OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Af Doktoren1
20Legend skrev:
tors 27. jun 2019 21:56
Doktoren1 skrev:
tors 27. jun 2019 21:35
20Legend skrev:
tors 27. jun 2019 15:19

Jeg håber for at slippe at se Young i en United-trøje igen. For imo var han blandt de allerværste HBs i PL i sidste sæson. Dalot er en urutineret, der efter min mening er et godt stykke fra at være klar til HB i PL, men alligevel er han en bedre spiller end Young. Og du kan heller ikke klandre Dalot for hverken attitude eller indstilling.

Man skal være rimelig stor optimist hvis man tror det ser spændende ud for United hvis en CB er det eneste køb, der skal til udover James og AWB. Ingen tvivl om, at AWB kommer til at være fast starter og forstærker holdet markant.

Men United mangler i høj grad to CMs (mindst) og en HW for at det skal begynde at se godt ud. Hverken Fred eller Andreas er gode nok selvom begge muligvis kan blive bedre end sidste sæson. Samtidig er jeg meget i tvivl om McT er god nok timl startopstllingen og om Garner virkelig er et så stort talent. Og så er Pogba, der ønsker sig væk, og tydeligvis ikke har ønsket at være i Manchester i længere tid, og Matic, der kan være god nok, men hvor det ville være fornuftigt med en afløser.

Så der skal minimum en, helst to CM til startopstllingen og gerne en talentfuld CM, som kan leve med ikke at være fast starter. Og på højre fløjen er hverken Mata eller Lingard tæt på gode nok til startopstillingen, og jeg har alvorlige tvivl om James bliver en revolution i de to første sæsoner.

Herved er det tydeligt, at rn CB bestemt ikke er nok for at gøre det spændende for Uniteds vedkommende. Og specielt hvis det bliver Maguire, der ikke er bedre end det United har.
Jeg er enig, Dalot har en god attitude og indstilling, det har Mustafi også fra arsenal! Det gør dem bare ikke gode..
Og når jeg skriver også en CB mere, F.EKS Maguire, så ser det spændende ud - I FORSVARET (troede det var forsvars-forum)
Men allright - vi skal have flere spillere og ikke kun til forsvaret, siger vel sig selv hvis både Lukaku og Pogba smutter..
Young er måske ringe, men i verden er det "gynger eller karruseller" om det er Dalot eller Young der spiller HB - lige for nærværende, aner jo ikke hvad der sker hen over sommeren..
Du var også efter Mct tidl. på sæsonen inden han shinede, hvor jeg fortalte min mening om ham, at han har potentiale, ham tror jeg godt vi kan få meget ud af, måske ikke allerede i år, men ser store muligheder i ham.. (kæmpe maskine han løber rundt med, og stort hjerte, samtidig med han også er begyndt at spille fodbold..)

Maguire er bedre end det vi har og bedre end Koli efter min mening, naturligt samlingspunkt, god med bolden og SLET ikke så langsom som du gør ham til.. Kan krydse for vi får ham så du kan blive positiv overrasket.
Jeg siger ikke Maguire er langsom. Men Smalling er både hurtigere og bedre i luften, mens Lindelöf er bedre på bolden.

At være arbejdssom må ikke være nok for at spille for United. I så fald kunne de også bruge mig og flere andre herinde. McTominay viste absolut intet indtil han tog over ved Matics skade. Det er glædeligt.

Jeg synes, at Dalot har vist bedre spil på fløjen end på backen, men jeg synes meget mere om Dalot end om Young som backup for AWB. Ikke mindst fordi han i det mindste har potentiale.
Fint du har den holdning om Smalling, jeg kan godt lide ham, og mener de to er et bedre par end med Lindeløf.
Det er ikke fordi jeg er specielt glad for nogen af dem, Dalot kan måske udvikle sig, hvem ved, nogen gange kan du bare se på forsvarsspillere om de kan lide at forsvare eller om de er bedre fremad banen - jeg synes ikke Dalot har bevist noget over for mig i mere en glimt i en til to kampe.. Young har trods alt bevist noget over en lidt længere periode, men han var godt nok ringe fra dec. af og resten af sæsonen - var han egentlig med til VM for England? Virker som om mange af spillerne der var med til VM faldt stort i niveau - i hvert fald dem der var med fra United :x :x :x
Brugeravatar
Af LyngUnited
Det er lidt trættende at høre dig køre på Lindelöf når alt viser han var vores bedste forsvarsspiller sidste sæson
Af Doktoren1
LyngUnited skrev:
lør 29. jun 2019 12:43
Det er lidt trættende at høre dig køre på Lindelöf når alt viser han var vores bedste forsvarsspiller sidste sæson
Undskyld mig, men jeg synes ikke han var vores bedste forsvarsspiller i den forgangne sæson.
Derimod har du ret til at mene han var vores bedste, det trætter ikke mig, så fortsæt du blot din Linde-hype - jeg håber inderligt han viser mere i den kommende sæson..
Det ville da også være rigtig kedeligt hvis vi mente det samme og så fodbold ens.. :geek: :geek:
Af 20Legend
Det vigtigste indkøb denne sommer. Sååå vigtigt.

Nu er United markant forstærket. Mangler bare to CM, en HW og gerne en leder til midterforsvaret,
Brugeravatar
Af LyngUnited
Doktoren1 skrev:
lør 29. jun 2019 13:53
LyngUnited skrev:
Undskyld mig, men jeg synes ikke han var vores bedste forsvarsspiller i den forgangne sæson.
Derimod har du ret til at mene han var vores bedste, det trætter ikke mig, så fortsæt du blot din Linde-hype - jeg håber inderligt han viser mere i den kommende sæson..
Det ville da også være rigtig kedeligt hvis vi mente det samme og så fodbold ens.. :geek: :geek:
Hvem var for dig bedre så? Og hvorfor?
Af 20Legend
LyngUnited skrev:
lør 29. jun 2019 16:04
Doktoren1 skrev:
LyngUnited skrev:
Nu skal jeg ikke svare for ham. Men jeg er enig med ham.

Og hvis jeg skal nævne top 3 over dw bedste United-spillere i sidste sæson ville det blive 1. Smalling, 2. Pogba og 3. McTominay.

Hvis man spørger mig hvorfor jeg mener Smalling er bedre ella var bedre i sidste sæson så synes jeg ikke han laver mange fejl. Nogle United-fans har lyst til at give Smalling skylden for stortset alle mål, der kommer igennem (jeg er bl.a. stødt på fans, der mener, at alle fire Barcas mål i sidste sæson var Smallings fejl). Men for mig er Smalling den United-spiller, der lavede færrest fejl i sidste sæson. Samtidig lavede han flere fremragende ting og spillede flere fremragende kampe.
Af Doktoren1
20Legend skrev:
lør 29. jun 2019 16:44
LyngUnited skrev:
lør 29. jun 2019 16:04
Doktoren1 skrev:

Nu skal jeg ikke svare for ham. Men jeg er enig med ham.

Og hvis jeg skal nævne top 3 over dw bedste United-spillere i sidste sæson ville det blive 1. Smalling, 2. Pogba og 3. McTominay.

Hvis man spørger mig hvorfor jeg mener Smalling er bedre ella var bedre i sidste sæson så synes jeg ikke han laver mange fejl. Nogle United-fans har lyst til at give Smalling skylden for stortset alle mål, der kommer igennem (jeg er bl.a. stødt på fans, der mener, at alle fire Barcas mål i sidste sæson var Smallings fejl). Men for mig er Smalling den United-spiller, der lavede færrest fejl i sidste sæson. Samtidig lavede han flere fremragende ting og spillede flere fremragende kampe.
Vil da også gerne svare inden du fortæller hvorfor Lindelöf var den bedste i sidste sæson.
Er meget enig i at Smalling for alt for lidt kredit for sine indsatser - han er det nemme offer, faktum er bare, at han har været vores mest stabile og synlige forsvars spiller, han finder alle brændpunkter og fandt i denne sæson lidt af de samme kvaliteter frem fra 16/17 sæsonen, aggressiv og meget mere initiativ rig - og så er ham bare stærk - i nærkamp og i luftspillet. Om han var fremragende, er noget andet - men det siger måske mere om de andre vi har bagved :)
Smalling og Shaw var de to bedste for mig, ærgrer mig stadig over vi ikke kan få Eric B til at fungere, tror desværre ikke han får så mange chancer mere.
Jeg vil gerne pointere overfor dig, inden jeg bliver trættende, jeg håber og ønsker inderligt, at Lindeløf bliver verdens bedste forsvarer i næste sæson, og så må du håne mig etc. - faktum er bare, at jeg ikke synes han har værktøjerne til Premier League, håber heller ikke vi skal stå så dybt i den kommende tid, som han blev købt for af Mou, da jo meget gerne ville stå dybt i feltet.. Der kan han være placeringsstærk som vi også har set på det svenske landshold, men det er bare ikke nok for United, vi skal forhåbentlig til at vinde bolden længere fremme så vi hurtigere kan komme frem over isen og begynde at spille seværdig fodbold igen..
Brugeravatar
Af LyngUnited
Jeg synes ikke Lindelöf var vores bedste spiller sidste år, det var Pogba med afstand.
Men jeg mener han var den stærkeste i forsvaret, dog kan jeg godt se argumenterne for at Smalling var ligeså god hvis ikke bedre.
De to var da også et langt bedre makkerpar end nogen anden konstellation vi havde.
Nu nævner du at Lindelöf blev indkøbt til Mourinhos meget defensive filosofi, og det er interessant netop fordi Lindelöf absolut ikke trivedes under den type fodbold.
Han var ikke god under Mourinho, men til gengæld blev han markant bedre da OGS kom til. Den langt mere offensive stil OGS kørte passede tydeligvis Lindelöf langt bedre.
Lindelöf er enormt hurtigt på returen og der ligger hans styrke. Han er ikke stærk i et statisk system. Og derfor ser jeg også ham som en fremtidig løsning. I hvert fald så længe vi har Ole ved roret. Maguire er markant langsommere end både Smalling og Lindelöf og derfor mener jeg et køb af ham vil være et problem under OGS system. Maguire er god frem ad banen og stærk når der skal bygges en mur, men han er ikke hurtig på returen.
Af Doktoren1
Enig i han blev bedre da Ole tog over - omvendt synes jeg nu han havde en periode under vores Champions League kampagne bl.a. de 2 kampe mod Juve, der viste han klassen og spillede efter min overbevisning sine bedste kampe i Champions League sidste sæson..
Mener du retur løb? Altså hurtig tilbage i kæderne efter offensive løb? (dødbolde etc.) - der må han gerne være bedre end Maguire i min verden, det kan der garderes imod hvis du får en spiller der i alt andet end retur løbet er så meget bedre :)
Ej, nu skal jeg ikke gøre det værre - det ser så heller ikke ud til vi lander Maguire, desværre, ville gerne have taget denne op igen om et halvt år.
Af 20Legend
Ligesom det ser ud til med Sancho til højrefløjen så er det fint, at United venter hvis de ikke får de ønskede spillere.

Liverpool havde stærkt brug for en midterforsvarer, men Klopp ville hellere vente 6 måneder end at overbetale for rnden, som han i virkeligheden ikke syntes om.

Nok ingen tvivl om, at OGS ønskede de Ligt og muligvis også Varane. Og da er Maguire ikke tæt på at være ligeså god. Og så er det fint nok, at United ikke betaler 80-100 mio £ for Maguire, der er mindst tre gange mere end hvad han egentlig er værd. Så hellere vente et år og se hvilke midterforsvarere er gode nok.
Brugeravatar
Af LyngUnited
20Legend skrev:
søn 30. jun 2019 20:04
Ligesom det ser ud til med Sancho til højrefløjen så er det fint, at United venter hvis de ikke får de ønskede spillere.

Liverpool havde stærkt brug for en midterforsvarer, men Klopp ville hellere vente 6 måneder end at overbetale for rnden, som han i virkeligheden ikke syntes om.

Nok ingen tvivl om, at OGS ønskede de Ligt og muligvis også Varane. Og da er Maguire ikke tæt på at være ligeså god. Og så er det fint nok, at United ikke betaler 80-100 mio £ for Maguire, der er mindst tre gange mere end hvad han egentlig er værd. Så hellere vente et år og se hvilke midterforsvarere er gode nok.
Helt enig. Og hvis vores bagkæde kan holde sig skadesfri og hedder Shaw - Lindelöf - Smalling - Wan Bissakka næste sæson så er jeg ikke bekymret for den del.
Hvis vi så samtidig kan få forstærket midtbanen begynder det at ligne top 4 er realistisk.
Af Doktoren1
LyngUnited skrev:
man 1. jul 2019 00:46
20Legend skrev:

Helt enig. Og hvis vores bagkæde kan holde sig skadesfri og hedder Shaw - Lindelöf - Smalling - Wan Bissakka næste sæson så er jeg ikke bekymret for den del.
Hvis vi så samtidig kan få forstærket midtbanen begynder det at ligne top 4 er realistisk.
Så et køb til forsvaret, godt nok en tiltrængt højre back, løser vores defensive problemer!!
Jeg vil vove at påstå det modsatte, på trods af forstærkelser til midten!
Vores midterforsvar er kilden til al uro.. Og sælger vi Pogba, så skal der virkelig laves taktisk om på det hele. For så er respekten for os helt og aldeles VÆK!

Nok om Maguire , Lindeløf, Koly, Smalling og JOnes - hele min pointe har været et naturligt samlingspunkt (en leder) som vi savner nede bag ved, der mener jeg Maguire er oplagt, sammen med de kvaliteter han i forvejen besidder..
Lad det nu ligge, og lad os se hvad som sker i resten af vinduet.
Af Martinsen
Skysports med nyt om Maguire. Det er dyrt. Men jeg mener i høj grad det er en forstærkelse af vores bagkæde.

BREAKING NEWS

Manchester United have moved ahead of Manchester City in the pursuit of Harry Maguire after upping their bid to £70m for the Leicester defender, Sky Sports News understands.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
tirs 2. jul 2019 10:58
Skysports med nyt om Maguire. Det er dyrt. Men jeg mener i høj grad det er en forstærkelse af vores bagkæde.

BREAKING NEWS

Manchester United have moved ahead of Manchester City in the pursuit of Harry Maguire after upping their bid to £70m for the Leicester defender, Sky Sports News understands.
Alt for dyrt. Men godt det er Sky Sports. Så er det nok ikke noget rigtigt i det.

Skal United betale penge i den prisklasse for en spiller skal han som minimum forstærke holdet. Maguire er i bedste fald marginalt bedre end Smalling og Lindelöf.
Af Martinsen
20Legend skrev:
tirs 2. jul 2019 11:31
Martinsen skrev:

BREAKING NEWS

Alt for dyrt. Men godt det er Sky Sports. Så er det nok ikke noget rigtigt i det.

Skal United betale penge i den prisklasse for en spiller skal han som minimum forstærke holdet. Maguire er i bedste fald marginalt bedre end Smalling og Lindelöf.
Solskjær og Southgate er tilsyneladende ikke enig med dig.
Brugeravatar
Af LyngUnited
Doktoren1 skrev:
man 1. jul 2019 21:56
LyngUnited skrev:
man 1. jul 2019 00:46
20Legend skrev:

Så et køb til forsvaret, godt nok en tiltrængt højre back, løser vores defensive problemer!!
Jeg vil vove at påstå det modsatte, på trods af forstærkelser til midten!
Vores midterforsvar er kilden til al uro.. Og sælger vi Pogba, så skal der virkelig laves taktisk om på det hele. For så er respekten for os helt og aldeles VÆK!

Nok om Maguire , Lindeløf, Koly, Smalling og JOnes - hele min pointe har været et naturligt samlingspunkt (en leder) som vi savner nede bag ved, der mener jeg Maguire er oplagt, sammen med de kvaliteter han i forvejen besidder..
Lad det nu ligge, og lad os se hvad som sker i resten af vinduet.
Vores midterforsvar var et problem når Jones spillede. Under OGS gik det rigtig godt så længe Linde og Smalling var på banen sammen, men vores højre back var et konstant problem. Vores klart svageste led sidste sæson var højre back.

Tvivler stærkt på at Pogba bliver solgt. Hverken Real eller Juve er villige til at betale hvad der skal til og PSG virker ikke synderligt interesserede.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
tirs 2. jul 2019 11:43
20Legend skrev:
Martinsen skrev:

BREAKING NEWS

Nej, ikke Southgate. Men både LVG, Mourinho og Solskjær ser ud til at være enige med mig. Hvertfald har de alle tre haft Smalling som mindst 2. valg.

Hvis du tænker på buddet så er jeg ret sikker på, at det er Woodward og kun Woodward (i United), der synes, at det er en god udé.

Iøvrigt har Southgate godt nok klaret sig fint som engelsk landstræner. Men bortset fra 3-2-sejren i Spanien i efteråret så har England, med ham som landstræner, tabte alle kampe mod hold på samme eller højere niveau.
Af Martinsen
20Legend skrev:
tirs 2. jul 2019 13:30
Martinsen skrev:
20Legend skrev:

Nej, ikke Southgate. Men både LVG, Mourinho og Solskjær ser ud til at være enige med mig. Hvertfald har de alle tre haft Smalling som mindst 2. valg.

Hvis du tænker på buddet så er jeg ret sikker på, at det er Woodward og kun Woodward (i United), der synes, at det er en god udé.

Iøvrigt har Southgate godt nok klaret sig fint som engelsk landstræner. Men bortset fra 3-2-sejren i Spanien i efteråret så har England, med ham som landstræner, tabte alle kampe mod hold på samme eller højere niveau.
Maguire spiller fast for England, Smalling gør ikke. Så jo Southgate synes Maguire er bedre end Smalling...

Og det bliver sku lidt søgt når du påstår Woodward køber spillere uden Solskjærs indblanding. Selvfølgelig gør han ikke det...
Af 20Legend
Martinsen skrev:
tirs 2. jul 2019 13:42
20Legend skrev:
Martinsen skrev:

Maguire spiller fast for England, Smalling gør ikke. Så jo Southgate synes Maguire er bedre end Smalling...

Og det bliver sku lidt søgt når du påstår Woodward køber spillere uden Solskjærs indblanding. Selvfølgelig gør han ikke det...
Hvorfor gør Woodward ikke det? Han har købt bl.a. Pogba uden managerens ønske.

En ting er, at man tror på, at alle spillerne, der bliver købt er med managerens ønske. Men lige præcis Woodward har bevist, at han tænker mere på profit end resultater. Så hvis noget er en selvfølge så er det, at Woodward køber spillere som manageren ønsker.

Ja, jeg ved godt hvat Southgate mener. Men hvor mange kampe, hvis man ser bort fra 3-2-sejren ude mod Spanien, har England vundet mod hold på samme niveau og bedre?
Af Martinsen
20Legend skrev:
tirs 2. jul 2019 13:51
Martinsen skrev:
20Legend skrev:

En ting er, at man tror på, at alle spillerne, der bliver købt er med managerens ønske. Men lige præcis Woodward har bevist, at han tænker mere på profit end resultater. Så hvis noget er en selvfølge så er det, at Woodward køber spillere som manageren ønsker.

Ja, jeg ved godt hvat Southgate mener. Men hvor mange kampe, hvis man ser bort fra 3-2-sejren ude mod Spanien, har England vundet mod hold på samme niveau og bedre?
Du er simpelthen nød til at bakke dine påstande op med lidt fakta. Så Mourinho var ikke interesseret i at få Pogba i truppen eller hvad? Det er en gang vrøvl. Sorry. Og nej Woodward handler ikke på egen hånd uanset hvad du ellers sidder og prøver at bilde folk ind.

Og så aner jeg ikke hvad Englands resultater mod andre landshold har at gøre med at Southgate (og Solskjær) vurderer Maguire til at være bedre end Smalling.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
tirs 2. jul 2019 14:03
20Legend skrev:
Martinsen skrev:

Du er simpelthen nød til at bakke dine påstande op med lidt fakta. Så Mourinho var ikke interesseret i at få Pogba i truppen eller hvad? Det er en gang vrøvl. Sorry. Og nej Woodward handler ikke på egen hånd uanset hvad du ellers sidder og prøver at bilde folk ind.

Og så aner jeg ikke hvad Englands resultater mod andre landshold har at gøre med at Southgate (og Solskjær) vurderer Maguire til at være bedre end Smalling.
Englands resultater reflekterer vel på Southgates evner som landstræner. Hvilket vel fortæller noget om hvorvidt Maguire er bedre end Smalling.

Mourinho har vist nok udtalt, at Pogba ikke var en spiller han ønskede. Og så er der selvfølgelig eksempler som Di Maria og Falcao og for så vidt også Herrera.

Det er iøvrigt sørgeligt at se al den had mod Uniteds spillere af United-fans. Nu tænker jeg ikke kun om Smalling, Jones, tildels Lingard og i særdeleshed Young. Young blev f.eks. haglet ned fordi ham havde et spil Uno i hånden på vej til den første træning.
Af Martinsen
20Legend skrev:
tirs 2. jul 2019 14:26
Martinsen skrev:
tirs 2. jul 2019 14:03
20Legend skrev:

Englands resultater reflekterer vel på Southgates evner som landstræner. Hvilket vel fortæller noget om hvorvidt Maguire er bedre end Smalling.

Mourinho har vist nok udtalt, at Pogba ikke var en spiller han ønskede. Og så er der selvfølgelig eksempler som Di Maria og Falcao og for så vidt også Herrera.

Det er iøvrigt sørgeligt at se al den had mod Uniteds spillere af United-fans. Nu tænker jeg ikke kun om Smalling, Jones, tildels Lingard og i særdeleshed Young. Young blev f.eks. haglet ned fordi ham havde et spil Uno i hånden på vej til den første træning.
Du er nød til at komme med mere end hvad Mourinho vist nok har udtalt. Det er altså ikke særlig troværdigt. Og nej Di Maria og Falcao er heller ikke spillere Woodward har handlet på egen hånd.

Det sidste er vi fuldstændig enige i. Jeg har heller aldrig sagt Smalling er dårlig. Jeg synes bare Maguire er væsentlig bedre.
Af Doktoren1
For lige at samle op - det eneste jeg ønsker, er at vi får en leder i forsvaret, og der mener jeg Maguire, som sagt mange gange tidligere, er et helt naturligt valg!
Jeg ønsker derimod ikke "at trashe" vore spillere, tværtimod - jeg har også sagt at jeg intet har imod at Young er vores stand-in på backs i denne sæson, også selvom han var rædselsfuld i sidste halvdel af sæsonen.
Om Southgate eller Ole synes Maguire er bedre end Smalling, Jones eller for den sags skyld Linde og Eric B er underordnet, tror bare begge ser ham som en ideel leder og en kvalitets forsvarer, ingen i vores nuværende forsvar er naturlige ledere - Smalling er måske det tætteste vi kommer på dette..
Lad os endelig betale prisen for Maguire og bygge videre på ham og flere nye spændende unge spillere.. Købet minder mig lidt om dengang vi hentede Rio i Leeds, en leder med teknik, en del erfaring, og masser af lyst til at spille i klubben.. (Rio var nok lidt hurtigere de første på år..) - men giv Maguire chancen venner, han bliver guld værd for os, og jeg er sikker på at han også er fantastisk i omklædningsrummet..
Mht vores indkøbspolitik, hvem bestemmer hvad - skal vi ikke håbe og tro på, at ledelse og Ole taler sammen??
Jeg tror vi hentede Falcao på sidste dagen som en slags - "Red os" uden måske trænerens bedste anbefalinger, men hey - jeg jublede over vi fik chancen med Falcao..
Af 20Legend
Jeg mener nu ikke, at Maguire er dårlig. Han er rigtig god. Og imo ville Smalling/Maguire være Englands bedste midterforsvar.

Og jeg ville heller ikke have ønsket ham solgt hvis han var United-spiller. Og kommer han til United så kommer jeg at elske ham fordi han rent typemæssigt er en type jeg elsker at se.

Mrn jeg mener bare, at 70-100 mio £, som er de rygtede summer for ham, er alt, alt for meget. Jeg er uenig i, at han er markant bedre end det United har.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41