OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Af 20Legend
mufcdk1974 skrev:
fre 4. jan 2019 12:15

Kender ikke troværdigheden, men umiddelbart giver det ingen mening at hente en højprofileret venstrekant med mindre det er fordi Martial er på vej væk og klubben helt har afskrevet Sanchez.
Synes jeg de er rimelig meget upålidelige. Men kan YFC ikke også spille til højre?
Af mufcdk1974
20Legend skrev:
fre 4. jan 2019 12:18

Synes jeg de er rimelig meget upålidelige. Men kan YFC ikke også spille til højre?
De fleste kampe jeg har set med ham, har hans udgangspunkt været venstrekant og iflg. Transfermarkt har han også spillet klart flest kampe som venstrekant.

United har ikke brug for en som kan spille højrekant men en der er naturlig på positionen.
Brugeravatar
Af Wettergren
PSG er angiveligt tæt på at hente De Jong for 66 mio. pund.
Synes virkelig vi skal være med i kampen til den pris. Han ville passe perfekt ind som vores 6'er, hvis vi fortsætter med at spille som vi gør nu.
Af 20Legend
To CM og en HB synes jeg er det vigtigste at få ind til sommer. Declan Rice ville være godt at snuppe før han bliver verdensklasse hos City...
Af Benzet
Jeg ser gerne, at United få fat i Declan Rice fra West Ham. I så fald må United hellere end gerne skippe Matic videre. Rice har været fantastisk i lang tid nu, og han bliver kun bedre og bedre. Han ender i en stor klub på et tidspunkt, og det skal helst være hos os.
Af 20Legend
Wettergren skrev:
lør 2. mar 2019 20:43
Er han dygtig nok teknisk til at spille med på europæisk topniveau?
Ja, det synes jeg hvertfald i de kampe jeg har set med ham. Omend det ikke er mange kampe.
Af jhandersen
Declan Rice er helt sikkert en fremtidens mand - både for England og for en stor klub i PL.

Jeg så dog meget gerne en type som Ruben Neves, som både er god i det defensive og som samtidig har en vanvittig god fod.
For mig at se, vil han være en ideel afløser for Matic. Lad dem få en sæson sammen hvor Neves bliver kørt stille og roligt ind på holdet, mens Matic får de pause, som han (efter min mening) helt åbenlyst har manglet i år.

Udover Neves så jeg gerne Sidibe blev hentet til HB, indtil Dalot var klar til at tage over.
Af Anderson_8
Jeg har gået og tænkt på, om vi skulle forsøge med et frækt bud på Leroy Sané til sommer. Han spiller ikke særlig meget for City, og da slet ikke i de store kampe. Kunne man mon lokke ham med fast spilletid? Ku være lidt sjovt at teste City og hans eget tryk på klubben.

Imo er han en top klasse spiller, som vil gå direkte ind på vores hold!
Af 20Legend
Anderson_8 skrev:
tirs 9. apr 2019 20:20
Jeg har gået og tænkt på, om vi skulle forsøge med et frækt bud på Leroy Sané til sommer. Han spiller ikke særlig meget for City, og da slet ikke i de store kampe. Kunne man mon lokke ham med fast spilletid? Ku være lidt sjovt at teste City og hans eget tryk på klubben.

Hvis han kun kan spille til venstre så nej tak.
Af Anderson_8
20Legend skrev:
tirs 9. apr 2019 20:53
Anderson_8 skrev:
tirs 9. apr 2019 20:20

Hvis han kun kan spille til venstre så nej tak.
Jeg ved ikke om han nødvendigvis “kun” kan spille til venstre. Han vil markant forstærke vores start 11, og gå direkte ind på holdet.

Skal vi tilbage til toppen af europæisk fodbold, er vi nødt til at have verdensklasse/topklasse spillere i offensiven, hvilket vi på nuværende tidspunkt ikke har
Af OneAndOnly
En spiller som Neres på højre kunne måske være en mulighed? Han er godt nok ustabil i præstationerne, men sikke dog en tekniker han er.
Af Martinsen
Skysports skriver vi er tæt på at hente Daniel James, der spiller fløj i Swansea, for £15m.

Har først for nyligt hørt om ham, da han er sat i forbindelse med mange andre klubber. Er der nogen der kender noget til ham?

https://www.skysports.com/football/news ... om-swansea

Det er et stort spring fra Swansea til United. Er han klar til det er det jo præcis den slags handler man har savnet. Ung og sulten spiller. bedømt ud fra klip der alle cirkulerer af ham er han lynende hurtig. En anderledes type end dem vi har til højrekanten.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
fre 10. maj 2019 10:22
Skysports skriver vi er tæt på at hente Daniel James, der spiller fløj i Swansea, for £15m.

Har først for nyligt hørt om ham, da han er sat i forbindelse med mange andre klubber. Er der nogen der kender noget til ham?

Jeg har hørt, at han skal være usædvanlig. Kender ham ikke IRL, men i FM er han vistnok en wonderboy.

Jeg tror ikke i så fald, at United køber ham, at han er tilregnet en startplads.

Er han ikke venstre fløj?
Af Martinsen
20Legend skrev:
fre 10. maj 2019 10:27
Martinsen skrev:
fre 10. maj 2019 10:22

Jeg har hørt, at han skal være usædvanlig. Kender ham ikke IRL, men i FM er han vistnok en wonderboy.

Jeg tror ikke i så fald, at United køber ham, at han er tilregnet en startplads.

Er han ikke venstre fløj?

Det er muligt han har udgangspunkt i venstre. Så bare et klip hvor han tonsede ned af højrekanten ;) Giggs har rost ham en del og han har også spillet lidt på toppen kan jeg se. Hans helt store force er vist hurtighed. Det ser godt nok også ekstrem ud i de klip der er med ham.

Om han er tiltænkt en startplads eller ej tør jeg ikke spå om.
Af Herold
Ud fra hvad jeg har set (begrænset) virker han meget hurtig, energisk og arbejdsom. Udemærket afslutter.
Sidste år af kontrakten. Sandsynligvis billig.
Kunne være en spændende signing. Virker til at skulle passe ind i OGS' koncept.

TBH, så heller flere af denne type signings end flere marquee signings. Et vindue uden en eneste "stjerne" på vej til United ville passe mig fint.
Af L&YR
Herold skrev:
fre 10. maj 2019 12:36
Ud fra hvad jeg har set (begrænset) virker han meget hurtig, energisk og arbejdsom. Udemærket afslutter.
Sidste år af kontrakten. Sandsynligvis billig.
Kunne være en spændende signing. Virker til at skulle passe ind i OGS' koncept.

TBH, så heller flere af denne type signings end flere marquee signings. Et vindue uden en eneste "stjerne" på vej til United ville passe mig fint.
Det ligner jo han har Mbappe speed.

Speed gør det absolut ikke alene, men en ulempe bliver det aldrig.
Har manden oveni fysikken og en selvstændig vilje til at kunne løbe 10+ km i gennemsnit pr kamp over en PL sæson, så er det i sig selv en vild opgradering i forhold til de nuværende “stjerner”.

Det er dog nok for meget forlangt, at en moderne fodboldspiller skal kunne motivere sig selv til at løbe 10+ km i den del røde Manchester.
Solskjær kunne dog være manden, der igen kan finde spillere, som faktisk kan motivere sig selv, selvom det er mod hold som Everton - og selvom det kun er top4, der er på spil ;)
Af Benzet
20Legend skrev:
søn 12. maj 2019 14:46
Hvad siger I til Højbjerg? Kunne han være en løsning til Uniteds midtbane?
Han er ikke ringere end McTominay, men jeg vil næppe kalde Højbjerg en seriøs løsning på noget som helst Unitedproblem. Højbjerg er en dygtig fodboldsspiller, som jeg faktisk godt kan lide, men han er ikke niveaumæssigt helt på den hylde af spillere, som skal være med at løfte os videre op.
Af 20Legend
Hakim Ziyech forlader Ajax denne sommer og koster angiveligt kun 25 mio £.

Er det ikke hvad man kalder en no brainer når man ser på hvor dårligt stillede United er på højre fløj.
Af tjarligdrengen
20Legend skrev:
lør 18. maj 2019 03:11

Er det ikke hvad man kalder en no brainer når man ser på hvor dårligt stillede United er på højre fløj.
Johh.. Men mon ikke der er andre klubber, der er mere spændende, men jeg siger ja tak, hvis det kan lade sig gøre.
Af 20Legend
tjarligdrengen skrev:
lør 18. maj 2019 21:00
20Legend skrev:

Johh.. Men mon ikke der er andre klubber, der er mere spændende, men jeg siger ja tak, hvis det kan lade sig gøre.
Det jeg frygter mest er, at United slet ikke er med i kampen om ham.
Af L&YR
20Legend skrev:
lør 18. maj 2019 21:13
tjarligdrengen skrev:
lør 18. maj 2019 21:00
20Legend skrev:

Det jeg frygter mest er, at United slet ikke er med i kampen om ham.
Jeg kan slet ikke forestille mig Woodward er efter Ziyech.
Woodward går efter andre typer spillere:

“When people see Bastian on the teamsheet, that’s going to send some shivers down the spine.”
(Woodward, 2015)

Mon ikke vi hente Bale - det gik jo også så godt sidste vi betalte kasse for en spillere Madrid ikke mere ønskede.
Af Martinsen
Sky Melder os igen tæt på Daniel James og nævner at personlige vilkår er forhandlet på plads.

BREAKING NEWS

Manchester United are close to agreeing deal to sign Swansea City winger Daniel James for £15m.

Talks are continuing and Sky sources understand personal terms have been agreed.

He is set to be United’s first signing of the summer.
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88