduet lukker - egentlig har jeg bange anelser om at han også bliver vores sidste køb.

Jeg tror også vores manglende indkøb er årsag til at der endnu ikke er røget noget ud! Vinduet i England lukker en del tidligere end vinduerne rundt omkring i Europa, så jeg tror man ser hvad der kommer ind af de transfermål man har, også vurdere efterfølgende hvad der skal sælges.
Når det drejer sig om engelske topklubber vil der altid blive sat en unaturligt høj pris. Også markant højere end når det er Madrid der kommer. Desuden er det nok fair at sige Madrid er verdens største klub og de fleste spillere er villige til at lave strejker og alverdens ting hvis de ikke får deres "drømmeskifte" dertil. Desværre er United ikke i samme liga pt.
Af 20Legend
Så får United Maguire.

Maguire bliver første valg i et forsvar, der allerede er kraftigt forstærket med købet af AWB. Så når United i den kommende sæson kun lader 30-35 mål igennem får Maguire sikkert al æren for det.

Også selvom det mest af alt skyldes, at købet af AWB betyder 15-20 mål færre imod og DDGs forbedringer betyder yderligere 5-10 mål færre imod.
Af 20Legend
Wes skrev:
fre 2. aug 2019 17:44
Det er alligevel en ret detaljeret spåkugle du hsr dig der. ;)
Ja, men når det kommer til fodboldfans, eller hvertfald United-fans, så er det så dejligt nemt. De er så dejligt forudsigelige.

Men det skal dog siges, at jeg helt sikkert kommer til at elske Maguire. Jeg elsker ham som spillertype.
Af Doktoren1
Det er intet mindre end fantastisk at vi får Maguire - og skal vi ikke være enige om uanset hvor mange mål der går ind eller ikke går ind i den kommende sæson, så vil vi det bedste for drengene, og købene af AWB og Maguire gør at vi kan glæde os over to vitale pladser er blevet dækket rigtig godt ind - så kan vi altid diskutere om de begge var for dyre..
Jeg glæder mig!!!
Så kan i komme med Koly, Alderweird eller hvad der ellers er blevet nævnt, ham her bliver her længe og vil United! Og han bliver uden tvivl en kæmpe i forsvaret og blandt fans..
GGMU
Af 20Legend
GlazersOut har proklameret endnu en kampagne i morgen aften så jeg gætter på, at Maguire som minimum bliver præsenteret i morgen aften.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41