OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Muncken skrev:
søn 5. maj 2019 17:00
Endnu en elendig indsats , tåkrummende pinligt.

De gea:4
Young:02
Jones:4
Lindeløf:4
Shaw:00
Matic:00
Pogba:00
Scotty:4
Mata:02
Rash:00
Alexis:00

Chong:00
Herrera :02
Dalot:UB

Ole Gunnar:00
Undskyld mig, men hvad gjorde Ole Gunnar forkert i dag? Og hvordan du have Jones blandt de tre bedste?
Senest rettet af 20Legend søn 5. maj 2019 17:02, rettet i alt 1 gang.
Flax_Generous skrev:
søn 5. maj 2019 16:58
Der skal ryddes ud i truppen, uden tvivl, men problemerne strækker sig helt til Woodward og Solskjær, der ret beset heller ikke har vist, at de er gode nok til United.
Enig. Jeg er faktisk blevet tiltagende mere nervøs for, at vi nu skal bruge x antal milliarder i Silly Season med de to som ansvarlige. Vi ender jo med et endnu mere fragmenteret hold end nu.
Hvorfor er der ingen sportsdirektør landet endnu? Det er overraskende hvor uprofessionelt et så stort foretagende som united agerer og har ageret.
20Legend skrev:
Livlig og arbejdssom jovist. Men er der kvalitet på noget som helst? Det synes jeg så ikke.
Han kommer ind på et totalt dysfunktionelt hold som ikke engang kan slå et af de dårligste hold i Premier Leagues historie. Det er svært at forvente mere. Jeg ved godt, at du har en eller anden trang til at kritisere de yngste spillere, men Chong og co. er det mindste problem i klubben lige nu.
Flax_Generous skrev:
Der skal ryddes ud i truppen, uden tvivl, men problemerne strækker sig helt til Woodward og Solskjær, der ret beset heller ikke har vist, at de er gode nok til United.
Men Solskjær har vel ikke fået en rigtig mulighed at sætte sit præg på holdet?

Så nu håber jeg bare vi kan sige farvel til Valencia på en god måde mod Cardiff.

Og selvom jeg tvivler enormt på dem så håber jeg, at Garner, Gomes, Chong og Greenwood også starter. Resten af holdet skal være fyldt op med spillere, der gider United, og som er der efter sommerferien.

Måske dette hold:

DDG/Romero
Valencia, Smalling, Lindelöf, Shaw
Garner, McTominay
Chong, Gomes, Martial
Greenwood
De Gea 7

Young 02
Lindelöf 4
Jones 00
Shaw 00

Pogba 4
McTominay 4
Mata 4
Matic 02

Alexis 4
Rashford 02
---
Chong 4
Dalot 02
Herrera 02

Lort med lort på! 1-1 mod Huddersfield i en kamp, der potentielt set kan være afgørende for CL-fodbold næste sæson! Så skidt en indstilling af spillerne, og den må også falde tilbage på Solskjær. Kan han ikke sætte et hold bedre mentalt op, så er der et kæmpe problem

Der skal en større udrensning i gang spillermæssigt i klubben. Ikke nok med at vi har købt tvivlsomt ind, men vi har også beholdt for mange spillere for længe, så de til sidst er langt over "sidste salgsdato" niveaumæssigt. Sælg, sælg, sælg.
Senest rettet af Benzet søn 5. maj 2019 17:13, rettet i alt 1 gang.
Flax_Generous skrev:
søn 5. maj 2019 17:04
20Legend skrev:
Livlig og arbejdssom jovist. Men er der kvalitet på noget som helst? Det synes jeg så ikke.
Han kommer ind på et totalt dysfunktionelt hold som ikke engang kan slå et af de dårligste hold i Premier Leagues historie. Det er svært at forvente mere. Jeg ved godt, at du har en eller anden trang til at kritisere de yngste spillere, men Chong og co. er det mindste problem i klubben lige nu.
Men man må også forvente at der er krav til Uniteds spillere. Ellers kan United bare købe spillere fra Norge og Danmark.

Ud fra det vi har set i hans præstationer på 1. holdet, kan du så fortælle mig hvad det er, der gør Chong god nok? Som en anden debattør er jeg enig med, at Chong, i bedste fald, bliver en Lingard version 2.0.
Chong gav en langt bedre indsats end så mange Unitedspillere. Bare på rent vilje kom han længere end en del af de slaskere, der kalder sig Unitedspillere. Jeg mangler forsat at kunne bedømme hans talent ordentlig, dertil har jeg set ham for få gange.
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 17:08
Han har her været i fem måneder. Jeg synes sagtens, vi kan forvente andet end de her spillemæssige og resultatmæssige lavpunkter. Og ja, det startede godt, men det ser man jo ofte med nye trænere. Spillerne var tydeligvis og fuldt forståeligt lettede over, at Mourinho forsvandt. Men Solskjær har ikke bygget videre på de første, lette måneder. Tværtimod. Intet koncept, ingen gejst, ingen nye idéer. Hvis vi skulle beslutte os for at forlænge hans kontrakt nu, så ville vi jo ikke gøre det. Men Woodward havde travlt, og tog i bedste fald en unødvendigt risikabel beslutning og i værste fald en dybt elendig beslutning.
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 17:12
Ud fra det vi har set i hans præstationer på 1. holdet, kan du så fortælle mig hvad det er, der gør Chong god nok? Som en anden debattør er jeg enig med, at Chong, i bedste fald, bliver en Lingard version 2.0.
Jeg aner ikke, om Chong bliver god nok. Han er ikke den, jeg har de højeste forventninger til. Men han har absolut ikke fortjent at få særskilt kritik efter en holdpræstation som den i dag.
Nu er sæsonen slut på trods af 1 kamp tilbage, og jeg håber på, at jeg aldrig ser disse spillere i trøjen igen:

Young
Valencia
Matic
Jones
Darmian
Mata
Alexis
(Pogba - har det ambivalent med ham)
Andreas
Fred
(Lingard - ok, hvis han kan leve med en mindre rolle)
Flax_Generous skrev:
søn 5. maj 2019 17:21
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 17:08
Han har her været i fem måneder. Jeg synes sagtens, vi kan forvente andet end de her spillemæssige og resultatmæssige lavpunkter. Og ja, det startede godt, men det ser man jo ofte med nye trænere. Spillerne var tydeligvis og fuldt forståeligt lettede over, at Mourinho forsvandt. Men Solskjær har ikke bygget videre på de første, lette måneder. Tværtimod. Intet koncept, ingen gejst, ingen nye idéer. Hvis vi skulle beslutte os for at forlænge hans kontrakt nu, så ville vi jo ikke gøre det. Men Woodward havde travlt, og tog i bedste fald en unødvendigt risikabel beslutning og i værste fald en dybt elendig beslutning.
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 17:12
Jeg aner ikke, om Chong bliver god nok. Han er ikke den, jeg har de højeste forventninger til. Men han har absolut ikke fortjent at få særskilt kritik efter en holdpræstation som den i dag.
Hvis alle rygterne taler sandt så er der en masse skader, store og små, hos de vigtigste spillere og ikke mindst en utrolig træthed. Solskjær er vist nok chokeret over spillernes fysiske tilstand. Det må han få mulighed til at ændre, det har han så ikke endnu.

Desuden er der ingen tvivl om, at United egentlig godt kunne bruge 7-8 nye spillere i startopstillingen og nogle reserver, der er bedre end dem der er nu.

Jeg siger ikke, at OGS er den rigtige for jeg tvivler selv meget på ham, og jeg er faktisk også skuffet over ham. Men synes, at han hvertfald skal have en rigtig chance for at sætte sit eget hold.

Vedr. Chong så synes jeg ikke, at han var blandt de dårligste i dag. Tværtimod. Men de fire mest nævnte er alle blevet hypet utrolig meget. Deriblandt Chong. Synes bare ikke han har vist nok på nogen som helst måde. Udover, at han arbejder hårdt og løber meget. Og ser man på hvor tit akademispillerne har været i kamptruppen så er der nok ingen tvivl om, at Chong, set med OGS's øjne, er foran både Gomes og Garner. Hvilket ikke lover godt.
Benzet skrev:
søn 5. maj 2019 17:24
Nu er sæsonen slut på trods af 1 kamp tilbage, og jeg håber på, at jeg aldrig ser disse spillere i trøjen igen:

Young
Valencia
Matic
Jones
Darmian
Mata
Alexis
(Pogba - har det ambivalent med ham)
Andreas
Fred
(Lingard - ok, hvis han kan leve med en mindre rolle)
Jeg håber vi får takket Valencia for hans præstationer i mange år mod Cardiff.

Nu ser det vel ikke så dumt ud skulle sælge 10 spillere til sommer.

Imo skal United i næste sæson sælge FA Cup, League Cup og EL. Og så gå all in på PL.
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 17:02
Muncken skrev:

Undskyld mig, men hvad gjorde Ole Gunnar forkert i dag? Og hvordan du have Jones blandt de tre bedste?
Vi spiller 1-1 mod fucking huddersfield, det er i sidste ende en præstation der falder tilbage på manageren, skandaløs indsats igen igen idag, og det har det været længe. Jones var vel en af de mindst dårlige idag i min bog
Muncken skrev:
søn 5. maj 2019 17:41
20Legend skrev:
Muncken skrev:

Vi spiller 1-1 mod fucking huddersfield, det er i sidste ende en præstation der falder tilbage på manageren, skandaløs indsats igen igen idag, og det har det været længe. Jones var vel en af de mindst dårlige idag i min bog
Jones skabte nu tre af Huddersfields største chancer ved sine fejl.

Jovist skal OGS kunne motivere spillerne, men må også forvente at spillerne motiverer sig selv lidt. Og når det kommer til opstillingen, udskiftningerne og taktikken så gør OGS egentlig alt det rigtige.
20Legend skrev:

Hvem stikker han mon til udover Alexis?
Pogba.

Med den attitude på banen (og udenfor banen), så lad os cashe pengene ind og sende ham afsted til Real Madrid.

Sent from my iPhone using Tapatalk
1-1 og elendigheden fortsætter i det ulidelige uendelige...
At United ikke engang kan vinde over et allerede nedrykket håbløst hold siger jo ligesom alt hvad der er galt i klubben!!! - JAMMERLIGT!!!
Der skal virkelig en gigantisk udrensning af dimensioner til i truppen her til sommer!!! - Og det kan kun gå for langsomt!!! :x
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 17:48
Muncken skrev:
20Legend skrev:

Jovist skal OGS kunne motivere spillerne, men må også forvente at spillerne motiverer sig selv lidt. Og når det kommer til opstillingen, udskiftningerne og taktikken så gør OGS egentlig alt det rigtige.
Synes OGS kikser lidt i dag, med udskiftningerne... Og vores motivation var vel ikke tilstedeværende i dag!!
Han skal vel ikke skifte Dalot ind til slut med Dalot, ind med Smalling så vi også har en at sigte efter, og stadig kan skubbe backs frem, og så mener jeg slet ikke vi forsøger at "lukke" kampen i 1.h - tværtimod går vi ned i tempo og lukker Hud. ind i kampen, der skal han tage over og sende dem fremad..
Er faktisk lidt bange for han ikke har det store overblik, han skal i hvert fald have hjælp.
Han virker ikke som en træner der skifter ud for at ændre det hele taktisk, det er meget en til en udskiftninger, og jeg begriber ikke hvorfor vi i dag ikke bare fra start blæser derudaf og får lukket kampen..

Jeg er også meget ambi omkring Pogba, synes han er god på de bedste dage, dem er der for få af, og jeg tror også han er svær at holde glad og tilfreds for truppen - omvendt er han et trækplaster for andre spillere..
Young, Linde, Dalot, Mata, Lingard, Matic, Jones, Rojo, samt nogle af lejespillerne må gerne forlade os, desværre ryger Valencia, Herrera og måske også DdG - så det bliver et kæmpe puslespil - og det overblik og format tror jeg bare ikke OGS besidder.. Håber jeg tager fejl, for vi vil godt nok se (mere) dumme ud nu, hvis vi skyder ham af for at ansætte en ny..

Savner retning, taktik, energi og format fra sidelinjen..
Doktoren1 skrev:
søn 5. maj 2019 21:41
20Legend skrev:
Muncken skrev:

Han virker ikke som en træner der skifter ud for at ændre det hele taktisk, det er meget en til en udskiftninger, og jeg begriber ikke hvorfor vi i dag ikke bare fra start blæser derudaf og får lukket kampen..
Dalot ind for Lindelöf en-til-en indskiftning?

Jeg må sige, at jeg er fuldstændig uenig. Det eneste jeg har været helt tilfreds med i hans tid er, st han er taktisk fleksibel. Og det lyder ikke til, at du har set kampen i dag. Eller hvert fald ikke første halvleg.

Han stillede sig ud ved linjen og begyndte at instruere spillerne fremover efter 15-20 min.
20Legend skrev:
søn 5. maj 2019 22:28
Doktoren1 skrev:
søn 5. maj 2019 21:41
20Legend skrev:

Dalot ind for Lindelöf en-til-en indskiftning?

Jeg må sige, at jeg er fuldstændig uenig. Det eneste jeg har været helt tilfreds med i hans tid er, st han er taktisk fleksibel. Og det lyder ikke til, at du har set kampen i dag. Eller hvert fald ikke første halvleg.

Han stillede sig ud ved linjen og begyndte at instruere spillerne fremover efter 15-20 min.
Sorry, jeg først ser dit svar nu..
Der er slet ingen tvivl om at vi ser fodbold på forskellige måder, og det er der jo iikke noget forkert i..
Dalot - Linde: Der mener jeg som skrevet han skal sætte Smalling ind.

Og selvom han står og vifter og gør tegn, så kan jeg slet ikke se på spillet at der rent taktisk sker ændringer, og jeg tæller ikke som en ændring at kanterne skifter side eller bytter med midt-angriberen..
Er meget lidt begejstret for det jeg taktisk har set på det seneste.
Når det er sagt så synes jeg mange af spillerne må se indad og begynde at vise om de kan "klare" at spille i Manchester United..

Håber på en god sæson i 19/20 hvor vi kan sidde og juble og skyde hinanden i skoene over hvor negative (vi ) var i april/maj 2019. Tak for nu!