OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Brugeravatar
Af Wettergren
Her kan diskuteres om de forsvarsspillere, der enten ønskes eller rygtes til klubben.
Af 20Legend
Wettergren skrev:
ons 19. apr 2017 15:46
Ifølge di Marzio, så vil Alderweireld ikke forlænge sin kontrakt med Tottenham. Derudover har han en klausul i sin kontrakt der gør, at han kan signes for kun 23. mio. pund.
SE det er en midterforsvarer, der er god nok. Må næsten være ønskespilleren for Wodskou da han jo er ret god med bolden.
Brugeravatar
Af RaDDeh
Hvis vi kan få en ny midterforsvar, samtidig med at svække en modstander til titlen (er de nok ved at være) også skippe en af dem afsted vi har der altid er ude med skader = win/win

Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Wodskou
20Legend skrev:
ons 19. apr 2017 16:10
Wettergren skrev:
ons 19. apr 2017 15:46
Ifølge di Marzio, så vil Alderweireld ikke forlænge sin kontrakt med Tottenham. Derudover har han en klausul i sin kontrakt der gør, at han kan signes for kun 23. mio. pund.
SE det er en midterforsvarer, der er god nok. Må næsten være ønskespilleren for Wodskou da han jo er ret god med bolden.
Han er min ønsker forsvarspiller, ja. Han er relativt hurtig, fysisk stærk, duel stærk, rutineret og ja, god med bolden, hvilket jeg overhovedet ikke ser som et decideret succeskriterie. Men vores midterforsvarer skal være bedre på det punkt end Smalling, der er katastrofal på det område.
Brugeravatar
Af Wettergren
Han er i min verden også en no brainer til den pris, men hurtig er han vel ikke ligefrem? Jeg opfatter ham mere som lidt tung i røven.
Brugeravatar
Af RaDDeh
Wettergren skrev:Han er i min verden også en no brainer til den pris, men hurtig er han vel ikke ligefrem? Jeg opfatter ham mere som lidt tung i røven.
Godt vi har Bailly, så er det lidt er Rio/Vidic samarbejde, Vidic (hvad jeg husker) var heller ikke hurtig, han tog bare bolden i en nærkontakt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af RaDDeh
Wettergren skrev:
tors 27. apr 2017 12:36
Jose Mourinho is eager to bring Michael Keane back to Old Trafford. [Telegraph] #MUFC
Håber vi bliver bedre til selv at beholde de spillere, så vi ikke får for mange Pogba og Keane tilbagekøb, det er fjollet!
Brugeravatar
Af Wettergren
RaDDeh skrev:
tors 27. apr 2017 13:01
Wettergren skrev:
tors 27. apr 2017 12:36
Jose Mourinho is eager to bring Michael Keane back to Old Trafford. [Telegraph] #MUFC
Håber vi bliver bedre til selv at beholde de spillere, så vi ikke får for mange Pogba og Keane tilbagekøb, det er fjollet!
Det var jo også dumt, at van Gaal ikke gav Keane chancen, men i stedet spillede en spiller som McNair. Keane havde trods alt gjort det godt på u21-holdet i mange år, var anfører og virkede til at have en fin fremtid.
Det var ikke sikkert det ville blive udløst, men han burde have fået chancen for at vise det.

Men vi skulle vist have en aftale, der gør, at vi kan få ham 20% billigere eller sådan noget.
Af Wodskou
Jeg kan virkelig ikke se, hvad vi skal bruge Michael Keane til. Heller ikke selvom han skulle være "billig". I min optik har vi brug for en verdensklasse leder dernede som Bailly, Rojo og Jones kan være af, og det er ikke Keane. Han har haft et fint niveau i år, men i min optik er han slet, slet ikke United-materiale.
Brugeravatar
Af Wettergren
Hvis Mourinho ikke stoler på Smalling og Jones og ikke ved, hvor længe Rojo er ude, så kan det jo også godt være, at Mourinho vil have mere end én forsvarsspiller ind.
Det kan jo være vi erstatter Jones og Smalling med Alderweireld og Keane.

Jeg tror nu også Jones og/eller Smalling er her efter sommerferien, men Mourinho har jo udtalt at skaderne til Zlatan og Rojo har ændret hans planer, så det kan godt være han ikke kun vil have en ny starter ind, men også en solid backup.
Af Wodskou
Det er sikkert muligt, men det skal sku ikke være Keane. Så ser jeg hellere, at vi begynder at bruge nogle af vores egne spændende talenter i Tuanzebe, Williams eller TFM. De er gode nok til at agere en back-up rolle.
Brugeravatar
Af Wettergren
Spørgsmålet er om Mourinho ser det på samme måde. Generelt lader det jo til, at han stoler mere på lidt ældre spillere med mere erfaring, der er mere stabile og ikke svinger så meget i deres præstationer.
Uanset hvor store talenter Tuanzebe og Williams er, så vil der jo komme fejl og koncentrationssvigt fra dem. Det tror jeg sgu ikke Mourinho bryder sig om.
Han vil nok gerne have, at de får nogle gode udlån inden, hvor de kan få erfaringen inden de gør sig gældende for United.
Af Wodskou
Det har du fuldstændig ret i. Ung spillere er ikke hans kop the. Det kan vi vist godt slå fast. Jeg synes bare det er ærgerligt, når nu vi har tre store talenter til den rolle, hvis vi så henter Keane, der ikke er specielt meget bedre og som alligevel ikke løfter niveauet.
Af mufcdk1974
Wodskou skrev:
tors 27. apr 2017 13:51
Det har du fuldstændig ret i. Ung spillere er ikke hans kop the. Det kan vi vist godt slå fast.
Altså den Mourinho som har brugt Rashford utrolig meget på trods af svingende præstationer eller ligeledes med Lingard eller Bailly?

Er du god nok og arbejder du hårdt nok, så er du også gammel nok. Det kan vi vist godt slå fast.
Af Wodskou
Rashford har i lang tid været en del af førsteholdet. Bailly var hans eget indkøb, så selvfølgelig bruger han ham. Og Lingard er 24, så han han kan næppe betegnes som en ung spiller længere.

Det ved jeg ikke om vi kan slå fast. Det er da for mig ret tydeligt, at Mourinho foretrækker spillere med rutine frem for unge talenter.
Af RAppel
Kan ikke se hvad Keane kan bidrage med som vi ikke har? Bredde? Ærgerligt han ikke giver mere tid til Tuanzebe, men nu var det jo ham som heller ikke kunne bruge Bonucci da han var i Inter ;)
Af mufcdk1974
Wodskou skrev:
tors 27. apr 2017 14:28
Rashford har i lang tid været en del af førsteholdet. Bailly var hans eget indkøb, så selvfølgelig bruger han ham. Og Lingard er 24, så han han kan næppe betegnes som en ung spiller længere.

Det ved jeg ikke om vi kan slå fast. Det er da for mig ret tydeligt, at Mourinho foretrækker spillere med rutine frem for unge talenter.
Men så handler det jo også om niveau og ikke fødselsdato. Bailly var 22 år og kun spillet 45 seniorkampe før Mourinho købte ham, hvis Mourinho er så talentforskrækket, som mange vil gøre ham til, hvorfor i alverden smed han så over 280 mill for en ung og uprøvet spiller? Det giver ingen mening.

I øvrigt havde Mourinho da ingen problemer med at bænke en bundrutineret og eget indkøb i form af Mkhitaryan, så selvfølgelig var det ikke indlysende, at Bailly blev fast mand fra dag 1.
Af mufcdk1974
RAppel skrev:
tors 27. apr 2017 14:32
Kan ikke se hvad Keane kan bidrage med som vi ikke har? Bredde? Ærgerligt han ikke giver mere tid til Tuanzebe, men nu var det jo ham som heller ikke kunne bruge Bonucci da han var i Inter ;)
Bonucci tilbragte 2 år i serie B og et enkelt år i mægtige Bari fra han forlod Inter til han blev købt af Juventus. Der var vist mange, som missede Bonucci en dag, ville blive en af de bedste forsvarsspillere i verden.
Brugeravatar
Af Wettergren
Wodskou skrev:
tors 27. apr 2017 13:51
Det har du fuldstændig ret i. Ung spillere er ikke hans kop the. Det kan vi vist godt slå fast. Jeg synes bare det er ærgerligt, når nu vi har tre store talenter til den rolle, hvis vi så henter Keane, der ikke er specielt meget bedre og som alligevel ikke løfter niveauet.
Ville blive overrasket, hvis Williams og Tuanzebe på nuværende tidspunkt er på niveau med Keane. Ved ikke om du overvurderer dem eller undervurderer Keane.
Men ville ikke have noget imod at leje Tuanzebe og Williams ud i to år til Burnley, hvis de kan få fast spilletid. Så har de nok også erfaring nok til at lave færre svipsere i forsvaret.
Brugeravatar
Af Teknikeren
Jeg må altså erklære mig 100% enig med Wodskou, kan slet ikke se hvad en Keane skulle tilføre vores trup som vi ikke allerede har. Måske du overvurderer ham en smule fordi han har spillet 1 landskamp for et middelmådigt engelsk landshold :)
Brugeravatar
Af Wettergren
Teknikeren skrev:
tors 27. apr 2017 15:04
Jeg må altså erklære mig 100% enig med Wodskou, kan slet ikke se hvad en Keane skulle tilføre vores trup som vi ikke allerede har. Måske du overvurderer ham en smule fordi han har spillet 1 landskamp for et middelmådigt engelsk landshold :)
Som jeg nævnte tænker jeg kun han kommer, hvis han skal erstatte Jones og/eller Smalling - ikke som førstevalg.
Du må vel indrømme, at vi står lidt stærkere med Keane end, hvis vi går ind til næste sæson med Bailly som eneste forsvarsspiller + Tuanzebe og Williams.

Undrer mig i hvert fald over, at hverken Tuanzebe eller Williams er omkring landsholdet eller bliver jagtet af de største klubber i England, hvis de er mindst ligeså gode som Keane, og Keane ikke bidrager med noget de ikke kan give os.

Det tænker jeg simpelthen er at overvurdere spillere, der endnu ikke har spillet én eneste PL kamp.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41