OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Brugeravatar
Af Wettergren
Her kan diskuteres om de midtbanespillere, der enten ønskes eller rygtes til klubben.
Brugeravatar
Af Wettergren
Jose Mourinho is desperate to sign Dier from Spurs. Manchester United are willing to pay £40m for Dier. [Telegraph] #MUFC

Dier believes his long-term future lies as a midfielder – a position Jose is willing to promise him at Old Trafford. [Telegraph] #MUFC
Af Wodskou
Wettergren skrev:
ons 19. apr 2017 12:58
Jose Mourinho is desperate to sign Dier from Spurs. Manchester United are willing to pay £40m for Dier. [Telegraph] #MUFC

Dier believes his long-term future lies as a midfielder – a position Jose is willing to promise him at Old Trafford. [Telegraph] #MUFC
Fuck no. Dier er sygt overvurderet og besidder slet ikke de egenskaver vi mangler på midtbanen i min optik. Han er ikke dygtig nok hverken teknisk eller taktisk.
Brugeravatar
Af FredeDK

Matuidi for en lille sum, 10-15€ mio., burde være en no brainer. Så kan det godt ske, at han er 30 år, men det giver alligevel 2-3 år, uden at presse citronen. Fantastisk supplement tænker jeg, også er der stadigvæk mulighed for at hente Fabinho eller en anden til CM.
Af Kaliumhest
FredeDK skrev:
tors 20. apr 2017 13:28

Matuidi for en lille sum, 10-15€ mio., burde være en no brainer. Så kan det godt ske, at han er 30 år, men det giver alligevel 2-3 år, uden at presse citronen. Fantastisk supplement tænker jeg, også er der stadigvæk mulighed for at hente Fabinho eller en anden til CM.
Hvilken slags type er Matuidi, hvis han kan sammenlignes med nogen fra vores trup? Er han 6er eller 8er?
Af Jørgensen
Kaliumhest skrev:
FredeDK skrev:

Hvilken slags type er Matuidi, hvis han kan sammenlignes med nogen fra vores trup? Er han 6er eller 8er?
Han er box to box
Brugeravatar
Af FredeDK
Kaliumhest skrev:
tors 20. apr 2017 19:18
FredeDK skrev:

Som Jørgensen skriver, så er han vel nok Box2Box - men umiddelbart kan han også dække andre pladser. Vil være en glimrende spiller at have på bænken, eller hvis Pogba skal spares, eller hvis der bliver stillet op i en mere offensiv 4-3-3, med f.eks. Herrera, Pogba og Matuidi på midtbanen. Som Wikipedia skriver: Described as a "fierce and strong tackler",[2] with strong defensive attributes, Matuidi is known in particular for his energy, work-rate and tactical intelligence, which enable him to excel as a ball winner in midfield. A versatile team player, he is capable of playing in several midfield positions, and is known for his ability to carry and distribute the ball after winning back possession as a box-to-box player in the centre of the pitch. His movement on the pitch and ability to make effective attacking runs also allows him to contribute to his team's offensive play, as it often draws opponents out of position, and in turn creates space for his teammates. Although his main influence is Claude Makélélé, he has also been compared to Jean Tigana.

Ligeledes er han ikke specielt skadeplaget, hvor han de seneste 5 sæsoner har spillet 295 klub+landskampe.
Brugeravatar
Af Wettergren
Lad det please være sandt!

Bernardo Silva is in advanced talks with Manchester United over a possible summer move. [France Football] #MUFC
Brugeravatar
Af 1988
Wettergren skrev:
tirs 25. apr 2017 10:44

Bernardo Silva is in advanced talks with Manchester United over a possible summer move. [France Football] #MUFC
Jeg følger ikke så super meget med i den Franske liga. Hvad er han for en type? Vil han give balance på midten? Med en aldrene Carrik, og en Fellaini som jeg gerne så fik begrænset spilletid har vi brug for en solid type til, at give balance til en midtbane bestående af Herrera & Pogba.
Af Martinsen
Vi bliver også sat I forbindelse med Carlos Soler fra Valencia. Han skulle have en frikøbsklausul på 25 mio. pund. Jeg kender ikke rigtig noget til ham udover omtalen han får, men han skulle have spillet rigtig godt på et svagt spillende Valencia hold. Han er 20 år og central midtbane spiller.
Af Martinsen
Wettergren skrev:

Jeg har ikke set ham så meget. Umiddelbart er han enormt talentfuld, men er han virkelig hvad vores offensiv higer efter? Jeg ser ham som en teknisk stærk spiller, der er bedst på 10´eren men kan spille på kanten. Altså lidt lige som Mata bare med bedre flair med bolden. Er det helt galt opfattet eller?

Altså som sagt har jeg ikke set ham så meget, men typemæssigt er jeg meget usikker på om vi har brug for sådan en type.
Brugeravatar
Af FredeDK
Til Wettergrens indlæg, nævnes prisen til at være €50 mil. ~ 372,5 mil. kr.

1988, B. Silva gør sig ikke gældende på den centrale midt som du gerne ser forstærket, da han spiller højre kant, og kan også spille venstre kant samt offensiv midt. Som nogle nævner, så ligner han lidt Mata i spillestil, dog noget hurtigere, hvorfor at han vil fungerer godt på højrekanten tror jeg. I hvert fald en spændende spiller.
Brugeravatar
Af Wettergren
1988 skrev:
tirs 25. apr 2017 10:59

Jeg følger ikke så super meget med i den Franske liga. Hvad er han for en type? Vil han give balance på midten? Med en aldrene Carrik, og en Fellaini som jeg gerne så fik begrænset spilletid har vi brug for en solid type til, at give balance til en midtbane bestående af Herrera & Pogba.
Nej, han er langt mere offensiv. Jeg har også kun set ham i Champions League. Umiddelbart er Mata nok den bedste sammenligning. Sublim teknik, godt overblik og gode til at fordele spillet. I modsætning til Mata er han dog hurtigere (uden at være rigtig hurtig) og bedre til at sætte sin direkte mand.
Martinsen skrev: Jeg har ikke set ham så meget. Umiddelbart er han enormt talentfuld, men er han virkelig hvad vores offensiv higer efter? Jeg ser ham som en teknisk stærk spiller, der er bedst på 10´eren men kan spille på kanten. Altså lidt lige som Mata bare med bedre flair med bolden. Er det helt galt opfattet eller?

Altså som sagt har jeg ikke set ham så meget, men typemæssigt er jeg meget usikker på om vi har brug for sådan en type.
Det skal slet ikke være i stedet for et køb til midtbanen, men hvis formationen efter sommeren hedder 4231 og vi til den tid kun har Rashford, Martial, Mkhitaryan, Mata og Lingard til de fire forreste pladser, så synes jeg vi trænger til forstærkning i offensiven.
Her håber jeg på Griezmann, men i den grad også Silva som jeg håber kan tage kampen op med Mata på højrekanten.

Den her offensiv ville jeg meget gerne se efter sommerferien

------------------------ Griezmann/Rashford -----------------
Martial/Griezmann - Mkhitaryan/Lingard - Mata/Silva
Brugeravatar
Af 1988
Det ville utvivlsomt pynte lidt på det med en forstærkning til kanten. Lingard er en virkelig solid squad player, og han elsker at score på Wembley, så ser ham ikke væk. Men det ville være tiltrængt med en forstærkning til højrekanten.
Af Martinsen
Hmm ok. Så var min opfattelse ikke helt skæv. Men jeg er nu ikke så sikker på at jeg gerne ser mere eller mindre samme type som Mata til højrekanten. Jeg synes Willian kunne være spændende, hvis vi kan lokke ham fra Chelsea.
Af Wodskou
Wettergren skrev:

JA tak! Ja tak! Ja taaaaaak!
Brugeravatar
Af Wettergren
Martinsen skrev:
tirs 25. apr 2017 12:04
Hmm ok. Så var min opfattelse ikke helt skæv. Men jeg er nu ikke så sikker på at jeg gerne ser mere eller mindre samme type som Mata til højrekanten. Jeg synes Willian kunne være spændende, hvis vi kan lokke ham fra Chelsea.
Mata med mere fart, der kan sætte sin direkte modstander. What's not to like? :D

Jeg synes vi har et hav af muligheder med Griezmann, Martial, Rashford, Mkhitaryan, Lingard, Silva og Mata til offensiven. Det giver os gode muligheder både mod hold, der står dybt og hold, hvor vi i højere grad skal spille på omstillinger.
Af robinho
Nej tak til bernardo silva. Han er en fremragende tekniker og på det punkt en nydelse. Jeg har bare rigeligt med folk til de pladser der ikke kan sætte en mand. Silva er ikke hurtig og når han tilmeld er halvt så høj som sin modstander, så vil han tage 2 skridt hver gang de andre tager et.

Jeg vil have mig en wing der har en hurtighed bare ala Carrasco. Behøver ikke være det her vanvittige lyn som martial eller lign. men som så bare har lidt hjerneceller i overskud når der skal dribles.
Brugeravatar
Af Wettergren
robinho skrev:
tirs 25. apr 2017 14:54
Nej tak til bernardo silva. Han er en fremragende tekniker og på det punkt en nydelse. Jeg har bare rigeligt med folk til de pladser der ikke kan sætte en mand. Silva er ikke hurtig og når han tilmeld er halvt så høj som sin modstander, så vil han tage 2 skridt hver gang de andre tager et.

Jeg vil have mig en wing der har en hurtighed bare ala Carrasco. Behøver ikke være det her vanvittige lyn som martial eller lign. men som så bare har lidt hjerneceller i overskud når der skal dribles.
.........

Af Wodskou
robinho skrev:

Bernado Silva er jo netop slet ikke langsom? Det er jo det, der gør ham så fandens interessant. Han har et unikt blik for spillet, en fremragende teknik, gode dribleegenskaber og en god portion hurtighed. Det er jo bl.a. også derfor han spiller meget på kanten. Desuden skal man ikke undervurdere hans fysik. Han er lav, ja men hans tyngdepunkt er til gengæld super svært at fange, som Wettergrens video også viser.
Bernado er jo netop også en super intelligent spiller, også når der skal dribles. Jeg kan slet, slet ikke genkende det billede du tegner af ham der.
Af Lasrols
Wettergren skrev:
tirs 25. apr 2017 16:56
robinho skrev:

.........

Ja, den fangede jeg heller ikke..

Skulle faktisk lige til at poste samme episode. Jeg ser netop Silva som den her Mata-type, der tilmed kan sætte gang i tingene. Han minder faktisk en del om sin spanske navnebror..
Af Shrug
Jeg læste tidligere i dag om rygter angående Douglas Costa - han er eftersigende utilfreds med mængden af spilletid og Bayern skulle være villige til at lytte til bud i omegnen af 25-30 millioner euro.

Han er ikke den front angriber vi mangler, men ville pyntte gevaldigt. Han kan vel spille 3 af de 4 forreste pladser (ikke forreste angriber), og har masser af fart og kan virkelig sætte en mand.
Brugeravatar
Af Wettergren
Dejlig spiller. Håber i hvert fald ikke han ryger til Liverpool (som der har været rygter om).
Han står bag en af de mest vanvittige driblinger jeg kan huske.

Af Omnivor
Shrug skrev:
tirs 25. apr 2017 22:31
Jeg læste tidligere i dag om rygter angående Douglas Costa - han er eftersigende utilfreds med mængden af spilletid og Bayern skulle være villige til at lytte til bud i omegnen af 25-30 millioner euro.

Han er ikke den front angriber vi mangler, men ville pyntte gevaldigt. Han kan vel spille 3 af de 4 forreste pladser (ikke forreste angriber), og har masser af fart og kan virkelig sætte en mand.
Det ville være så dumt, hvis vi ikke i det mindste bare er i betragtning af ham. Fabel kantspiller, som på dagen er vel nok den eneste verdensklasse oprigtige kantspiller i verden. Desuden er det en kolossal fordel, at han er lige god på hver kant.

Han ville give vores noget tandløse offensiv noget uforudsigelighed, som ofte mangler i de meget, meget defensive kampe på Old Trafford, hvor vi aldrig kan lirke noget op i hvert fald, og han arbejder også godt uden bold i det defensive til trods for, at han er fra Brasilien, der traditionelt set ikke altid kigger så meget bagud, når de ikke har bolden ved fødderne.

For 25-30 mio. euro er det et decideret røverkøb med de nuværende prisvurderinger af spillere.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 88