OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
Wodskou skrev:
lør 9. feb 2019 16:22
Det kan vel ikke være andet end dette hold:

-----De Gea-----
Young-Jones-Lindelöf-Shaw-
-----Matic----
Herrera---Pogba
Lingard-Rashford-Martial
Nej, kan ikke forestille mig andet. Muligvis Bailly starter istedet for Jones. Håber Smalling snart kommer ordentligt i topform så han kan starte sådanne kampe.

United vinder 3-1...
De Gea
Young-Lindelöf-Jones-Shaw
Herrera-Matic-Pogba
Lingard-Rashford-Martial

Jeg forventer en forholdsvis åben slagudveksling. 1-1 eller 2-1 til et af holdene er mit bud. Det er selvfølgelig en stor hjælp at Neymar og måske Cavani er ude. Men de har stadig Mbappe, Di Maria og Draxler f.eks.
Af Wes
Wettergren skrev:
man 11. feb 2019 12:57
Jeg er så glad for, at jeg får lov til at se kampen på Old Trafford med Solskjær som manager i stedet for Mourinho :D
Kongekamp! Ærgerligt neymar ikke er med. Usympatisk lille fyr, men tror det en dag vil være sjovt at sige, at man så ham spille. Men ok.. Så har du mbappe :D

... Og et united hold ej at forglemme
Af Spoock
Kald mig bare sortseer, men jeg tror desværre ikke helt at vi er nået så langt at vi vinder denne kamp. Jeg Tror PSG vinder 2-1, 3-1 hvis vi er uheldige.

Jeg ser lidt nervøst på den kommende måned, men det kan selvfølgelig også bare være sporene fra Mourinho der skræmmer.
Af Lassekk
Spoock skrev:
tirs 12. feb 2019 08:01
Kald mig bare sortseer, men jeg tror desværre ikke helt at vi er nået så langt at vi vinder denne kamp. Jeg Tror PSG vinder 2-1, 3-1 hvis vi er uheldige.

Jeg ser lidt nervøst på den kommende måned, men det kan selvfølgelig også bare være sporene fra Mourinho der skræmmer.
På den ene side er jeg ikke nervøs og omvendt er jeg. Jeg tænker vi enten vinder 3 -0 og kører dem over eller også taber vi på nogle dumme mål 3-1.
Jeg håber ikke vi undervurdere dem pga. et par dårlige kampe fra deres side af og skader!!!
Tilgengæld har vi kunne rotere lidt så forventer en frisk Pogba og Rashford (især glad for han fik et hvil)! Rashford og Lingard skal ud og løbe solen sort!
Af 20Legend
Anderson_8 skrev:
tirs 12. feb 2019 20:06
Opstillingerne er klar! Jeg mener jo bestemt, at med det hold PSG stiller, så er vi favoritter idag. Vi SKAL slå det hold. Jeg siger 2-0, Rash og Martial
Jeg er lidt bekymret for Uniteds forsvar. Specielt Bailly vs Mbappe kan blive modbydeligt.

Dog er jeg optimistisk. 3-1 til United. Rashford, Herrera og Martial eller Lukaku. DDG står en brandkamp og bliver mom.
Af Spoock
Er det bare mig, eller var det ikke lidt amatøragtigt at stadionspeakeren snakkede ind over klapsalverne til Sala? Tænker det havde været nok at sige på engelsk og fransk at nu mindes vi Sala... i stedet for den lange smøre.. Nå, nok om det.

Come on United!
Fremragende at se vi ikke bare graver os ned som mod mægtige Sevilla sidste år. Matic er startet virkelig godt! Pogba bliver dækket ud af kampen, så han bliver svær at få sat i scene, Herrera er fantastisk i at tackle på modstanderen.
Puha Lingard, igen idag synes jeg det skinner helt vildt tydeligt igenne, at han bare ikke har niveau til de kampe her. Hans evner på bolden er kort og godt for ringe. Jeg medgiver at han giver noget bevægelse, men det mener jeg simpelthen ikke er nok
Af Spoock
Jeg forudser første nederlag under OGS. Vi bliver nødt til at presse mere, men har nok bare ikke kvaliteterne. Jeg er egentlig est skuffet over vores offensiv. Havde forventet vi ville være skarpere end det vi viser.