OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Af Rizk
Så er drengene taget afsted. Er der nogen som ved om kampene bliver transmiteret i dansk tv? Jeg ved MUTV viser alle kampene
Af jhandersen
Jeg kan ikke svare dig på om kampene bliver vist på dansk tv - men håber det da :)

En anden ting ved turen jeg undrede mig lidt over er; hvorfor er Fosu-Mensah ikke med på turen? er han skadet? er han vurderet til ikke at være god nok?
Af 20Legend
jhandersen skrev:
man 8. jul 2019 14:21
Jeg kan ikke svare dig på om kampene bliver vist på dansk tv - men håber det da :)

En anden ting ved turen jeg undrede mig lidt over er; hvorfor er Fosu-Mensah ikke med på turen? er han skadet? er han vurderet til ikke at være god nok?
TFM har hvertfald tweetet for nogle dage siden, at en operation gik godt. Og jeg mener have set ham skrive, at han var ude i 6-8 måneder.
Brugeravatar
Af LyngUnited
Lækker kasse Garner fik lavet. Selv om det er pre season så var det en fryd at se et United hold (i hvert fald i anden halvleg) der resolut kørte mod mål konstant. Højt genpres og offensiv indstilling prægede i den grad holdet og det var en fryd. Der er dog stadig lang vej igen, men dr er positive takter at spore.
Af North
Jeg synes det er på sin plads at rose klubben for at denne sæsons preseason tour tager mere hensyn til spillernes mulighed for at træne end vi har set de senere år.

De ender med at være 10-11 dage i Perth, hvor de kan træne og spille to kampe i behagelige temperaturer uden at rejse på kryds og tværs, som de har gjort det i USA de senere år. Det gør, at det forhåbentlig bliver lidt nemmere at komme i optimale omdrejninger frem mod sæsonstarten om 4 uger.

Endvidere er det positivt, at der ikke er e slutrunde - United har i højere grad end de øvrige topklubber brug for at genopfinde sig selv og udvikle spillestilen.
Af Benzet
De 3 bedste i 1. halvleg må være Rashford, McTominay og Bailley. Greenwood scorer et fint mål, men er ellers ikke meget med. James har et fantastisk overlap, hvor han får afsluttet på stolpen, men har ellers heller ikke været meget med. Pogba har haft fantastiske indslag, men også øjeblikke hvor der går alt får meget cirkushest i hans spil.
Af Muncken
Benzet skrev:
ons 17. jul 2019 13:59
De 3 bedste i 1. halvleg må være Rashford, McTominay og Bailley. Greenwood scorer et fint mål, men er ellers ikke meget med. James har et fantastisk overlap, hvor han får afsluttet på stolpen, men har ellers heller ikke været meget med. Pogba har haft fantastiske indslag, men også øjeblikke hvor der går alt får meget cirkushest i hans spil.
Enig. Men dejligt og se os med masser af fart i spillet. Scotty ser virkelig god ud inde centralt, masser af fysik og power
Af jhandersen
Nu ser jeg ikke kampen i dag desværre, men ud fra resultatet ser det rimelig komfortabelt ud.
Er der nogle som skiller sig mere ud end andre? Spiller vi godt eller er det reelt bare på en alt for tynd baggrund?
Jeg håber virkelig spillere som Greenwood, Chong, Gomes og AWB kan imponere og få chancen i år!

Med hensyn til MUTV - er der så mulighed for at man kan se kampene efter de er spillet? - Er på nippet til at tilmelde mig også se vores 2 tidligere kampe (og naturligvis de kommende :D)
Af Benzet
I 2. halvleg var de 3 bedste Unitedspillere nok Andreas, Gomez og Chong. Mens Young og Lingard så noget rustne ud - her så især Young ud til at være i forfærdelig form. Jones og Smalling så også solide ud.
Af Muncken
jhandersen skrev:
ons 17. jul 2019 14:40
Nu ser jeg ikke kampen i dag desværre, men ud fra resultatet ser det rimelig komfortabelt ud.
Er der nogle som skiller sig mere ud end andre? Spiller vi godt eller er det reelt bare på en alt for tynd baggrund?
Jeg håber virkelig spillere som Greenwood, Chong, Gomes og AWB kan imponere og få chancen i år!

Med hensyn til MUTV - er der så mulighed for at man kan se kampene efter de er spillet? - Er på nippet til at tilmelde mig også se vores 2 tidligere kampe (og naturligvis de kommende :D)
Kampen bliver genudsendt 1930 på mutv. Og highlights fra Perth kampen kl 19
Af Benzet
Følgende spillere var over middel:
Rashford, McTominay, Bailley, Lindelöf, Romero, Andreas, Gomes, Chong og Jones.

Følgende spillere var under middel:
Dalot, Young, Rojo, Lingard og Martial.

Resten var indenfor middelområdet, hvor Pogba og Smalling måske var de bedste.

12 skalaen:

Romero: 10. Havde flere gode indgreb. Især var det imponerende med en fantomredning, hvor en Leedsspiller afsluttede totalt umarkeret fra kort afstand.

Bissaka: 7. Flot assist + nogle gode indgreb. Men også overspillet ved lejligheder.

Lindelöf: 10. Flot raid op gennem banen. Sikker opomgang.

Bailley: 10. Mange flotte indgreb. Virkelig flot kamp og var blandt holdets bedste.

Rojo: 4. Deltog ikke i noget fremadrettet. Fanget ude af position et par gange. Især ved Leeds`største chance.

McTominay: 12. Fantom kamp af McTominay. Vandt flere vigtige dueller defensivt, og satte bl.a. Rashford op til den flotte scoring. Flere gode offensive afleveringer.

Pogba: 7. Flere fantastiske afleveringer over afstand. Men også situationer, hvor han legede for meget og kostede nogle omstillinger, hvor han ikke selv deltog i at vinde bolden tilbage.

Greenwood: 7. Flot mål og en enkelt chance mere. Men ellers anonym i store perioder.

James: 4. Anonym. Enkelt flot aktion.

Mata: 7. Anonym i perioder, men også gode pasninger.

Rashford: 12. Fantastisk mål + flere nærgående forsøg. Livlig indsats. Dejlig direkte.

Pereira: 7. Ikke sat på prøve, men god med fødderne.

Dalot: 02. Mistede bolden, flere fejlafleveringer.

Phil Jones: 10. Flot mål + solid defensivt.

Smalling: 7. Solid defensivt.

Young: 02. Mange fejlafleveringer. Ofte ude af position både defensivt og offensivt. Virkede rusten.

Andreas: 12. Mange, mange flotte aktioner med både afleveringer + situationer, hvor han fik sat en mand af.

Matic: 4. Anonym.

Chong: 10. Perioder med anonymitet. Men flere perioder med gennembrud og direkte spil.

Gomes: 10. Fantastisk til småspil. Han er næsten umulig at tage bolde fra i de situationer.

Lingard: 4. Forsøgte, men meget lidt lykkedes.

Martial: 4. Flot straffe, men så ellers rusten ud. Meget lidt lykkedes.

Bedste i dag:
1) Rashford
2) McTominay
3) Andreas
Af Benzet
Imponeret over United mod Inter. Chong var fantastisk - det er vist for tidligt at afskrive ham som kommende Unitedspiller endnu ;) Han drev jo decideret gæk med Interforsvaret.