OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her diskuteres hver enkelt spiller fra Manchester Uniteds nuværende trup
Af Martinsen
20Legend skrev:
tirs 2. apr 2019 12:54
Martinsen skrev:
tirs 2. apr 2019 07:18
Der skulle være vilje til at beholde ham fra klubben, men rygterne går på at han vil have over 200.000£ i ugen og det beløb skulle klubben ikke være klar til at investere. Det lyder som en sjælden fornuftig beslutning.

Jeg vil gerne beholde Herrera. Men ikke til den løn, så god er han altså heller ikke.
Det blev sagt da Pogba blev hentet til alt for mange penge, at det er markedsprisen. Det er det samme, der er gældende i Herreras eksempel.

Desuden vil jeg meget hellere beholde Herrera end Pogba. Ja, jeg står nok alene, men jeg vil hellere have en spiller, der udstråler stor glæde ved at spille for United end en lejesoldat.
Der kan naturligvis hverves bedre spillere end Herrera der ikke skal have 200.000£ i ugen.

Lejesoldat? Hvordan definerer du det? Uenigheden er netop at United ikke vil hoste op med det Herrera forlanger for at spille i United. Så lad nu være med at helliggør ham mere end højest nødvendigt. Han har fået et godt tilbud fra en olieklub og nu vil han have vi skal matche det tilbud ellers skrider han. Så større er hans kærlighed til United vist heller ikke.
Af Wes
20Legend skrev:
tirs 2. apr 2019 12:54
Martinsen skrev:
tirs 2. apr 2019 07:18
Der skulle være vilje til at beholde ham fra klubben, men rygterne går på at han vil have over 200.000£ i ugen og det beløb skulle klubben ikke være klar til at investere. Det lyder som en sjælden fornuftig beslutning.

Jeg vil gerne beholde Herrera. Men ikke til den løn, så god er han altså heller ikke.
Det blev sagt da Pogba blev hentet til alt for mange penge, at det er markedsprisen. Det er det samme, der er gældende i Herreras eksempel.

Desuden vil jeg meget hellere beholde Herrera end Pogba. Ja, jeg står nok alene, men jeg vil hellere have en spiller, der udstråler stor glæde ved at spille for United end en lejesoldat.
Nu er jeg ikke uenig i at herrera er vigtig st beholde, men den der glæde ved at spille for united stopper åbenbart når man ikke må få mere end 1,5 million om ugen. Så er der sjovere et andet sted. Er man så ikke definitionen af en fodbold-lejesoldat? ;)
Af Wodskou
Ander Herrera er en god spiller med en super energi og passion for klubben. På den måde vil han blive savnet, hvis han skifter. Når det så er sagt, så har jeg det helt fint, hvis han smutter. Han bliver 30 til august, og skal selvfølgelig ikke have 200.000 pund om ugen, når han ikke er bedre, end han er. Med rette kan man diskutere om han overhovedet har været en reelt succes i klubben. Han var god i den første sæson under Mourinho, og har gjort det godt under Ole, men ellers synes jeg reelt han har været skuffende, og så lidt indflydelsesrig, at jeg faktisk synes det er fint, at det stopper nu.

Han kan nemt erstattes 1:1 modsat eksempelvis Pogba eller De Gea, der er tæt på uerstattelig.

Endelig, så synes jeg sku han ord om loyalitet og hvor meget han elsker klubben, lyder en smule hult, hvis han skifter til PSG for 30 tusind pund mere om ugen. Det burde ikke gøre udslaget, hvis han reelt er så meget en klubmand. Men lad os se, hvad der sker. Intet er jo officelt endnu. Tror ikke det sidste er sagt i den dag.
Af L&YR
Wodskou skrev:
tirs 2. apr 2019 14:47
Han kan nemt erstattes 1:1 modsat eksempelvis Pogba eller De Gea, der er tæt på uerstattelig.
Ligefrem uerstattelig. Det var altså i går det var 1. april ;)

Som jeg forstå på kyndige, så spillede han noget bedre i Juventus, og de er da kommet meget godt videre efter hans exit.
Af Wodskou
L&YR skrev:
tirs 2. apr 2019 16:36
Wodskou skrev:
Ligefrem uerstattelig. Det var altså i går det var 1. april ;)

Som jeg forstå på kyndige, så spillede han noget bedre i Juventus, og de er da kommet meget godt videre efter hans exit.
Hvilke spillere kan det somPogba kan over all? Af Centrale midtbanespillere. Jeg kan ikke komme på én eneste.

Pogbas stats ift. mål, assists og skabte chancer er desuden noget bedre i United end de var i Juve. Og ja, de er kommer pænt videre, men havde også et markant bedre hold. Mister vi Pogba, så skal han erstattes med 2-3 verdensklasse spillere. Og selv det kan gå grueligt galt. Se på Spurs, da de skulle erstatte Bale. Det er kun Eriksen, der har været noget værd.

Pogba skal givetvis blive endnu mere stabil i sine præstationer, men hvis vi mister ham, så kommer til at at gøre helt vildt ondt på holdet, og det projekt Ole og klubben har i støbeskeen.

Men nu er det her ikke en Pogba-tråd, så tilbage til Herrera. Jeg vil som sagt helst beholde ham, men kan nævne mange spillere, der ville kunne erstatte hans evner direkte i truppen.
Af Lasrols
Wodskou skrev:
Ander Herrera er en god spiller med en super energi og passion for klubben. På den måde vil han blive savnet, hvis han skifter. Når det så er sagt, så har jeg det helt fint, hvis han smutter. Han bliver 30 til august, og skal selvfølgelig ikke have 200.000 pund om ugen, når han ikke er bedre, end han er. Med rette kan man diskutere om han overhovedet har været en reelt succes i klubben. Han var god i den første sæson under Mourinho, og har gjort det godt under Ole, men ellers synes jeg reelt han har været skuffende, og så lidt indflydelsesrig, at jeg faktisk synes det er fint, at det stopper nu.

Endelig, så synes jeg sku han ord om loyalitet og hvor meget han elsker klubben, lyder en smule hult, hvis han skifter til PSG for 30 tusind pund mere om ugen. Det burde ikke gøre udslaget, hvis han reelt er så meget en klubmand. Men lad os se, hvad der sker. Intet er jo officelt endnu. Tror ikke det sidste er sagt i den dag.
Fuldkommen absurd at sige det er ok, at en af klubbens bedste spillere smutter gratis.

United står over for en ordentlig overhaling af det her lortehold, og i stedet for man nu kan forstærke truppen skal man ud og finde en erstatning for en af de bedste spillere.
Af Wodskou
Lasrols skrev:
tirs 2. apr 2019 22:58
Wodskou skrev:

Fuldkommen absurd at sige det er ok, at en af klubbens bedste spillere smutter gratis.

United står over for en ordentlig overhaling af det her lortehold, og i stedet for man nu kan forstærke truppen skal man ud og finde en erstatning for en af de bedste spillere.
Som sagt vil jeg også helst beholde ham. Det har jeg sagt flere gange. Jeg ser det dog bare ikke som en katastrofe, HVIS han smutter. Og hvis han er en af klubbens bedste spillere, så står det sku sløjt til.
Af Benzet
Wodskou skrev:
tirs 2. apr 2019 23:14
Lasrols skrev:
tirs 2. apr 2019 22:58
Wodskou skrev:

Som sagt vil jeg også helst beholde ham. Det har jeg sagt flere gange. Jeg ser det dog bare ikke som en katastrofe, HVIS han smutter. Og hvis han er en af klubbens bedste spillere, så står det sku sløjt til.
Helt enig. Jeg så også helst Herrera blive 2 sæsoner mere, men han er på ingen måde uerstattelig. Vi har mistet langt bedre spillere end ham før, og vi kan risikere, at han kun har et par enkelte gode sæsoner tilbage alligevel. Jeg ærger mig over, at han smutter, men begræder at han gør det gratis. Men vi kan godt erstatte ham. Forsætter McTominay sin udvikling og kan spille oftere og oftere på samme niveau som mod Barcelona, så er han en fin erstatning. Men jeg ser dog gerne en ny spiller på pladsen. Jeg ser fx gerne Rice i United, men måske mere på Matics plads.
Af 20Legend
Så er det bekræftet. Ander Herrera forlader United.

Jeg ser det som utrolig sørgeligt. Muligvis ikke en verdensklassespiller, men af de få i dagens trup, der virker til at forstå hvad United er. At miste ham kan have større betydning end hvad man umiddelbart tror.

Og, at det så er fordi klubben glemte at komme med et tilbud til ham gør det bare mere dumt.
Af jesperjk
Jeg synes, at Herrera har gjort det rigtig godt i de år, hvor han har spillet for klubben, men jeg føler imidlertid ikke, at det er en spiller, som ikke kan erstattes.

Såfremt United "glemte", at Herrera havde kontraktudløb, er det virkelig amatøragtigt. Men jeg synes ikke, at vi skal give efter for høje lønkrav længere. Vi har vel gjort den dårligste handel nogensinde ved at hente Alexis på en kæmpe kontrakt - en spiller, som allerede i Arsenal var begyndt at falde i niveau. Vi skal af med Alexis hurtigst muligt, da det skaber en forkert incitamentsstruktur i klubben ift. lønninger.

Jeg gætter på, at vi får Herrera at se i PSG, og jeg tror, at De Gea ryger samme vej. Jeg synes dog, at det er uambitiøst at skifte til den franske liga.
Af Grønholdt.
Farvel og held og lykke fremover, Herrera!!!
Herrera var en spiller som jeg altid har syntes godt om i hans tid i United. Han kæmpede altid røven ud af bukserne for holdet.
Men nu er han trods alt snart 30 år, så jeg mener at det er fint ikke at tilbyde ham en gigant stor kontrakt på dette tidpunkt i hans karriere.
Men jeg ønsker ham da kun alt godt fremover!!! :)
Brugeravatar
Af Flax_Generous
En af de eneste i truppen med den rette attitude.

Det her transfervindue bliver meget svært og endnu mere vigtigt. Det er ikke vildt betryggende, at det er Woodward og Solskjær som står med ansvaret.
Af North
Man må jo stille sig selv spørgsmålene om:

- Ser man Herrera som en del af de hold vi skal bygge op til at toppe om 3 sæsoner?
- Ser man Herrera som en grundpille i overgangen, til at støtte de unge spillere?

Til begge dele kan jeg svare nej .- hvorfor det giver mening at sige tak for indsatsen.