OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
North skrev:
lør 13. apr 2019 21:02
De Gea
Dalot - Lindelöf - Smalling - Jones - Shaw
Peirera - Mc Tominay - Pogba
Rashford - Lingard
Pereira, Jones og Lingard?

Håber på dette hold:

DDG
Dalot, Smalling, Lindelöf, Shaw
McTominay
Fred, Herrera
Pogba
Rashford, Lukaku

Bænk: Romero, Jones, Matic, Garner, Gomes, Lingard, Greenwood.

Ja, ja. Det sker ikke, men det ville være det bedste.
20Legend skrev:
North skrev:
De Gea
Rashford - Lingard

Håber på dette hold:

DDG
McTominay
Fred, Herrera
Pogba
Rashford, Lukaku

Har Shaw ikke karantæne?

Sendt fra min Commodore 64 med båndstation.

kedde79 skrev:
søn 14. apr 2019 16:39
20Legend skrev:
North skrev:
De Gea
Rashford - Lingard

Håber på dette hold:

DDG
McTominay
Fred, Herrera
Pogba
Rashford, Lukaku

Har Shaw ikke karantæne?

Sendt fra min Commodore 64 med båndstation.
Jo, for pokker. Det havde jeg glemt. Så smider vi bare Rojo eller Darmian ind der...
Håber på det her hold:

De Gea
Lindelöf - Smalling - Jones
Dalot - McTominay - Fred - Pogba - Young
Lukaku - Rashford

Synes det fungerede godt med tre bag i, så én af forsvarsspillerne kunne presse op på Suarez og Messi og tackle dem, inden de nåede at vende rundt.
Jeg vil gerne bytte om på vores backs ift. sidste kamp, da Dalot slår langt bedre indlæg end Young, hvilket kan blive et vigtigt våben for os.
Jeg forventer, at vi møder et Barca-hold, der er langt mere offensivt og dominerende end sidste gang. Derfor tror jeg også vi skal stå stærkt defensivt og slå til på kontra.
Wettergren skrev:
man 15. apr 2019 09:51
Håber på det her hold:

De Gea
Lukaku - Rashford

Synes det fungerede godt med tre bag i, så én af forsvarsspillerne kunne presse op på Suarez og Messi og tackle dem, inden de nåede at vende rundt.
Jeg vil gerne bytte om på vores backs ift. sidste kamp, da Dalot slår langt bedre indlæg end Young, hvilket kan blive et vigtigt våben for os.
Jeg forventer, at vi møder et Barca-hold, der er langt mere offensivt og dominerende end sidste gang. Derfor tror jeg også vi skal stå stærkt defensivt og slå til på kontra.
3-5-2 under Solskjær: 7 kampe, 2 uafgjorte, 5 nederlag. Så jeg håber ikke, at det bliver en 3-5-2...
20Legend skrev:
man 15. apr 2019 11:51
Wettergren skrev:
Håber på det her hold:

De Gea
Lukaku - Rashford

3-5-2 under Solskjær: 7 kampe, 2 uafgjorte, 5 nederlag. Så jeg håber ikke, at det bliver en 3-5-2...
Har du taget modstanderne in mente? ;) Jeg er ikke sikker på, at den statistik havde set meget anderledes ud, havde vi kun spillet med to forsvarsspillere.
Wettergren skrev:
man 15. apr 2019 14:53
20Legend skrev:
man 15. apr 2019 11:51
Wettergren skrev:
Håber på det her hold:

De Gea
Lukaku - Rashford

Har du taget modstanderne in mente? ;) Jeg er ikke sikker på, at den statistik havde set meget anderledes ud, havde vi kun spillet med to forsvarsspillere.
Nej. Men det er egentlig også irrelevant. Fordi med to uafgjorte og fem nederlag i syv kampe betyder, at det fungerer altså ikke.

Mine bud for kampen:

- United stiller sig dybt og satser på kontra med Barca på bolden i næsten 80 % af tiden.
- Smalling spiller igen, igen en fremragende kamp og flere bliver igen, igen overrasket over hans præstation.
- Vi kommer til at være mange United-fans, der kommer til at være frustrerede over dommeren, der er kommer til at være meget venlig overfor Barcas tidsspild og skuespil.
- United kommer foran i første halvleg med en genial aflevering fra Pogba til Rashford, der scorer til 0-1.
- Messi dukker op lige før pausen med en genistreg, der gør, at Kannibalen og Messi i fællesskab sørger for en udligning.
- Sejrsmålet bliver scoret af indskiftede Alexis i de sidste minutter efter chilenerens første genistreg i United.
20Legend skrev:
tirs 16. apr 2019 18:33
Nej. Men det er egentlig også irrelevant. Fordi med to uafgjorte og fem nederlag i syv kampe betyder, at det fungerer altså ikke.
Tjekkede lige op på det. Tror jeg synes vi har spillet 442 i mange af dem kampe, hvor du mener, at vi har spillet 352. Synes kun vi har spillet den opstilling to gange. Mod Barcelona og Wolves, hvor vi har tabt begge opgør.
Wettergren skrev:
tirs 16. apr 2019 20:40
20Legend skrev:
tirs 16. apr 2019 18:33
Tjekkede lige op på det. Tror jeg synes vi har spillet 442 i mange af dem kampe, hvor du mener, at vi har spillet 352. Synes kun vi har spillet den opstilling to gange. Mod Barcelona og Wolves, hvor vi har tabt begge opgør.
Nå så bare flere skrev det på twitter.
Af North
Intet nyt der. Young er elendig og Messi har den kvalitet der skal til som Rashford og co. mangler.

LÆngere er den jo ikke. Alt har ellers virket ift. opstilling og taktik, men det hele kommer ned til manglende kvalitet hos den enkelte spiller
Af North
20Legend skrev:
tirs 16. apr 2019 21:21
Og så laver DDG sådan et kæmpedrop... Øv, øv øv...

Kom igen drenge. I kan sgu godt vende den her...
Måske vi kan score 3 mål - men ikke uden at Barca laver 4. Det er farvel og tobak. Fejl koster.