OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Af 20Legend
Anderson_8 skrev:
ons 24. jul 2019 09:42
Nu meldes både Nicolas Pepe og Bruno Fernandes tæt på at skifte klub. Vi kan vel ikke være så heldige/dygtige at vi henter begge spillere, mon dog?

Det kunne være en massiv opgradering med de to, og vi burde strække os langt for dem.
Enig. Og langt hellere de to end Maguire.
Af jhandersen
20Legend skrev:
ons 24. jul 2019 13:39
Anderson_8 skrev:
Nu meldes både Nicolas Pepe og Bruno Fernandes tæt på at skifte klub. Vi kan vel ikke være så heldige/dygtige at vi henter begge spillere, mon dog?

Det kunne være en massiv opgradering med de to, og vi burde strække os langt for dem.

Jeg har så sent som i dag læst at vi skulle være enige med Milinkovic-Savic om en 5 årig aftale med option på yderligere 1 år til en pris på 80 mio.
Samtidig skulle vi have droppet interessen i Bruno - måske grundet en aftale med Milinkovic?

I min bog vil Milinkovic også være et bedre alternativ end Bruno Fernandes (Selvom jeg egentlig også gerne havde set Bruno hentet), da Milinkovic for mig virker mere som typen til PL.

Jeg har i en del år efterhånden haft Milinkovic-Savic utrolig højt på min liste over spillere jeg ønskede mig til klubben! Så hvis han kommer til, skal jeg med garanti have en ny trøje :)

Ideelt set henter vi en central forsvarsspiller, central midtbane og en højre kant - dog forventer jeg kun at vi lykkedes med at hente 1 og med lidt held 2.

Så lur mig om ikke vi ender med at have hentet Maguire og med lidt held Milinkovic/Bruno (Forhåbentligt ikke Longstaff!).
Pepe ville jeg dog også meget gerne se i klubben, men den historie tror jeg simpelthen ikke på, da jeg i min optik mener vi har rigeligt med offensive spillere til kanterne (At halvdelen af dem så ikke er gode nok/præsterer godt nok er en anden side af sagen)
Af 20Legend
jhandersen skrev:
tors 25. jul 2019 09:40
20Legend skrev:
Anderson_8 skrev:

Pepe ville jeg dog også meget gerne se i klubben, men den historie tror jeg simpelthen ikke på, da jeg i min optik mener vi har rigeligt med offensive spillere til kanterne (At halvdelen af dem så ikke er gode nok/præsterer godt nok er en anden side af sagen)
Og vi har ikke rigeligt med midterforsvarere?

Til midterforsvaret har United lige nu: Lindelöf, Jones, Smalling, Tuanzebe, Bailly og Rojo. 6 spillere til to positioner er rigeligt.

Til højre wing har United Lingard og Mata og så kan man med god vilje sætte Alexis og James der. Ingen af dem er rendyrket HW.
Af jhandersen
20Legend skrev:
tors 25. jul 2019 10:04
jhandersen skrev:
tors 25. jul 2019 09:40
20Legend skrev:

Og vi har ikke rigeligt med midterforsvarere?

Til midterforsvaret har United lige nu: Lindelöf, Jones, Smalling, Tuanzebe, Bailly og Rojo. 6 spillere til to positioner er rigeligt.

Til højre wing har United Lingard og Mata og så kan man med god vilje sætte Alexis og James der. Ingen af dem er rendyrket HW.
Jo, så absolut har vi rigeligt af midterforsvarer og jeg forventer da også at vi skiller os af med Rojo (medmindre han skal agere back-up for Shaw på VB) og måske udlejes Tuanzebe igen for regelmæssig spilletid.
Derudover ryger én af Jones, Smalling eller Bailly muligvis også. (Tror mest på Jones)
Det vil i så fald efterlade os med Lindelöf, Smalling og Bailly (+ muligvis Tuanzebe som efter min vurdering ikke er klar til at starte fast for os)
- Og hvornår har Smalling og Bailly sidst spillet en hel sæson uden minimum at være skade 3-4 måneder?

Er enig med dig i at vi i bund og grund ikke har en eneste rendyrket HW, og ser da også meget gerne Pepe i klubben - Jeg tror dog OGS tror på Daniel James som højre kant og med Mata, Alexis som alternativer og med Chong, Gomes og Greenwood i kulissen, tror jeg der er større fokus på den centrale midt og midterforsvaret.

Jeg vil blive overrasket hvis vi henter en HW før en midterforsvarer i hvertfald - ikke dermed sagt at jeg ikke håber på en mere rendyrket HW :)
Af Anderson_8
Kraftige rygter om Arsenal er ved at lukke en handel med Pepe for 80 mio Euro. Jeg mener absolut at vi skal ind i kampen her. Vi har brug for upgrade på højrefløj, og vi kan her sikre os en dygtig spiller.
Af 20Legend
Anderson_8 skrev:
lør 27. jul 2019 12:44
Kraftige rygter om Arsenal er ved at lukke en handel med Pepe for 80 mio Euro. Jeg mener absolut at vi skal ind i kampen her. Vi har brug for upgrade på højrefløj, og vi kan her sikre os en dygtig spiller.
Det sjove er, at mange United-fans er glade for, at United ikke betalte den sum. Men når det kommer til United siger samme fans, at når det kommer til Maguire så skal United bare betale det der kræves...
Brugeravatar
Af LyngUnited
Tror vi har en aftale med Sancho om at ved kval til Champions League får vi ham næste sæson, og tror simpelthen vi venter på ham af den grund.
HVIS dette er tilfældet er jeg fint tilfreds da Sancho er et langt større talent end Pepe.
Af 20Legend
LyngUnited skrev:
lør 27. jul 2019 16:15
Tror vi har en aftale med Sancho om at ved kval til Champions League får vi ham næste sæson, og tror simpelthen vi venter på ham af den grund.
HVIS dette er tilfældet er jeg fint tilfreds da Sancho er et langt større talent end Pepe.
Det er jeg enig i.
Af Benzet
Det ser mere og mere ud til, at vi ikke får dækket hullerne efter Fellaini og Herrera. Det er ellers 2 centrale midtbanefolk, der har forladt os indenfor kort tid, så det kan vise sige at blive kritisk den kommende sæson med så få muligheder på en så vigtig position. Desuden er det vel nu 3. sæson i træk, at det står klart, at vi mangler en central forsvarsspiller til, hvor det ser ud til, at vi ikke få det behov dækket. United har svært ved at få spillere som Maguire og Fernandez til klubben til noget mindre klubber, da økonomien i fodbold har forandret sig, men det siger altså også noget om, at United ikke længere er den samme magnet for fodboldsspillere.
Af Benzet
Der er tranferdeadline lige om lidt, og det ser ikke umiddelbart ud til, at United er ved at forstærke midtbanen. Med både Herrera og Fellaini væk, ser den altså ret tynd ud, hvis bare vi får 1-2 skader på positionen: Pogba, Matic, McTominay, Fred og Andreas er vel de eneste deciderede midtbanefolk. Der er ikke mange defensive kvaliteter fordelt mellem disse spillere - der er vel nærmest kun Matic og McTominay, der har en vis defensiv orientering. Dette bliver uden sidestykke vores svageste punkt på holdet, hvis der ikke sker et mirakel de næste dage mht. tranfers.
Af 20Legend
Benzet skrev:
søn 4. aug 2019 23:34
Der er tranferdeadline lige om lidt, og det ser ikke umiddelbart ud til, at United er ved at forstærke midtbanen. Med både Herrera og Fellaini væk, ser den altså ret tynd ud, hvis bare vi får 1-2 skader på positionen: Pogba, Matic, McTominay, Fred og Andreas er vel de eneste deciderede midtbanefolk. Der er ikke mange defensive kvaliteter fordelt mellem disse spillere - der er vel nærmest kun Matic og McTominay, der har en vis defensiv orientering. Dette bliver uden sidestykke vores svageste punkt på holdet, hvis der ikke sker et mirakel de næste dage mht. tranfers.
Behøves ikke engang skader før midtbanen er svag. Hvis så Pogba og McT er de to skadede så er det nok PLs dårligeste midtbane.
Af Benzet
Det har du nok ret i. Jeg kan huske flere kampe fra den forgangne sæson, hvor vi blev overspillet på midtbanen. Wolves moste os jo næsten på den position. Jeg var modstander af at sælge Fellaini i vinters, og jeg mener, at han virkelig kan gå hen og blive savnet nu.
Af 20Legend
Benzet skrev:
man 5. aug 2019 12:14
Det har du nok ret i. Jeg kan huske flere kampe fra den forgangne sæson, hvor vi blev overspillet på midtbanen. Wolves moste os jo næsten på den position. Jeg var modstander af at sælge Fellaini i vinters, og jeg mener, at han virkelig kan gå hen og blive savnet nu.
Problemet er/var ikke, at Fellaini blev solgt. Problemet er, at klubben, om det så er OGS eller Woodward, mener, at Andreas, Matic, Mata og Lingard er gode nok til at skiftes om mindst en startplads og en mindst en bænkplads.
Brugeravatar
Af LyngUnited
OGS sagde på sidste pressemøde at han forventede en enkelt tilgang endnu. Jeg er overbevist om at det er til midtbanen.
Af 20Legend
LyngUnited skrev:
tirs 6. aug 2019 11:12
OGS sagde på sidste pressemøde at han forventede en enkelt tilgang endnu. Jeg er overbevist om at det er til midtbanen.
Det må det være.
Af Spoock
BBC melder at Eriksen ikke er aktuelt, da han foretrækker Spanien.

Jeg havde egentlig heller ikke regnet med det, men er ret frustreret over at man kan lade både Herrera og Fellaini smutte uden at forstærke midtbanen. En god midtbanesigning og vores transfervindue var over middel. Nu virker det lidt lala....
Af Anderson_8
Det er vel desværre forventeligt at vi ikke får forstærket vores midtbane, når den åbenlyst skriger på nye spillere!
Vi står her - dagen før vinduet lukker, med et forstærket forsvar (ros til klubben for det) men med en markant ringere midtbane samt en offensiv som også trænger forstærkning. Og ingen af de to kæder ser ud til at blive forstærket.

Top 4 bliver igen enorm svær, og hvor står vi så næste sommer, med udsigt til europa league igen
Af 20Legend
Anderson_8 skrev:
ons 7. aug 2019 11:51
Det er vel desværre forventeligt at vi ikke får forstærket vores midtbane, når den åbenlyst skriger på nye spillere!
Vi står her - dagen før vinduet lukker, med et forstærket forsvar (ros til klubben for det) men med en markant ringere midtbane samt en offensiv som også trænger forstærkning. Og ingen af de to kæder ser ud til at blive forstærket.

Top 4 bliver igen enorm svær, og hvor står vi så næste sommer, med udsigt til europa league igen
Top 4 bliver ikke svær. Den kan umulig være målsætningen

United ender bag mindst et af Everton, Wolves, West Ham og Leicester. Og et hold som Southampton og muligvis enndda Newcastle kan overhale United (forventer ikke de to sidste gør det, men hvis det nu går lidt værre end jeg forventer).

Der er ikke et hold i PL, der har mindst en midtbanespiller, der som minimum ville være bænkevarmer i United.
Af Spoock
Det er virkelig beskæmmende at man ikke kan se hvor manglerne er, og agter at gøre noget ved dem. Derudover er det sgu også dårlig business fra Glazers. Det er meget kortsigtet at tro, at fortsat manglende CL ikke vil have enorm indflydelse på fremtidens økonomi. Spørgsmålet er dog om det ikke er det de går efter, for så at sælge til nogle rige arabere, der mangler noget legetøj.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen - jeg tror vi er det nye Liverpool og kommer ind i en meget lang periode uden trofæer. United er en historisk storklub, men fremtiden ligner mere at klubben fremover vil være lige under de store klubber i Europa.
Af 20Legend
Spoock skrev:
ons 7. aug 2019 12:05
Det er virkelig beskæmmende at man ikke kan se hvor manglerne er, og agter at gøre noget ved dem. Derudover er det sgu også dårlig business fra Glazers. Det er meget kortsigtet at tro, at fortsat manglende CL ikke vil have enorm indflydelse på fremtidens økonomi. Spørgsmålet er dog om det ikke er det de går efter, for så at sælge til nogle rige arabere, der mangler noget legetøj.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen - jeg tror vi er det nye Liverpool og kommer ind i en meget lang periode uden trofæer. United er en historisk storklub, men fremtiden ligner mere at klubben fremover vil være lige under de store klubber i Europa.
Problemet med Liverpool var, at de snsatte forkerte managers og købte dårlige spillere. Hos United er det kun en ledelse, der kun ser dollartegn. Derfor er jeg sikker på, at hvis Glazers sælger klubbrn så kommer klubben med garanti til at blive en af de mest vindende igen.
Af 20Legend
Wes skrev:
ons 7. aug 2019 14:06
Dumme glazers der kun gider betale 80 mio pund for maguire.. ;)
Nej, de er sgu ikke dumme. De har virkelig æret logoet, været ærlige og gjort alt hvad de kunne for at klubben op på toppen igen. Bedste fodboldejere i europæisk fodbold.
Af Wes
Meget ukonkrete ting du nævner. Ærlighed, ære, gjort 'alt' er noget subjektive.

Jeg peger blot på du skriver st de kun ser dollartegn. Det forbinder jeg med ikke st investere. Alligevel er der bare post gerie blevet givet adskillige rekordlønninger, købt spillere der hsr slået eller var tæt på at skå rekorden. Pogba, di maria, maguire. Kæmpe lønnikger til rash, ibrahimovic. Wan bissaka. Fred for store summer. Åbenlyst forsøgt at få griezmann til klubben. De gea kommende verdens rigeste målmand.

Det har jo væltet ind med transfers af høj udgift. Verdens dyreste teenager martial. Sanchez til flere penge end jeg vil tjene på 10 århundreder.

Ja, de er her for at tjene penge og gør helt sikkert ondt på mange områder. Men som unitedfan har man ikke lidt under, at signings var af arsenal kaliber. Der er blevet splashet. Ofte splashet forkert, men næppe ejernes andel.
Af 20Legend
Jo, det er ejernes andel.

De har investeret i spillere, der sælger trøjer.

Iøvrigt kan man heller ikke sætte det så enkelt op. Du skal også have in mente, at klubben har været den mest tjenende i mange år. Og United er den klub, der har brugt laveste prosentdel af deres turnover på transfers.

Ingen skal fortælle mig, at OGS ikke ville have en CM eller, at er umuligt at hente en.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88