OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Diskussion om Manchester United transfers & rygter
Af Martinsen
Hvis tilliden til Dalot er til stede med OGS ved roret. Så ser jeg faktisk ikke det helt vilde behov for en ny højreback. Young gør det fint. Og hvis Dalot regnes som vores næste faste højreback, så må man antage at han spiller mere og mere og Young mindre og mindre. Vi kan selvfølgelig komme i en situation, hvor Young også er eneste alternativ til venstreback. Og så står vi og mangler en back til en af siderne det er jeg enig i.
Af cvoersaa
Jeg har ikke set meget til Kalidou Koulibaly før, kun enkelte sammendrag, men jeg så kampen mod Arsenal igår, og selvom man aldrig skal dømme en spiller på én kamp, var det et skræmmende lavt niveau for en spiller der vurderes at ville koste 750 millioner :o

Generelt er jeg lidt bekymret for niveauet på alle de forsvarsspillere der sættes i forbindelse med os fra italiensk fodbold. Men igen, jeg ser nok bare ikke nok italiensk fodbold til at gøre mig alt for klog på det.

Min drøm er stadig Varane, selvom det selvfølgelig er noget urealistisk.
Af Martinsen
cvoersaa skrev:
fre 12. apr 2019 08:58
Jeg har ikke set meget til Kalidou Koulibaly før, kun enkelte sammendrag, men jeg så kampen mod Arsenal igår, og selvom man aldrig skal dømme en spiller på én kamp, var det et skræmmende lavt niveau for en spiller der vurderes at ville koste 750 millioner :o

Generelt er jeg lidt bekymret for niveauet på alle de forsvarsspillere der sættes i forbindelse med os fra italiensk fodbold. Men igen, jeg ser nok bare ikke nok italiensk fodbold til at gøre mig alt for klog på det.

Jeg så selv kampen og jeg kan slet ikke genkende at han skulle levere på et skræmmende lavt niveau. Han kom i vejen for meget i starten.

Calciomercato giver ham 6,5 højeste rating af Napoli spillerne sammen med Maksimovis og Allan. "Koulibaly – 6.5 – Two vital blocks early on, and then unlucky with the deflection for the second goal"

Squawka giver ham 7 højeste rating af Napoli spillerne "Kalidou Koulibaly – 7 – A presence at the back for the Partenopei, blocking an Aaron Ramsey from close range and marshalling Arsenal’s attacking talent but unable to stop the Gunners’ fluid attacking moves. Unfortunate with the own goal."

Skysports giver samtlige af Napoli spillerne 5 pånær Meret i målet der fik 6. Ved ikke om det er en praktikant de har sat på den opgave.

Men jeg er uenig med dig i at han viste skræmmende ringe niveau. Han spillede ikke en kæmpe kamp, men synes han var blandt de bedre Napoli spillere og stoppede mange Arsenal angreb. Jeg har set ham en del og han imponerer mig næsten hver gang.
Af Doktoren1
cvoersaa skrev:
fre 12. apr 2019 08:58

Jeg har prøvet at følge Napoli lidt og set de kampe med dem der har været på det seneste, da han rygtes kraftigt til os, og jeg mærker også han er blandt forummets foretrukne, men må indrømme jeg synes han er faldet i niveau! I starten jeg så ham synes jeg han var brutal, aggressiv og god på bolden, god placerings evne - men de seneste kampe jeg har set med ham og highlights, har han ikke set for skarp ud! Skal lige siges, at jeg synes han dækker meget i Napolis forsvar, og det kan koste lidt på placering og fejl, men igen der meget i besiddelse og kommer sjældent alt for meget under pres, men de gange de gør, synes jeg han har set rystet ud på det seneste..

Jeg drømmer også om Varane.. Måske stadig lidt Maguire - begge bedre end Linde som lige pludselig er blevet vores bedste!!!
Af Oldtraffie
Hej alle.
Vi kan alle sammen være klart enige om, at vi mangler en ny klasse CB som samtidig skal agere ny leder nede bagved. Mange nævner Koulibaly som vores must indkøb til sommer og jeg vedgiver at han er en rigtig god spiller og et kæmpe "bæst" som vi godt kunne bruge.
Men i min optik synes jeg vi kan bruge pengene bedre på en spiller som har et kæmpe potentiale og allerede som 19 årig render rundt som kaptajn på det bedste hold i Holland. Her tænker jeg selvfølgelig på Matthijs De Ligt som jeg mener passer perfekt til os og Premier League. Han er fysisk stærk, god på hovedet og god på bolden, derudover er han overraskende hurtig ifht. hvor stor han er.

Er jeg den eneste der har et "man crush" her? 😍 Glæder mig til at høre hvad i mener.

Vil til slut lige komme med kæmpe roser til Oldtrafford.dk som jeg er kæmpe fan og daglig bruger af 😁
Af Martinsen
Oldtraffie skrev:
tirs 30. apr 2019 23:28
Hej alle.
Vi kan alle sammen være klart enige om, at vi mangler en ny klasse CB som samtidig skal agere ny leder nede bagved. Mange nævner Koulibaly som vores must indkøb til sommer og jeg vedgiver at han er en rigtig god spiller og et kæmpe "bæst" som vi godt kunne bruge.
Men i min optik synes jeg vi kan bruge pengene bedre på en spiller som har et kæmpe potentiale og allerede som 19 årig render rundt som kaptajn på det bedste hold i Holland. Her tænker jeg selvfølgelig på Matthijs De Ligt som jeg mener passer perfekt til os og Premier League. Han er fysisk stærk, god på hovedet og god på bolden, derudover er han overraskende hurtig ifht. hvor stor han er.

Er jeg den eneste der har et "man crush" her? 😍 Glæder mig til at høre hvad i mener.

Vil til slut lige komme med kæmpe roser til Oldtrafford.dk som jeg er kæmpe fan og daglig bruger af 😁

Jeg tror de færreste ville sig nej tak til De Ligt. Men det tror jeg heller ikke Barcelona, Juventus, PSG, Real Madrid, Man City, Bayern osv. ville. Derfor anser jeg det som ret urealistisk at vi kan løbe med ham. Hvis vi alligevel ender med De Ligt så jeg egentlig gerne der kom en mere rutineret centerback ind yderligere. Toby Alderweireld f.eks.

Velkommen til! Det er dejligt med nye brugere på forum.
Af Oldtraffie
Tak for venligheden! ☺️
Jeg anser det er lige så urealistisk som at hent f.eks en Koulibaly som nok hellere vil spille i de større klubber du nævner hvor han er garanteret titler mere eller mindre fra start hvor imod United er mere en genopbygning af vores hold og vores måde at købe spillere ind på. Her håber jeg selvfølgelig på en sports direktør som de fleste nok gør til at underbygge det med også at købe talenter. Til gengæld er jeg helt enig i, at vi også skal have en rutineret CB ved siden af som kan være med til at udvikle Lindelofs spil endnu mere og så få Rojo ud af døren i en fart 😁
Af Benzet
David Luiz er tranferfri her til sommer, hvis han ikke snart skriver kontraktforlængelse. Han ville normalt ikke være en prioritet hos mig, men han er klart bedre på bolden end nogen af de forsvarsspillere, vi har i truppen. Så kan han hentes gratis, kan vi ikke tillade os at være kræsen i den position, vi har bragt os.
Af 20Legend
Benzet skrev:
tirs 7. maj 2019 20:48
David Luiz er tranferfri her til sommer, hvis han ikke snart skriver kontraktforlængelse. Han ville normalt ikke være en prioritet hos mig, men han er klart bedre på bolden end nogen af de forsvarsspillere, vi har i truppen. Så kan han hentes gratis, kan vi ikke tillade os at være kræsen i den position, vi har bragt os.
United skal heller ikke være ukritiske. IMO er Luiz en pivelendig forsvarsspiller, og ikke en spiller, der flytter holdet noget som helst.

Et andet, der har floreret siden weekenden er, at United interesserer sig igen for Maguire. Jovist en fin forsvarsspiller, men ikke bedre end dem, der er i klubben, og igen en spiller, der ikke flytter holdet.

Men det ville ligne Woodward at hente de to + Bale, Dybala og Coutinho. Det ville muligvis givet par CL-deltagelser de kommende sæsoner, men ingen af dem ville blive ubetingede succeshistorier.
Af Wes
Hvis vi ville få et par cl deltagelser de næste par sæsoner vil keg sgu kalde dem succeshostorier. Ubetinget ;)..
Af Benzet
20Legend skrev:
tirs 7. maj 2019 21:33
Benzet skrev:
United skal heller ikke være ukritiske. IMO er Luiz en pivelendig forsvarsspiller, og ikke en spiller, der flytter holdet noget som helst.

Et andet, der har floreret siden weekenden er, at United interesserer sig igen for Maguire. Jovist en fin forsvarsspiller, men ikke bedre end dem, der er i klubben, og igen en spiller, der ikke flytter holdet.

Men det ville ligne Woodward at hente de to + Bale, Dybala og Coutinho. Det ville muligvis givet par CL-deltagelser de kommende sæsoner, men ingen af dem ville blive ubetingede succeshistorier.
Luiz er ikke nogen verdensklassesforsvar, men han er på ingen måde ringere end dem, vi har - og her tænker jeg kun rent defensivt. Derimod er han væsentlig bedre offensivt, bl.a. med sine præcise, lange afleveringer og sit gode skud. Dertil kommer at han er venstrebenet, noget vi mangler i midterforsvaret. Og så er han altså gratis.
Af 20Legend
Benzet skrev:
tirs 7. maj 2019 22:10
20Legend skrev:
Benzet skrev:

Luiz er ikke nogen verdensklassesforsvar, men han er på ingen måde ringere end dem, vi har - og her tænker jeg kun rent defensivt. Derimod er han væsentlig bedre offensivt, bl.a. med sine præcise, lange afleveringer og sit gode skud. Dertil kommer at han er venstrebenet, noget vi mangler i midterforsvaret. Og så er han altså gratis.
Jeg kan nævne fem midterforsvarere i United (hvis vi tager Tuanzebe med), der er mindst et niveau over Luiz rent defensivt. Han er simpelthen fuldstændig malplaceret som midterforsvarer. Som defensiv midtbanespiller kunne han sikkert fungere, men han aner ikke hvordan han skal placere sig i midterforsvaret. Selv Jones ser ud til at være en klog spiller i forhold til Luiz.
Af Martinsen
Benzet skrev:
tirs 7. maj 2019 22:10
20Legend skrev:
Benzet skrev:

Det ødelægger ikke dine pointer med hans evner på bolden, men Luiz er altså højrebenet.
Af tojebe
Vedvarende rygter sender Trippier væk fra Tottenham i løbet af sommeren. Hvis trænerteamet har tiltro til, at Dalot kan udvikle sig til fast mand med tiden, så kunne det måske være en god løsning. Jeg synes også Wan-Bissaka virker rigtig spændende, men det er måske lidt fjollet med 2 unge spillere på vej frem, hvis man i forvejen mener, at ham vi allerede har kan udvikle sig tilstrækkeligt. Der kunne Trippier(eller Meunier for den sags skyld) jo så gå ind og overtage de næste par sæsoner. Derudover er Trippier jo også god på dødbolde, hvilket altid er kærkomment. Jeg undrer mig i hvert fald lidt over, at han kun sættes i forbindelse med udenlandske klubber (Napoli og Atl. Madrid, blandt andet).

Derudover må der meget gerne være hold i rygter om, at vi er ved at blive favoritter til at hente De Ligt (https://www.plbold.dk/nyhed/pole-positi ... te-de-ligt) selvom jeg dog vil se det før jeg tror det.
Af 20Legend
tojebe skrev:
tors 23. maj 2019 14:49
Vedvarende rygter sender Trippier væk fra Tottenham i løbet af sommeren. Hvis trænerteamet har tiltro til, at Dalot kan udvikle sig til fast mand med tiden, så kunne det måske være en god løsning. Jeg synes også Wan-Bissaka virker rigtig spændende, men det er måske lidt fjollet med 2 unge spillere på vej frem, hvis man i forvejen mener, at ham vi allerede har kan udvikle sig tilstrækkeligt. Der kunne Trippier(eller Meunier for den sags skyld) jo så gå ind og overtage de næste par sæsoner. Derudover er Trippier jo også god på dødbolde, hvilket altid er kærkomment. Jeg undrer mig i hvert fald lidt over, at han kun sættes i forbindelse med udenlandske klubber (Napoli og Atl. Madrid, blandt andet).

Derudover må der meget gerne være hold i rygter om, at vi er ved at blive favoritter til at hente De Ligt (https://www.plbold.dk/nyhed/pole-positi ... te-de-ligt) selvom jeg dog vil se det før jeg tror det.
Jeg har sagt i lang tid, at Uniteds værst mulige ville være at købe Bale, Coutinho og Maguire for omkrung 300 mio £ og sælge Pogba og de Gea for 200 mio £. Man kan også godt tilføje Trippier for 60 mio £ til den liste.

Han er god til dødbolde, men udover det kan jeg vitterligt ikke se noget lys i ham.
Af tojebe
Det er nu heller ikke fordi jeg ser Trippier, som den spiller der skal gå ind og bære holdet. Men i mine øjne kunne han være en fin spiller at få ind i et par sæsoner, mens Dalot forhåbentlig tager de næste skridt. Trippier har rutinen, kender PL og er en del bedre end det vi pt. har. Derudover bliver der spekuleret i en pris omkring de £30-35m, hvilket selvfølgelig også er en del, men stadig meget mindre end hvad Wan-Bissake tilsyneladende står til at koste. Dermed kunne Trippier være en mulighed for at få løst problemet på højreback og stabiliseret den side, samtidig med, at det vil betyde, at der vil være flere penge til at styrke de andre positioner.
Alt det her er så kun hvis man vurderer, at Dalot har potentialet til at blive fast mand inden for de næste par år. Hvis ikke, så jeg også meget hellere Wan-Bissaka blive hentet ind.
Af 20Legend
tojebe skrev:
tors 23. maj 2019 16:46
Det er nu heller ikke fordi jeg ser Trippier, som den spiller der skal gå ind og bære holdet. Men i mine øjne kunne han være en fin spiller at få ind i et par sæsoner, mens Dalot forhåbentlig tager de næste skridt. Trippier har rutinen, kender PL og er en del bedre end det vi pt. har. Derudover bliver der spekuleret i en pris omkring de £30-35m, hvilket selvfølgelig også er en del, men stadig meget mindre end hvad Wan-Bissake tilsyneladende står til at koste. Dermed kunne Trippier være en mulighed for at få løst problemet på højreback og stabiliseret den side, samtidig med, at det vil betyde, at der vil være flere penge til at styrke de andre positioner.
Alt det her er så kun hvis man vurderer, at Dalot har potentialet til at blive fast mand inden for de næste par år. Hvis ikke, så jeg også meget hellere Wan-Bissaka blive hentet ind.
Så så jeg meget hellere Thomas Meunier, der har en klausul, der hedder 25 mio £. En langt bedre spiller og en spiller, der kan spille i klubben i mange år.

Jeg tror bare ikke, at Dalot har klassen til at være back, men jeg tror han kan blive en ganske habil fløj.
Af Martinsen
Trippier var fremragende i forrige sæson og spillede efterfølgende et flot VM også. I denne sæson har han rigtig nok kæmpet lidt mere med det, men jeg synes ikke tanken er så dum. Hvis han kan genfinde det niveau som han tidligere har vist er han et kraftigt niveau løft på den position.

Og ja som tojebe rigtig nok nævner er der flere og flere der skriver at vi har smidt et tilbud til De Ligt som er højere end Barcelonas og de har ikke i sinde at hæve deres tilbud. Det er et af de rygter man nægter at tro på kan blive til virkelighed :) Ulempen ved De Ligt er at hans agent er Raiola med alt hvad det indebærer, men det er omvendt måske også vores chance for at nuppe ham foran Barcelona.
Af Anderson_8
Meget blandede meldinger fra diverse medier angående De Ligt. Det ene medie melder at vi nærmest har færdiggjort aftalen - og i samme øjeblik melder Sky Sports at vi har trukket os fra handlen ... silly season må da siges at være skudt godt igang ..

For pokker hvor gad jeg godt at vi hentede ham!! Nærmest koste hvad det vil
Af 20Legend
Anderson_8 skrev:
søn 26. maj 2019 13:57
Meget blandede meldinger fra diverse medier angående De Ligt. Det ene medie melder at vi nærmest har færdiggjort aftalen - og i samme øjeblik melder Sky Sports at vi har trukket os fra handlen ... silly season må da siges at være skudt godt igang ..

For pokker hvor gad jeg godt at vi hentede ham!! Nærmest koste hvad det vil
Jeg har bare lært ikke at stole på Sky Sports. De er godt nok upålidelige...
Brugeravatar
Af Wettergren
Hvis ikke det er muligt at hente Koulibaly eller De Ligt, hvad ville folk så sige til Aké fra Bournemouth eller Akanji fra Dortmund?
Brugeravatar
Af LyngUnited
Wettergren skrev:Hvis ikke det er muligt at hente Koulibaly eller De Ligt, hvad ville folk så sige til Aké fra Bournemouth eller Akanji fra Dortmund?
Akanji er en fin spiller og bestemt en opgradering i forhold til Smalling, Rojo eller Jones. Men personligt vil jeg sige vi skulle gå efter Jonathan Tah. Han er stærk på bolden, men også fysisk meget stærk og exceptionelt stærk i luften, et punkt hvor vi hidtil har været særdeles sårbare.
Af Oldtraffie
Mener ikke at Ake har niveauet til United. I hvertfald ikke endnu. Han har brug for mere udvikling under Howe som i øvrigt er en dygtig træner så det skal nok komme. Men så på den anden side er alt bedre end Rojo :D
Akanji er en spændende spiller som vi også skal holde øje med helt sikkert! Men please sign nu De Ligt istedet 8-)
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 40