OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Emner vedr. hjemmesiden og forum.
Af mufcdk1974
En kodehusker er genial. En kode skal der huskes, thats it.

I øvrigt er jeg aldrig blevet bedt om at ændre kode, hverken på det gamle forum eller det nye.
Brugeravatar
Af Wettergren
Flere af jer, husk sproget - også under kampene! Det er fint at synes en spiller er dårlig, men undgå ord som "spade", "klovn" osv.

Generelt er der ikke mange fornuftige indlæg under selve kampen. Overvejer at lukke for tråden under selve kampen og åbne op i pausen og før og efter kampen. Så må I oprette en Twitter-profil, hvis I vil ud med jeres raserier. Hvad siger folk til det?
Af morten-s
Wettergren skrev:Flere af jer, husk sproget - også under kampene! Det er fint at synes en spiller er dårlig, men undgå ord som "spade", "klovn" osv.

Generelt er der ikke mange fornuftige indlæg under selve kampen. Overvejer at lukke for tråden under selve kampen og åbne op i pausen og før og efter kampen. Så må I oprette en Twitter-profil, hvis I vil ud med jeres raserier. Hvad siger folk til det?
Det er faktisk en af de mere fornuftige ytringer der har været under kampen

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Af mufcdk1974
Wettergren skrev:
lør 21. okt 2017 17:01
Flere af jer, husk sproget - også under kampene! Det er fint at synes en spiller er dårlig, men undgå ord som "spade", "klovn" osv.

Jeg er principielt i mod sådan en løsning, mener folk skal have lov til at komme ud med frustrationer uagtet hvor usagligt det kan blive.
Alternativt lukke kamptråden når kampen er over og have en anden til mere reflekterende indlæg når ens puls er kommet ned.
Wettergren skrev:

Hvorfor ikke indføre minikarantæner i stedet? Så kan du banne folk i 45 minutter, hvis du ikke gider at høre på dem :)
Af Qvist
Wettergren skrev:

Jeg har det lidt blandet med dette. På den ene side synes jeg hurtigt kamptrådende bliver ødelagt, når det ytres at Mourinho skal fyres 800 gange i løbet af en kamp. Folk har ret til at have de meninger de har, om det så er at vi burde sætte Jan Mølby i angrebet, men måden de kommer frem på og mængden af samme holdninger, gør kamptrådende lidt frustrerednde så snart vi ikke vinder 4-0. Jeg har ikke noget mod at der bliver ytret frustrationer, men samme frustration behøves ikke ytres en million gange i løbet af en kamp (ikke for at pudse glorie, jeg er nok også selv skyldig i dette en gang imellem og ved godt det kan være svært at styre sig i kampens hede). På den anden side synes jeg nu også der kommer nogle fine pointer og nuancer frem en gang imellem. Jeg synes som regel også kamptrådende er fine når vi vinder overbevisende (underligt nok ;)). Det optimale ville måske være, hvis vi alle lige talte til 10 og fik vurderet om vi egentlig bidrager med noget konstruktivt når vi for 11. gang i samme kamp i, en oneliner, ytrer at Lindelof er håbløs eller at Mourinho skal fyres.
Brugeravatar
Af Wettergren
Jeg har egentlig også altid selv været i mod det, så det er helt fair, hvis man er af dem overbevisning.
Vil dog lige prøve at forklare, hvorfor jeg tænker det kan være en god idé at lukke kamptrådene i halvlegene.

Først og fremmest forstår jeg slet ikke folk, der skriver under kampene. Jeg er selv så optaget af kampene, at jeg ikke kan sidde og skrive på et forum imens. Skriver man et længere indlæg misser man dele af kampen. Vil man bare hurtigt ytre sin glæde ved en scoring eller sin vrede ved et selvmål, så fyldes tråden hurtigt med 5-10 enkeltordindlæg, der kommenterer den samme hændelse.
Jeg kan ikke se, hvad andre får ud af dette og jeg ved heller ikke, hvad folk selv føler de får ud af at udtrykke deres følelser på skrift.
Det er mest sådanne ting jeg synes fylder kamptrådene. Så er der noget ærgerligt over, at kommentarerne oftest knytter sig til enkelte situationer. Dommeren bliver kaldt en lorte dommer på baggrund af en hændelse, Martial prises på baggrund af én dribling og Lindelöf tilsvines på baggrund af en fejl.
Udover antallet af ens indlæg, så ville det også give bedre mening at komme med sin dom over dommeren, spillerne og manageren på baggrund af 45 min og ikke ganske få sekunder.
Jeg synes bestemt også, at der indimellem dukker indlæg op. Som oftest synes jeg de kommer i pausen eller efter kampen. Skulle de endelig komme midt i kampen er det sjældent noget der ikke kunne være skrevet efter kampen og det drukner også lidt i den type indlæg jeg har beskrevet ovenfor.

Da kampen blev fløjtet af i dag fik jeg smidt med et par ting og var på vej ind på forum for at skrive et indlæg om, hvornår dommerne mon fatter, at det hedder "A MINIMUM og 4 minutes". I virkeligheden er jeg bare en dårlig taber og var sur og skuffet. I stedet valgte jeg at gå en tur for at falde ned igen, og det tror jeg da i virkeligheden kom os alle til gode.

Jeg følger ikke selv kamptråden under kampen, men ynder at gå ind efterfølgende og læse indlæggene igennem. Desværre får jeg sjældent læst de gode, da de drukner i alt det andet og det hurtigt bliver uoverskueligt.
Det ville være langt federe, hvis kamptråden var fyldt med velovervejede analyser af kampens forløb.

Jeg forstår ikke det med at sidde og skrive indlæg under kampene, men det er helt fair, at andre nyder det. Men jeg kan umiddelbart ikke se, hvad det bidrager med herinde og hvorfor man ikke i stedet kan skrive det på sin private Twitter eller lignende.
Af Qvist
Wettergren skrev:
lør 21. okt 2017 21:26
Jeg har egentlig også altid selv været i mod det, så det er helt fair, hvis man er af dem overbevisning.
Vil dog lige prøve at forklare, hvorfor jeg tænker det kan være en god idé at lukke kamptrådene i halvlegene.

Først og fremmest forstår jeg slet ikke folk, der skriver under kampene. Jeg er selv så optaget af kampene, at jeg ikke kan sidde og skrive på et forum imens. Skriver man et længere indlæg misser man dele af kampen. Vil man bare hurtigt ytre sin glæde ved en scoring eller sin vrede ved et selvmål, så fyldes tråden hurtigt med 5-10 enkeltordindlæg, der kommenterer den samme hændelse.
Jeg kan ikke se, hvad andre får ud af dette og jeg ved heller ikke, hvad folk selv føler de får ud af at udtrykke deres følelser på skrift.
Det er mest sådanne ting jeg synes fylder kamptrådene. Så er der noget ærgerligt over, at kommentarerne oftest knytter sig til enkelte situationer. Dommeren bliver kaldt en lorte dommer på baggrund af en hændelse, Martial prises på baggrund af én dribling og Lindelöf tilsvines på baggrund af en fejl.
Udover antallet af ens indlæg, så ville det også give bedre mening at komme med sin dom over dommeren, spillerne og manageren på baggrund af 45 min og ikke ganske få sekunder.
Jeg synes bestemt også, at der indimellem dukker indlæg op. Som oftest synes jeg de kommer i pausen eller efter kampen. Skulle de endelig komme midt i kampen er det sjældent noget der ikke kunne være skrevet efter kampen og det drukner også lidt i den type indlæg jeg har beskrevet ovenfor.

Da kampen blev fløjtet af i dag fik jeg smidt med et par ting og var på vej ind på forum for at skrive et indlæg om, hvornår dommerne mon fatter, at det hedder "A MINIMUM og 4 minutes". I virkeligheden er jeg bare en dårlig taber og var sur og skuffet. I stedet valgte jeg at gå en tur for at falde ned igen, og det tror jeg da i virkeligheden kom os alle til gode.

Jeg følger ikke selv kamptråden under kampen, men ynder at gå ind efterfølgende og læse indlæggene igennem. Desværre får jeg sjældent læst de gode, da de drukner i alt det andet og det hurtigt bliver uoverskueligt.
Det ville være langt federe, hvis kamptråden var fyldt med velovervejede analyser af kampens forløb.

Jeg forstår ikke det med at sidde og skrive indlæg under kampene, men det er helt fair, at andre nyder det. Men jeg kan umiddelbart ikke se, hvad det bidrager med herinde og hvorfor man ikke i stedet kan skrive det på sin private Twitter eller lignende.
Jeg er som sådan ikke uenig, og jeg synes ikke kamptrådende er et must selvom jeg bruger dem. Jeg har det ikke helt lige som dig med at jeg ikke kan følge både kamp og forum. Jeg bruger ikke forum under store kampe, da jeg ikke har nerverne til det, men bruger ofte kamptrådende i de mindre kampe. Men som sagt, så synes jeg ikke kamptrådende er et must og jeg kunne sagtens leve uden. Nu har jeg ikke twitter, og de gange hvor jeg ser kampen alene, er det nok bare en måde at komme af med sine frustrationer på. Det hjælper lidt mere end at råbe af fjernsynet, men det er ikke en super konstruktivt eller super nødvendigt. Men hvis der er nogle, der ser kamptrådene som en vigtig del af forummet, synes jeg også det er helt fair.
Af ChristianR
Personligt er jeg i dette tilfælde og mange andre situationer i samfundet i mod, at man skal lukke en mulighed for alle, fordi nogle ikke kan administrere muligheden optimalt. Det er selvfølgelig lidt hårdt at skulle gøre sig til dommer over enkelte brugeres indlæg, men jeg er personligt ret enig i, at der kommer meget lidt kvalitet i løbet af kampene.

Der kommer dog gode betratgtninger og fornuftige vinkler på enkeltsituationer, som er værd at bevare. Det er bare synd, at de drukner i 1000 ens indlæg, der efter 5 minutter af en kamp konkluderer, at Herrera og Lindeøff er boldmongoler. Jeg ser dog nok hellere, at man appelerer til, at alle lige tænker sig en ekstra gang om i forhold til, om deres indlæg bringer reel værdi.

Personligt synes jeg jo kamptråden skal handle om kampen. Alle konklusioner, der i kamtråden drages om enkeltspillere, manageren, sæsonen og fremtiden synes ofte at være forhastede og ugennemtænkte.

4 ligegyldige sider med indlæg kan vel ikke være meget værre end ingen sider. Man kan jo bare springe over de 4 ligegyldige sider, hvilket ofte bliver løsningen for mig. Især i de dårlige kampe.
Brugeravatar
Af Wettergren
ChristianR skrev:
søn 22. okt 2017 16:49
4 ligegyldige sider med indlæg kan vel ikke være meget værre end ingen sider. Man kan jo bare springe over de 4 ligegyldige sider, hvilket ofte bliver løsningen for mig. Især i de dårlige kampe.
Det kan du have helt ret i, Christian. Problemet er dog, som du selv nævner, at man misser flere gode indlæg, ved bare at springe de fire sider over. Spørgsmålet er om de gode betragtninger ikke stadig ville komme i pausen, hvis man først kunne skrive der.

Jeg er slet ikke fast besluttet på noget. Man kunne også forsøge det i en enkelt kamp og se, hvordan det fungerede. Eller i den ene halvleg eller lignende.
Af Wodskou
Jeg synes det er en god idé. Som andre har nævnt, så bringer kamptrådene intet værdi til forum, når det eneste, der skrives derind er personlige tilsvininger og idiotiske indlæg om, hvor ringe xx spiller er. Luk det indtil efter kampen og så må de få brugere, der går amok, finde et andet sted at lukke gylle ud.
Af Martinsen
Jeg ville også have det fint med at kamptråden blev lukket under kampene. Det største problem som jeg ser det er at de diskussioner der ofte starter derinde pga. brugere reagerer på andres tilsvininger også strækker sig til andre tråde og debatter. Og så bliver det lidt en omgang mudderkast indtil næste kamp starter og er det en dårlig kamp kan man så begynde forfra til næste uge :)

Jeg synes I øvrigt det er lidt tankevækkende at der skulle 1(!!!!!!!!) nederlag til for at alt sammen bare er noget lort :D Og ja jeg har også godt set at vi har spillet skidt I de sidste 3 kampe, men det er stadig 1 nederlag der star på bundlinjen.
Af Wes
Hold da op. Ro på med den totalitære styring herinde.

Selvom jeg ofte har rystet på hovedet over de mange ubrugelige indlæg herinde under kampen og at nogle benytter tråden til at råbe af fjernsynet, bare skrevet ned på forum, så er et debatforum grunden til at jeg er her under kampen. At jeg kan få et lille input til hvad andre ser, måske har jeg set noget som andre ikke så - mest af alt er jeg glad for at jeg fra andre kanter kan få detaljer med, som jeg ikke gjorde før.

Det er sgu lige til en nyhed i ekstra bladet, at et fodboldholds fanside lukker (altså tvunget af dem der bestemmer) for debatten, fordi debatten ikke passer dem.

Ja, der er problemer med sure mennesker. Velkommen til internettet. Så må man filtrere, skrive direkte beskeder til/karantæne hvis man mener man skal styre debatten. Hvis der ikke er tid og lyst til det, så lad det endelig være. Som man nok kan se under kamptrådene har mange valgt det fra og taler først efter kampene. Så gør da endelig det.

Jeg er sgu ikke lige selv i det engagerede forhold til et fodboldhold at jeg bliver nødt til at gå en tur efter kampen for at falde ned. Så jeg kunne da rigtig godt tænke mig at få lov til at læse med på det debatforum der har eksisteret siden mIRC tiderne stort set, for at få de kampinput, der nu engang også er en del af i løbet af en kamp - også selvom det kun er hvert 4. eller 5. Eller bare for hyggens skyld når der scores, at en hel side bliver fyldt med ligegyldig men hamrende grinern "jaaaa"-stemning.

Jeg havde været flad af grin hvis Liverpools fanside havde lukket for debatten i perioder. Og lidt skræmt over, at der rent faktisk er folk som mener at løsningen er at begrænse muligheden for at udtrykke sig. Fint, at nogle ikke gider høre/læse det. Så vent endelig med at læse med. Så må de andre der råber eller prøver at få flere øjne på nogle begivenheder forhåbentligt få lov til at skrive under kampen.
Brugeravatar
Af Wettergren
Wes skrev:
man 23. okt 2017 10:24
at nogle benytter tråden til at råbe af fjernsynet, bare skrevet ned på forum
Det var jo netop derfor jeg skrev her. Fordi jeg ikke forstår det og tænkte nogle måske kunne give mig et svar på det.
Jeg kunne aldrig selv finde på det. Derfor vil jeg gerne høre hvorfor og hvad folk får ud af at oprette et indlæg og skrive "Jaaaaa" når vi scorer eller skrive "Fuck hjem til Sverige din fucking klovn" når modstanderen scorer fremfor enten at juble eller smide med fjernbetjeningen derhjemme. Jeg ville personligt sidde med en flad fornemmelse, hvis alle mine følelser blev udtrykt på skrift fremfor på en lidt mere levende måde.

Og så synes jeg måske du farer i flint lige lovligt hurtigt. Jeg skriver jo netop her, fordi det ikke bare skal være styret af, hvornår debatten passer mig eller ej.
Det var et forsøg på at lave en ændring der gør det mere behageligt for alle at være på forum. En begrænsning ligesom når vi udelukker spambrugere, reklamer, laver retningslinjer for sprogbrug osv.

Derfor søgte jeg bare svar på to ting.
1. Til dem der skriver i kamptrådene - Hvad får I ud af det og ville I savne at kunne skrive oneliners under kampene?
2. Til alle der læser kamptrådene - Vil det genere jer, hvis I mister fire sider med oneliners, men nu kun vil få indlæg med, der er skrevet i pausen eller efter kampen?

Kigger jeg Huddersfield tråden igennem er der en lille diskussion om Lindelöfs aktion ved det første mål. Den ville jeg personligt savne, men mit håb er, at den bare ville blive taget op i pausen.
Og så er det ærgerligt, at den diskussion drukner i oneliners og folk sjældent svarer på hinandens beskeder, da det forsvinder i et hav af beskeder.

Bare lige for at vise, hvilke beskeder det er jeg henviser til, så kan vi tage dem fra Huddersfield kampen herunder. Og lad mig hurtigt indskyde, at jeg ikke har noget imod disse indlæg. Jeg vil bare gerne vide om folk får noget ud af at skrive dem og om nogen får noget ud af at læse dem, for at finde en løsning herefter.
Hvis ingen af delene gør sig gældende, så kan vi ligeså godt begrænse det.
Hvis folk får noget ud af at skrive det og læse det, så lader vi det være som det er.
Hvis folk får noget ud af at skrive det, men ikke af at læse det, så kan vi evt. lave en særskilt tråd som folk kan skrive i, men som så bliver slettet efterfølgende.

Here goes:

herrera ligner en spiller fra en bundklub..

Der er spillet tre minutter? Vil du ikke godt tage dig sammen, hvis du skal kommentere alt?

Der skal Smith være glad for, at kortet ikke var en anden farve.

Klogt af Lingard!

Vores spil er simpelthen så langsomt og uden ide at selv Chelsea på en giga dårlig dag i dag spiller længder bedre end os :/

Pil Martial ud. Han har smidt sutten fuldstændigt idag.

Øv vi er kommet ringe fra start

Jeg er altså virkelig positivt overrasket af Lingard

Fuck nej Jones har bare at rejse sig igen!

Jones er færdig

Ja han bringer en del energi og vilje på banen ...til gengæld er Mata helt væk ..

Flot Mata

Juan Mata for satan da...

Fuldt forjtent. Eller vent vi spiller GIGA offensivt igen i dag..sry my bad

Piv elendigt mand...

Hvor er Lindelöf dog uhyggeligt ringe! Wauw.

Mata skylder et mål

Det var så et hold der ikke havde scoret i 5 kampe vi lige siger "jamen så scor da imod os"

Flot Mata og Lindelof. Elendig teknik af Mata og Lindelof der bliver sat af 3 gange på 3 sekunder

Og i samme minut kom City foran dobbelt skidt

Elendig aflevering af Smalling til Mata.

Vi bliver sku da heller aldrig mestre når vi spiller som et alderdomshjem

Verdens bedste målmand.

Lindelof er patetisk. Jeg er allerede ved at give op på ham.

Flot Lindelöf - fis hjem til Sverige mand. Klovn.

Lindelof :?

Haha lindelof fuck nu af mand

Nå lad mig nu høre hvor gode vi er ..og hvor fremragende en manager vi har

Nej nej nej nej det her sker bare ikke...

Lindelöf skal ud igen. Han har slet slet ikke niveau. Hvad fanden har Mourinho dog gang i der? Jeg ville ikke bruge ham i superligaen.

Vi er fcking bagud 2-0 imod en oprykker ...et hold hvor alle spillere koster mindre en Lukaku tilsammen DET ER PINLIGT

Du bliver alvorligt trættende...

Send nu den forpulede svensker af h. til. Mage til elendig fodboldspiller er aldrig set på Old Trafford. Ikke engang Lingard er så elendig. Og fyr så den talentspejder, der har bedt United købe ham. Fy for pokker en elendig spiller. Og det der kan man ikke skylde på andet end en elendig spiller. Kommer ind, spiller fem minutter og koster to mål.

Ja giv bare mig skylden for vores elendighed...kom dog i stedet med de positive tilkendegivelse omkring spillerne og manageren...det er fantastisk

Lee Mason din spade. Kæmpe straffe

Prøv at læs dine egne i dlæg igennem, og spørg dig selv om det ikke ville være frustrerende for dig, hvis der bare sad en og gentog sig selv 700 gange på 40 minutter og det fyldte det meste af tråden. Ja, vi spiller elendigt, men alle er med på hvad du mener, og det hjælper ikke at gentage det hver 2 minut.

Selv Matic spiller som en pose kartofler..hvorfor helvede spiller han ikke Young når han er kørt på kanten

Det her må være den i særklasse dårligste præstation i en halvleg siden Ferguson stoppede..ikke engang vores kamp imod MK Dons var dårligere

Vi forsøger ikke engang vinde duellerne i feltet

Så kommer Micki og Rashford ind. Dejligt.

45 min med Lindelof - Shit.

Hold nu op hvor er Lukaku bare stillestående. Han søger ingen bolde, vinder intet og kan ikke holde på bolden.

Samtlige spillere har tabt hovedet, og vi spiller som 11 individer, i en skolegård der aldrig har set hinanden før. Der er ikke en der har taget en rigtig eller klog beslutning endnu.

Bagud 2-0 og vi angriber med 4 mand.. Mourinho ffs...

God kamp til resten af jer herinde der gerne vil pine jer selv igennem denne rædselskamp....Nu vil jeg sku tage ud og spise lidt god græsk mad i stedet :)......Pallakallo

Har vi haft et skud indenfor målrammen endnu?

Lingard er en håbløs fodboldspiller. Alibibold, dårlige beslutninger og elendige udførelser.

Hvor er det uhyggeligt ringe det samtlige spillere levere..

Nu er tiden altså kommet til, at Mata, Mkhitaryan og Herrera får 2-3 uger på reserveholdet. Hold op de tre har været skidt kørende i denne sæson.

Skyd nu udefra! De prøver og prøver på at spille sig igennem på små områder. Skyd nu, for pokker.

Det ses rigtig godt på forummet, at Teknikeren er gået ud at spise...

Flot spil af Lukaku og fint af Rashford.

Jeg skulle ligetil at kritisere Lukaku for ikke at spille den bredt og selv løbe i feltet. Hans bedste aktion i kampen og godt løb af Rashford.

En ting jeg dog vil rose spillerne for er deres fight. De forsøger og forsøger. Det har bare ikke været engang tæt på godt nok.

United er bagud 2-1 i en kamp de skal vinde med 6 min igen og får et hjørnespark. Inde i feltet er der kun fem mand. Kom nu Mourinho tag dig dog sammen og risiker lidt....

Der bliver taget så mamge elendige beslutninger. Vi er et dumt fodboldhold.

Vi siger "tak" til Lindeløf

Fatter ikke at fede Mason ikke slår ned på det åbenlyse tidsudtræk.. Lössl har konsekvent bolden i hænderne i + 15 sekunder
Af 20Legend
Jeg får rigtig meget ud af at skrive mine frustrationer og glæder istedet for at råbe dem ud. Og konen er også glad for at slippe for at høre mine råb.

Jeg er meget følelseladet, og bl.a. derfor er jeg hurtig i det røde felt og ligeså hurtig med en sarkastisk kommentar skrevet til grin eller med et glædesudbrud. Indimellem forsøger man så også med en provokation eller, at skrive et indlæg hvor man lægger op til en diskussion.

At det så ikke altid lykkedes lige så godt er rigtigt. Men kamptrådene bliver langt hurtigere ulæseligt hvis der kun åbnes i pausen fordi der kommee 6-8 rigtig lange indlæg som tager hele halvlegen (eller mere) at læse. Så er nemmere at læse oneliners når der er replay osv.

Jeg elsker at diskutere fodbold, og specielt United. Også selvom jeg ikke er den bedste til det, grundet mine overdrivelser og absolutter. Men jeg er helt stoppet med at diskutere fodbold på FB fordi enten skal man kun være positiv eller skal man forvente at blive tilsvinet. Så er det langt bedre herinde hvor man trods alt kun får en sviner hvis man virlelig fortjener det.

Og fordi jeg læser stortset alle indlæggene i en kamptråd så får jeg også de gode indlæg med. Jeg bliver nu ikke ligeså let provokeret som andre når f.eks. Teknikeren for fjerde gang i en halvleg skriver, at Mourinho spiller defensivt (søgt eksempel).

Så jeg ville være rigtig ked af det hvis kamptråden blev lukket eller delvist lukket.
Brugeravatar
Af Wettergren
Hvordan ville du have det med en særskilt tråd, hvor man kan skrive under kampene som så enten slettes eller lukkes efter kampen? Så kan spørgsmål og de lidt længere indlæg vinde sit indtog efter kampen.

Jeg har det sikkert lidt på samme måde med kamptrådene som Wes har det med transfertrådene ;)
Af Martinsen
Wettergren skrev:
man 23. okt 2017 13:37
Hvordan ville du have det med en særskilt tråd, hvor man kan skrive under kampene som så enten slettes eller lukkes efter kampen? Så kan spørgsmål og de lidt længere indlæg vinde sit indtog efter kampen.

Jeg har det sikkert lidt på samme måde med kamptrådene som Wes har det med transfertrådene ;)
Jeg mener det er arsenaldebat.dk, der opretter en "livetråd" til alle deres kampe. Og så kører de alt snak op til og efter kampen I en anden tråd.

Det var måske ikke så tosset en ide.
Jeg er enig med Wes.

Det forekommer mig også en smule puritansk, at man vil fjerne noget man ikke forstår og ikke benytter, tilsyneladende af den eneste grund, at man ikke forstår det og ikke benytter det.
Brugeravatar
Af Wettergren
SantasLittleHelper skrev:
man 23. okt 2017 13:47
Det forekommer mig også en smule puritansk, at man vil fjerne noget man ikke forstår og ikke benytter, tilsyneladende af den eneste grund, at man ikke forstår det og ikke benytter det.
Så kunne du jo passende forklare mig det. Indtil videre er 20Legend den eneste der har forklaret, hvad han får ud af det.

Og så må jeg endnu engang stå undrende overfor at du og Wes snakker som om det allerede er blevet besluttet at lukke det ned.
Jeg skrev, at jeg ikke selv benytter det og ikke får noget ud af det. Derfor spurgte jeg om andre havde det på samme måde for så kunne vi lige så godt selv lukke det. Og hvis folk ikke havde det på samme måde måtte de meget gerne forklare hvorfor, så jeg kunne forstå det.

Og det er jo ikke bare for at genere, at jeg kom med forslaget. Det er jo fordi, at det ofte skaber flere personlige tilsvininger og dårlig stemning - ikke kun i kamptråden, men også på resten af forummet efterfølgende.
Og så ser jeg det nok lidt som ligegyldigt fylde ligesom flere var trætte af Twitterrygter på forummet og den efterfølgende snak om troværdighed, hvorefter vi forsøgte at rykke dette over i sin egen tråd.

Jeg er jo klar over, at mange gør brug af kamptråden under kampen, men min tanke var, at flere måske gjorde det fordi de ikke kunne lade være og ikke fordi de fik noget ud af det og de derfor mente, at det også kunne være en fin idé at stille slikskålen væk, så man ikke blev fristet.

Deraf mit eksempel med, hvordan jeg hurtigt var ved at skrive et surt og ligegyldigt indlæg (dem har jeg sikkert skrevet mange af) i kamptråden, men i stedet valgte lige at trække stikket inden jeg skulle ytre noget andre skulle høre på.
Det kan indimellem være svært og måske havde flere andre det på samme måde.

Men endnu engang vil jeg stadig meget gerne høre fra dem, der ikke har det på samme måde som mig - og hvorfor.
Brugeravatar
Af RedArmy
Jeg synes personligt, at MOM tråden er bedre. Her kommer ofte bedømmelser og begrundelser, som bygger lidt mere på egentlig argumentation mht til dårlige og gode præstationer samt eventuel kritik af Mourinhos gameplan.
Desværre er der ofte ikke så mange indlæg, som i kamptråden.

For mit vedkommende er det lidt ligegyldig med kamptråden, da jeg sjældent læser den - jeg er ikke så god til at multitaske og har derfor valgt at koncentrere mig om kampen ;)

Sent from my iPad using Tapatalk
Wettergren skrev:
man 23. okt 2017 14:36
SantasLittleHelper skrev:
man 23. okt 2017 13:47
Så kunne du jo passende forklare mig det. Indtil videre er 20Legend den eneste der har forklaret, hvad han får ud af det.

Og så må jeg endnu engang stå undrende overfor at du og Wes snakker som om det allerede er blevet besluttet at lukke det ned.
Jeg skrev, at jeg ikke selv benytter det og ikke får noget ud af det. Derfor spurgte jeg om andre havde det på samme måde for så kunne vi lige så godt selv lukke det. Og hvis folk ikke havde det på samme måde måtte de meget gerne forklare hvorfor, så jeg kunne forstå det.

Og det er jo ikke bare for at genere, at jeg kom med forslaget. Det er jo fordi, at det ofte skaber flere personlige tilsvininger og dårlig stemning - ikke kun i kamptråden, men også på resten af forummet efterfølgende.
Og så ser jeg det nok lidt som ligegyldigt fylde ligesom flere var trætte af Twitterrygter på forummet og den efterfølgende snak om troværdighed, hvorefter vi forsøgte at rykke dette over i sin egen tråd.

Jeg er jo klar over, at mange gør brug af kamptråden under kampen, men min tanke var, at flere måske gjorde det fordi de ikke kunne lade være og ikke fordi de fik noget ud af det og de derfor mente, at det også kunne være en fin idé at stille slikskålen væk, så man ikke blev fristet.

Deraf mit eksempel med, hvordan jeg hurtigt var ved at skrive et surt og ligegyldigt indlæg (dem har jeg sikkert skrevet mange af) i kamptråden, men i stedet valgte lige at trække stikket inden jeg skulle ytre noget andre skulle høre på.
Det kan indimellem være svært og måske havde flere andre det på samme måde.

Men endnu engang vil jeg stadig meget gerne høre fra dem, der ikke har det på samme måde som mig - og hvorfor.
Velkommen til internettet.

Jeg bruger sjældent kamptrådene til andet end at trolle folk, der er helt oppe og ringe over noget, der er tydeligt forkert, men det betyder ikke at jeg måske eventuelt en gang i en fremtidig prøveperiode og i tilfælde af, at dette var din hensigt muligvis vil fratages muligheden helt eller delvist for at skrive et fornuftigt indlæg om kampen. Derudover finder jeg det meget rart at følge kamptråden, hvis jeg for eksempel ikke kan se kampen i stedet for at sidde og glo på en statisk livescore side. Skriver man i kamptråden i løbet af kampen, tænker jeg i øvrigt, at man vil være mere tilbøjelig og engageret i at forsvare sine holdninger efter kampen. Jeg tror og synes, de er en vigtig del af at forum er og forbliver aktivt, og synes at 3200 visninger af kamptråden i lørdags giver et lille fingerpeg om, at de er en vigtig del af aktiviteten på forum.
Af Wes
Wettergren skrev: Jeg har det sikkert lidt på samme måde med kamptrådene som Wes har det med transfertrådene ;)
Haha.. der fik du så lige min sympati for din frustration.. aaaah, den sommer ;)
Af Djurhuus
Fremragende ide, Wettergren. Det ville i hvert fald betyde, at jeg ville have større morivation for at tage del i en konstruktiv debat om kampene. Selv om det da er hyggeligt nok at holde sig til DSR og Lineups-trådene - ikke så meget galskab derinde ;-)
Af Lasrols
Kan det ikke lade sig gøre at fjerne den funktion, der gør man skal trykke "udfør" 700 gange før man kan poste sit indlæg?

Det vil da give denne nye platform bare lidt værdi.