OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Brugeravatar
Af Wettergren
Uanset, hvor meget Pogba ønsker at komme væk bliver han ikke solgt. Vi har halvandet døgn. Det er fuldstændig umuligt at finde en erstatning på den tid.
Han må sgu klemme balderne sammen og blive at kæmpe - og så håbe på, at Mourinho ryger.
Af Nikolaj
Danniella skrev:
lør 11. aug 2018 00:19
Og Ante Repic som måske var en mulighed har lige skrevet med Eintract... Øv han er ellers lækker :-)
Vi skal fandme ikke ha' spillere som pigerne er vilde med! De plejer som regel at flyve til Madrid. ;)

Jeg vil ha' Rooney, Scholes og Keane typerne. Det er muligvis ikke de næste topmodeller, men hold kæft de var vigtige!
Brugeravatar
Af Wettergren
Ville Ruben Neves kunne fungere som 6'er i vores system?

City er ifølge Sam Lee ude efter ham, men hans agent er Mendes, hvorfor Mourinho skulle have gode muligheder for at hente ham.

Ville han være den rette til at agere back up for Matic?
Brugeravatar
Af Wettergren
The Times skriver, at City er på udkig efter Frenkie de Jong til at være arvtager til Fernandinho.
Han rygtes til en pris på 60 mio. pund, hvilket selvfølgelig er alt for meget, men håber virkelig han er endnu en spiller vi snupper fra City.

Jeg er stadig endnu ikke helt sikker på om han er bedst som 6'er eller som en tilbagetrukken 8'er, men han er en fed spiller. Han er nok mere defensiv, men hans drive med bolden minder mig lidt om Modric.

Ville passe mig fint at skippe Fellaini og hente ham ind i stedet. Matíc, Herrera, Fred, De Jong, Pogba og Pereira vil være en stærk midtbane!
Af Wodskou
Wettergren skrev:
lør 20. okt 2018 16:39
The Times skriver, at City er på udkig efter Frenkie de Jong til at være arvtager til Fernandinho.
Han rygtes til en pris på 60 mio. pund, hvilket selvfølgelig er alt for meget, men håber virkelig han er endnu en spiller vi snupper fra City.

Jeg er stadig endnu ikke helt sikker på om han er bedst som 6'er eller som en tilbagetrukken 8'er, men han er en fed spiller. Han er nok mere defensiv, men hans drive med bolden minder mig lidt om Modric.

Ville passe mig fint at skippe Fellaini og hente ham ind i stedet. Matíc, Herrera, Fred, De Jong, Pogba og Pereira vil være en stærk midtbane!
Ja tak!
Af Martinsen
Frenkie de Jong er vel nærmest prototypen på det jeg vil definere som en Barcelona midtbanespiller. Så City eller Barcelona er et meget godt bud på næste destination.
Brugeravatar
Af Wettergren
Mata rygtes til Juventus, Alexis til PSG. Og Jadon Sancho rygtes blandt andet til Manchester United.

Bundesligaen har lavet en kort video, hvor de forklarer, hvad hans kvaliteter er.

Hvis både Mata og Alexis smutter, så er vi virkelig svagt besat på kanterne. Umiddelbart kunne vi godt komme til at savne noget erfaring i offensiven, men det er også svært at nævne et realistisk navn på en kantspiller med højt niveau og erfaring, der er mulig at hente.

Sancho er en ombejlet herre, men måske er det en fordel for os, at han kommer fra Manchester.
Er bange for den manglende erfaring, men det er nogle interessante offensive muligheder vi ville have med Martial, Lingard, Sancho, Chong og evt. Rashford og Gomes.

Jeg så også Suso er blevet nævnt. Han har vist været i god form på det sidste.
Brugeravatar
Af Wettergren
Jeg har været vild med Lucas Torreira siden jeg så ham for Sampdoria første gang for et par år siden, og mente også, at Arsenal i sommer gjorde et rigtig godt køb.

Typemæssigt kan man sige, at han minder lidt om Herrera eller Kanté, da han har det samme boldjagergen. Men i modsætning til de to formår han at fungere rigtig godt som bagerste mand.

Ved ikke om han vil være svær at lokke ud af Arsenals klør, og om han er en mand vi har brug for lige nu. Men ville elske at se ham på vores hold lige nu med en dybdeliggende playmaker ved sin side som Frenkie de Jong, og så Pogba foran sig.

Af rinobandino
20Legend skrev:
lør 8. dec 2018 23:21
Burde United kigge henimod Jadon Sancho?

Han har vist nok været en ret stor succes i Dortmund...
Endnu et flop i United fra Dortmund?
Af Wes
Tænker umiddelbart det vil være et forfærdeligt tidspunkt at købe spillere på. Det vil være skræmmende, hvis en spiller siger ja til en klub, hvor de ikke aner hvem der er træner og hvad deres "arbejde" skal bestå af næste sæson. Men ok, jeg er også overrasket over hvor mange spillerhandler der sker, uden at spiller og manager har mødtes.
Brugeravatar
Af Wettergren
Selvom jeg i den grad mener, at vi mangler en midterforsvarer, så foretrækker jeg også, at vi venter med at hente spillere til vi har fået en sportsdirektør og manager på plads.
Af 20Legend
Wettergren skrev:
fre 28. dec 2018 15:24
Selvom jeg i den grad mener, at vi mangler en midterforsvarer, så foretrækker jeg også, at vi venter med at hente spillere til vi har fået en sportsdirektør og manager på plads.
Trods rygterne om Bla. Conte og Simeone så føler jeg, at det denne gang er anderledes i forhold til den kommende manager.

Det virker til, at der er i gang med at blive lavet en strategi omkring klubben. Og hvor offensiv fodbold og benyttelse af ungdomsspillere er en vigtig del.

Og mit bud, til jeg bliver modbevist, er, at United er blevet som minimum så godt som enige med en kommende manager, som kunne være Pochettino.

Det kan være, at jeg tager fejl. Men der er mange ting, der virker anderledes denne gang.
Af rinobandino
Wettergren skrev:
fre 28. dec 2018 15:24
Men hvis en spiller med kvalitet (læs: Alderweireld) dukker op til en fornuftig pris, så er det vel ikke for galt at slå til? Selvom jeg selvfølgelig er meget enig i at der ikke skal tages forhastede beslutninger i kådhed over OGS og de sidste 2 kampe.
Af mufcdk1974

Kender ikke troværdigheden, men umiddelbart giver det ingen mening at hente en højprofileret venstrekant med mindre det er fordi Martial er på vej væk og klubben helt har afskrevet Sanchez.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 88