OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Af tojebe
Hvad siger I til Thomas Partey fra Atletico Madrid?

Han er blevet nævnt et par gange den seneste tid (bl.a. her https://www.manchestereveningnews.co.uk ... r-16287744 )
Han er ikke den spiller jeg har set allermest til, men umiddelbart virker han som en arbejdsom type, der ville kunne passe fint ind på holdet. En frikøbsklausul på 50m euro er da også nogenlunde til at komme i nærheden af og samtidig sørge for, at der er penge til at hente de andre spillere vi mangler.

I det hele taget er vi blevet kædet sammen med en del afrikanske spillere på det sidste, så der er endnu en god grund til at se African Cup of Nations i næste måned (fx. Koulibaly, Thomas, Gueye, Pepe).
Af tojebe
20Legend skrev:Hakim Ziyech forlader Ajax denne sommer og koster angiveligt kun 25 mio £.

Er det ikke hvad man kalder en no brainer når man ser på hvor dårligt stillede United er på højre fløj.
Jeg har kun set Ziyech i nogle ganske få kampe, men er han ikke mere en playmaker-type der søger ind mod midten? Og dermed er han vel ikke den idelle løsning i forhold til at løse vores problem med, at vores spil bliver meget venstredrejet?
Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg ikke ved det.
Brugeravatar
Af Wettergren
Tojebe:

Tror du har helt ret angående Ziyech. Han har spillet en del på Ajax' højrekant, men er egentlig offensiv midt og befinder sig meget centralt i banen.
Henter vi ham, så skal det være til Pogbas position som jeg ser det.

Angående Thomas Partey synes jeg han er ret spændende, men det kommer meget an på, hvem man sætter ham sammen med.
Jeg synes ikke han er dygtig nok offensivt til at spille Herreras rolle, så jeg ville helt klart bruge ham som en erstatning til Matic, hvilket nok betyder, at han skal parres med en dybdeliggende playmaker, der kan styre tempoet i en kamp og fordele spillet dybt fra banen. Her synes jeg Tielemans er et godt bud.

Thomas kan nok bedst beskrives som en skraldemand, der er dygtig på bolden. Han har vist, at han sagtens kan lægge lange bolde (selvom det ikke er hans stærke side) og skyde på mål udefra.
Han er en dygtig tackler og bolderobrer, selvom han indimellem godt kan miste orienteringen. Han er fin til at bringe spillet frem og bruger sin fysik godt til at komme forbi sin modstander.
Af tojebe
Wettergren skrev:
ons 22. maj 2019 14:48
Tojebe:

Tror du har helt ret angående Ziyech. Han har spillet en del på Ajax' højrekant, men er egentlig offensiv midt og befinder sig meget centralt i banen.
Henter vi ham, så skal det være til Pogbas position som jeg ser det.

Angående Thomas Partey synes jeg han er ret spændende, men det kommer meget an på, hvem man sætter ham sammen med.
Jeg synes ikke han er dygtig nok offensivt til at spille Herreras rolle, så jeg ville helt klart bruge ham som en erstatning til Matic, hvilket nok betyder, at han skal parres med en dybdeliggende playmaker, der kan styre tempoet i en kamp og fordele spillet dybt fra banen. Her synes jeg Tielemans er et godt bud.

Thomas kan nok bedst beskrives som en skraldemand, der er dygtig på bolden. Han har vist, at han sagtens kan lægge lange bolde (selvom det ikke er hans stærke side) og skyde på mål udefra.
Han er en dygtig tackler og bolderobrer, selvom han indimellem godt kan miste orienteringen. Han er fin til at bringe spillet frem og bruger sin fysik godt til at komme forbi sin modstander.
Den beskrivelse af Thomas lyder jo meget besnærende. Som de fleste andre håber jeg på 2 indkøb til midtbanen. Med Thomas kunne man måske sende Matic lidt længere ned i hierarkiet. Et midtbane bestående af Tielemans - Thomas - Pogba lyder ikke så dårligt i mine ører. Meget dynamisk og mobil med mange gode år i sig, hvilket vel passer godt ind i Solskjærs planer for holdet. Neves kunne også være et spændende alternativ. Med den nævnte pris for Thomas, vil det også betyde, at vi formentlig vil kunne ligge lidt ekstra oveni til købet af hans midtbanemakker.
Brugeravatar
Af LyngUnited
James er et køb der gør mig glad. Håber vi generelt går efter unge sultne spillere, frem for afdankede Galacticos. Derfor håber jeg også vi får James Madisson.
Af Wes
LyngUnited skrev:
fre 7. jun 2019 18:28
James er et køb der gør mig glad. Håber vi generelt går efter unge sultne spillere, frem for afdankede Galacticos. Derfor håber jeg også vi får James Madisson.
Man må håbe at mængden af opmæksomhed, likes og jubelråb ved en signing korrellerer negativt med gode indsatser for klubben.. For så er der fandme håb her, aldrig har der været så dødt.. Ikkr rngang da vi signede grant som målmand.

Jeg er sllerede glad for den slags signings. Anede ikke ebgang hvem han var. Det er et godt tegn
Brugeravatar
Af LyngUnited
Wes skrev:
fre 7. jun 2019 18:51
LyngUnited skrev:
fre 7. jun 2019 18:28
Man må håbe at mængden af opmæksomhed, likes og jubelråb ved en signing korrellerer negativt med gode indsatser for klubben.. For så er der fandme håb her, aldrig har der været så dødt.. Ikkr rngang da vi signede grant som målmand.

Jeg er sllerede glad for den slags signings. Anede ikke ebgang hvem han var. Det er et godt tegn
Jeg har personligt været væk fra sitet i næsten et år. Men ikke på grund af United mere på grund af personlige årsager. Men der er nok ingen tvivl om at de seneste sæsoner har gjort klubben har mistet en del af de mindre "hardcore" fans.
Brugeravatar
Af LyngUnited
Det tror jeg helt sikkert du har ret i. Men der må jeg sige jeg foretrække de mere dybe og gennemtænkte diskussioner man kan få her, frem for de små "back-and-forth" twitter tilbyder.
Af Wes
Men men men.. Jeg mente selvfølgelig herinde, men lige så meget alle andre steder.

Ot.dk skriver en lille nyhed. (indtil nu) united selv laver et lille billede med navnet på? Jeg er med på nogle detaljer mangler i handlen, men det er jo ikke det store kommercielle cirkus. Den går bare stille for sig.

Jeg kan generelt godt lide den slags handler der er så røvkedelige, at det nærmest kun kan blive en positiv overraskelse. ;)
Brugeravatar
Af LyngUnited
Wes skrev:
fre 7. jun 2019 21:55
Men men men.. Jeg mente selvfølgelig herinde, men lige så meget alle andre steder.

Ot.dk skriver en lille nyhed. (indtil nu) united selv laver et lille billede med navnet på? Jeg er med på nogle detaljer mangler i handlen, men det er jo ikke det store kommercielle cirkus. Den går bare stille for sig.

Jeg kan generelt godt lide den slags handler der er så røvkedelige, at det nærmest kun kan blive en positiv overraskelse. ;)
Ja jeg synes jeg har savnet den salgs handler.
Brugeravatar
Af Wettergren
Wes skrev:
fre 7. jun 2019 21:55

Bare rolig. Alt det kommercielle marketingcontent er lavet ;) Ved ikke, hvorfor vi venter med at publicere det. Måske venter vi til, at transfervinduet åbner, og han er tilbage fra landsholdet.
Vi lavede angiveligt alt marketing indholdet tilbage i maj, men ventede med at publicere det hele pga. hans fars død.
Af Doktoren1
20Legend skrev:
man 17. jun 2019 14:06
Rygterne siger, at United har budt 40 mio £ for Tielemans.
Det rygte er jeg glad ved :)
Fed spiller, der også kender prem og som jeg syntes blev ved med at udvikle sig, positivt, i løbet af sæsonen..
Af Martinsen
Dette rygte skal nok få faklerne og høtyvene frem i United fankredse :D

Skysports og et par andre medier siger vi er interesserede i Mario Lemina fra Southampton. Han havde en rigtig god start i Southampton, men siden har jeg ikke set alverden til ham.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
tirs 9. jul 2019 13:05

Skysports og et par andre medier siger vi er interesserede i Mario Lemina fra Southampton. Han havde en rigtig god start i Southampton, men siden har jeg ikke set alverden til ham.
Det rygtede startede hos Daily Mail. Mit bud er, at det er direkte løgn.
Af Martinsen
20Legend skrev:
tirs 9. jul 2019 13:16
Martinsen skrev:
tirs 9. jul 2019 13:05

Det rygtede startede hos Daily Mail. Mit bud er, at det er direkte løgn.
Skysports bruger deres egne kilder og løber ikke med en daily mail. At skysports troværdighed er dalet de seneste år er en anden sag.

BREAKING NEWS

Manchester United have made an inquiry into signing Southampton midfielder Mario Lemina, Sky Sports News understands.

Lemina has been given permission to speak to other clubs by the Saints, having not been included on their pre-season training camp in Austria.

Southampton are aware of interest from a number of other clubs in the Gabon international, who is 25.
Af 20Legend

Jeg har det med Lemina som med James. Jeg tror ikke helt på, at de har kvaliteten til det jeg ønsker United skal være. Men for 18 mio £ ville det ikke være en så dårlig handel.
Af Martinsen
Man skal jo tænke på Lemina som en erstatning for Fellaini/Herrera. Og som du nævner 20Legend så virker det ikke så tosset endda. Det kræver så at vi får Fernandes eller lignende over stregen.

McTominay
Matic
Lemina
Pogba
Fernandes

Det er ikke nødvendigvis så ringe endda. Så er der Pereira og Mata der også kan begå sig centralt i banen.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
ons 10. jul 2019 07:07
Man skal jo tænke på Lemina som en erstatning for Fellaini/Herrera. Og som du nævner 20Legend så virker det ikke så tosset endda. Det kræver så at vi får Fernandes eller lignende over stregen.

McTominay
Matic
Lemina
Pogba
Fernandes

Det er ikke nødvendigvis så ringe endda. Så er der Pereira og Mata der også kan begå sig centralt i banen.
Og Fred 🤣

Det er ikke ligefrem en midtbane, der giver skræk hos modstanderne, men markant bedre end den er nu.
Af Martinsen
20Legend skrev:
ons 10. jul 2019 11:43
Martinsen skrev:
ons 10. jul 2019 07:07

McTominay
Matic
Lemina
Pogba
Fernandes

Og Fred 🤣

Det er ikke ligefrem en midtbane, der giver skræk hos modstanderne, men markant bedre end den er nu.
Nå ja ham havde jeg sku glemt :D
Brugeravatar
Af LyngUnited
Jeg er egentlig spædnt på hvordan fitness niveauet er for vores spillere. Synes det var der det kæntrede sidste år efter OGS fantastiske start. Noget som alle trænere efter Ferguson har kommenteret på. Jeg er med på vores ikke kan konkurrere med City og LIverpool pt men det er ikke noget vi kan fikse på en enkelt transfersæson.
Af Anderson_8
Nu meldes både Nicolas Pepe og Bruno Fernandes tæt på at skifte klub. Vi kan vel ikke være så heldige/dygtige at vi henter begge spillere, mon dog?

Det kunne være en massiv opgradering med de to, og vi burde strække os langt for dem.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88