OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her finder du kamptråde fra Manchester Uniteds kampe.
14.84 sekund fra United gav bolden op efter 1-2 til Lingard fik bolden over stregen i den anden ende.

DDG: 8
Bailly: 9
Smalling: 8
Rojo: 3
Dalot: 4
Darmian: 8
Matic: 7
Herrera: 8
Lingard: 7
Rashford: 8
Martial: 8

Fellaini: 5
Pogba: 3
Lukaku: 4
Ud fra 12-skalaen:

De Gea 4

Delot 00
Bailley 10
Smalling 7
Rojo 00
Darmian 10

Matic 7
Herrera 10

Lingard 7
Rashford 7
Martial 7
..
Fellaini 02
Lukaku 4
Pogba -

Bedste Unitedspillere:
1) Bailley
2) Darmian
3) Herrera
Spillet er ikke godt nok. Vi bliver domineret af Arsenal, og det skyldes det taktiske udlæg.

Vi står alt for fladt defensivt. Der er intet genpres. Vi spiller igen igen med 10 mand efter som Matic ikke bliver bedre.

Vi har enkelte ting at bygge videre på, som vi har haft i mange kampe. Jeg tror bare ikke Mourinho evner at se, hvad det er for ting, der faktisk lykkedes for os. Rojos afleveringer gav os en ny dimension. Hans afleveringer giver angriberne noget af arbejde med. Herrera var igen fænomenal. Det understreger hvor genialt det var, at Mourinho valgte at erstatte ham med Matic, samme sæson han blev kåret til årets spiller.
Matic kåret til Man of the Match. Den er der ikke mange af os, der har på vores karaktergivninger, kan jeg se ;)

Forfærdelige personlige fejl af De Gea og Rojo. Rojo er muligvis en nogenlunde fodboldspiller, men han virker langt fra som en intelligent fodboldspiller. Han taber simpelthen koncentrationen og laver for vilde satsninger alt for tit. Han burde have haft det røde kort ved Arsenals scoring, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor han slap. Send ham til et midterhold i PL - nå nej, det er jo os....
Benzet skrev:
ons 5. dec 2018 23:31
Matic kåret til Man of the Match. Den er der ikke mange af os, der har på vores karaktergivninger, kan jeg se ;)

Forfærdelige personlige fejl af De Gea og Rojo. Rojo er muligvis en nogenlunde fodboldspiller, men han virker langt fra som en intelligent fodboldspiller. Han taber simpelthen koncentrationen og laver for vilde satsninger alt for tit. Han burde have haft det røde kort ved Arsenals scoring, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor han slap. Send ham til et midterhold i PL - nå nej, det er jo os....
Vanvittigt imponerende at den defensive midtbanespiller bliver "kampens spiller", når han har tre midterforsvarer bag sig.

Jeg kan personligt ikke se, hvorfor eller hvordan han var banens bedste. Han er langsom i alt hvad han foretager sig, og så er han magnetisk overfor midterforsvarerne. Er der en, der kan forklarer mig hvorfor, han altid går ned til forsvaret? Hvorfor gør han sig ikke spilbar?
Heldigvis giver kampe som igår en del svar også. Det må være hævet over enhver tvivl at Bailly skal have en chance i midterforsvaret og Rashford er manden der skal satses på i front. Hvad enten det er som ren 9´er eller som "anden" angriber ved siden af Lukaku eller Martial. Det er spild at smide ham ud på en kant hvor han ikke trives.
Selvom jeg ønsker Mou af Pommeren til, så er han til tider ok sjov.
Jeg kan godt se det komiske i en kommentar ala:

"Vi scorer 4 mål og spiller 2-2"

Sendt fra min AGS-W09 med Tapatalk