OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Endnu en svær kamp venter. Wolves kan satse hele butikken på Fa cuppen.

Jeg forventer vi kommer i noget nær stærkeste opstilling. Romero får nok chancen i stedet for De Gea.

Ligesom Arsenal kommer Wolves nok med 3/5 i bagkæden. Det er lidt spændende om Solskjær reagerer på det fra start af eller hvordan vi stiller op.

Romero
Young-Smalling-Lindelöf-Shaw
Fred-Matic-Pogba
Lukaku-Rashford-Martial
Synes det er svært, hvordan vi skal stille op, da vi for en gangs skyld har ret mange spillere, der alle leverer godt.

Formationsmæssigt tænker jeg også der er mange muligheder. Umiddelbart havde jeg lyst til at prøve med en diamant på midtbanen, men udfra devisen om, at det stærkeste hold vinder, hvis formationerne er ens, synes jeg vi skal prøve en 3412 opstilling.

Romero
Bailly - Lindelöf - Rojo
Dalot - Fred - Matic - Shaw
Pogba
Lukaku - Martial

Bænk: Grant, Smalling, Young, Herrera, Andreas, Rashford, Greenwood.

Solskjær skal i øvrigt have ros for hurtigt at rette til taktisk, hvis noget ikke fungerer. Vi så det både mod PSG, hvor vi tog Bailly ud og i går mod Arsenal, da vi ændrede formation.
United XI: Romero; Dalot, Smalling, Lindelof, Shaw, Matic, Herrera, Pogba, Lingard, Martial, Rashford.

Den opstilling vækker gode minder fra Solskjærs start i klubben. Det bliver spændende.

En smule ærgerligt, at hverken Gomes eller Greenwood er på bænken, selvom de er rejst med truppen, men det må alt andet lige være konsekvensen af, at truppen er ved at få tyndet lidt ud på skadeslisten.
Elendig 1. Halvleg, er så træt af at se på vores hjørnespark , vi kan ligeså godt bare gi wolves bolden. Vi spiller alt for langsomt til at nedbryde deres 5 mandsforsvar. Lukaku er virkelig savnet i en kamp som den her. Vi skal steppe op ellers ryger vi ud på røv og albuer
Muncken skrev:
lør 16. mar 2019 21:43
Elendig 1. Halvleg, er så træt af at se på vores hjørnespark , vi kan ligeså godt bare gi wolves bolden. Vi spiller alt for langsomt til at nedbryde deres 5 mandsforsvar. Lukaku er virkelig savnet i en kamp som den her. Vi skal steppe op ellers ryger vi ud på røv og albuer
Der er intet der tyder på, at vi "ryger ud på røv og albuer".... Det tyder mest på 0-0 eller 1-0 den ene eller anden vej.

Herrera må ofres i min bog. Han bidrager ikke med noget rent offensivt og der er behov for lidt mere fremadrettede idéer.
North skrev:
lør 16. mar 2019 21:48
Muncken skrev:
lør 16. mar 2019 21:43
Der er intet der tyder på, at vi "ryger ud på røv og albuer".... Det tyder mest på 0-0 eller 1-0 den ene eller anden vej.

Herrera må ofres i min bog. Han bidrager ikke med noget rent offensivt og der er behov for lidt mere fremadrettede idéer.
Enig ud med herrera, måske Mata kan komme ind og lirke deres offensiv op.
Folk siger de står lavt, jo vist. Men jeg synes virkelig det ligner vi har mistet lidt af magien, kan slet ikke se hvad oles gameplan er bolden ryger fra shaw til pogba til martial og så der en masse små spil derude pp kanten som ikke føre til en skid!
Vi har ingen central presence!
Lassekk skrev:
lør 16. mar 2019 21:57
Folk siger de står lavt, jo vist. Men jeg synes virkelig det ligner vi har mistet lidt af magien, kan slet ikke se hvad oles gameplan er bolden ryger fra shaw til pogba til martial og så der en masse små spil derude pp kanten som ikke føre til en skid!
Et par overvejelser:

1. Wolves er altså et rigtig solidt hold, som man ikke bare slår. Sådan har det været hele sæsonen. De er gode når de kan stå organiseret og leve på omstillinger. De har sjovt nok tabt to gange til Huddersfield - vel at mærke kampe hvor de ikke "kan tillade sig" at stå lavt da de der er favoritter.

2. Det vigtige at måle en træner på er jo også om han formår at lave justeringer undervejs. Og jeg synes vi allerede nu har set først Rashford og dernæst Lingard komme i fornuftige situationer.
Lassekk skrev:
Uenig. Den viser mangler på spillersiden. Lingard er ikke god nok mod kompakte forsvar. Herrera er ikke kreativ nok, Dalot er ikke god nok på backen. Og så er spørgsmålet om ikke United skal købe en defensiv playmaker.
20Legend skrev:
lør 16. mar 2019 22:15
Lassekk skrev:
Uenig. Den viser mangler på spillersiden. Lingard er ikke god nok mod kompakte forsvar. Herrera er ikke kreativ nok, Dalot er ikke god nok på backen. Og så er spørgsmålet om ikke United skal købe en defensiv playmaker.
Enig. Vi har det svært mod den her type modstand. Vi mangler kreative spillere på højt niveau. Og så spiller Matic virkelig langsomt
20Legend skrev:
Lassekk skrev:
Vi kunne jo evt købe Neves ?
North skrev:
lør 16. mar 2019 22:17
20Legend skrev:
Lassekk skrev:
Enig. Vi har det svært mod den her type modstand. Vi mangler kreative spillere på højt niveau. Og så spiller Matic virkelig langsomt
Og så kunne jeg tilføje, at Pogba har en af de kampe hvor han vil gøre alt så flot og derved holder alt for længe på bolden.