OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her spilles de forskellige spil.
Af mufcdk1974
jhandersen skrev:
tirs 10. jul 2018 12:05
mufcdk1974 skrev:
lør 7. jul 2018 22:02
Så er der oprettet en liga til den kommende sæson.

Navn: Old Trafford.dk
Kode: 189018-38441

https://fantasy.premierleague.com/a/home
Jeg har fulgt med på forum i en del år efterhånden, men har aldrig fået oprettet mig som bruger herinde før nu.
Jeg har samtidig taget mig den frihed at deltage i oldtrafford.dk' Fantasy Premier League-gruppe til den kommende sæson.
Jo flere jo bedre :)

Du skal også være mere end velkommen til at blive en aktiv debattør.
Brugeravatar
Af Wettergren
Nogen der har et godt bud på en forsvarsspiller til max £5.0m? Mit fremragende fund Douglas blev desværre solgt til Leeds. Har været forbi både Keane, Schär og Fredericks, men intet af det virker optimalt.
Af 20Legend
Wettergren skrev:
ons 1. aug 2018 22:27
Nogen der har et godt bud på en forsvarsspiller til max £5.0m? Mit fremragende fund Douglas blev desværre solgt til Leeds. Har været forbi både Keane, Schär og Fredericks, men intet af det virker optimalt.
Muligvis Schar ikke er den bedste, men jeg vil gætte på, at han får nogle mål. Specielt nu hvor Newcastle ikke har så farlige angribere og med Benitez også satser meget på dødbolde.
Brugeravatar
Af Wettergren
20Legend skrev:
ons 1. aug 2018 22:58
Wettergren skrev:
Muligvis Schar ikke er den bedste, men jeg vil gætte på, at han får nogle mål. Specielt nu hvor Newcastle ikke har så farlige angribere og med Benitez også satser meget på dødbolde.
Problemet er bare, at de møder 4 top 6 hold i de første 5 kampe.

Det er også irriterende for ville sagtens kunne skifte Azpilicueta ud med en forsvarsspiller til 6.0 og så have 0.5 mere til den anden, hvilket ville give bedre muligheder. Men Davies har ikke et godt startprogram og Mendy starter formentlig ikke sæsonen for City.
Tror måske jeg går med Shaw. Han bidrager formentlig ikke med meget offensivt, men giver måske nogle sikre point ved clean sheets. Og så er jeg sikker på, at han starter i de første par kampe.
Af jhandersen
Wettergren skrev:
Til den pris har jeg satset på Ben Chilwell, Nathaniel Clyne og Jannik Vestergaard.
Til en endnu billigere pris har jeg (synes jeg selv) fundet et lille guldkorn i Aaron Wan-Bissaka fra Crystal Palace. Han kom ind på holdet efter en kamp hvo Fosu-Mensah ikke kunne spille og efterfølgende spillede han så vidt jeg husker, resten af kampene. Prisen lyder på 4.0.

Hvad er jeres tanker omkring målmænd?
Satser i på de dyre og "sikre" kort med cleen sheets eller tager i de billige keepere som kan have mange redninger i kampene og dermed større chance for bonuspoint?
Af rinobandino
Er der en gruppe på holdet.dk som for oldtrafford.dk brugere? Spm jeg kunne se det lignede det kun at der er en gruppe for “crewet” bag 😊
Brugeravatar
Af Wettergren
Fantasy er langt bedre, så hold dig hellere til det ;)
OldTrafford.dk crewet ønskede desværre kun en gruppe på holdet.dk...

Men nej, der er ikke oprettet en :- )
Af rinobandino
Wettergren skrev:
man 13. aug 2018 12:30

Er der så en gruppe i fantasy league for oldtrafford.dk brugere??
Brugeravatar
Af Wettergren
rinobandino skrev:
tors 16. aug 2018 15:27
Wettergren skrev:
man 13. aug 2018 12:30

Er der så en gruppe i fantasy league for oldtrafford.dk brugere??
Yes! Navn og kode står i den tråd du lige har skrevet i ;)
Af rinobandino
Wettergren skrev:
tors 16. aug 2018 15:54
rinobandino skrev:
tors 16. aug 2018 15:34
Fundet!
Kan man tilmelde sig efter ligaen er gået i gang?
Det så sådan ud.. det lignede at jeg kom på en liste over folk som ville blive tilmeldt når næste runde startede. Nu må vi se hvad den siger efter runden.