OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Emner vedr. hjemmesiden og forum.
Af Omnivor
Wettergren skrev:
lør 6. maj 2017 21:06
Tænker du på det, at man kan se hele diskussionen, når man svarer på et indlæg?
Jeg plejer at fjerne det, når jeg svarer. Ellers tænker jeg bare folk kan skrive, hvad deres holdning til det er.
Jeg kan godt lige prøve at finde ud af om det er noget jeg kan ændre, men det er nok Casper man skal have fat på.
Nu er jeg et dovent menneske, så vil helst ikke gøre for meget ;)

@heiselberg, kan vi liiiiiige få dig på banen her?
Af mufcdk1974
Omnivor skrev:
lør 6. maj 2017 20:57
Er jeg den eneste, der ikke er særlig stor fan af de her multiquotes, der overlapper hinanden?

Kan vi lave en afstemning om, hvad folket herinde ønsker? Som det gamle forum eller det her nye?

Det er fint, man kan multiquote, men det bliver for uoverskueligt, når de overlapper hinanden.
Slet ikke. Det er møg irriterende.
Brugeravatar
Af Wettergren
Kasper skrev:Kunne også være fedt hvis man kunne starte på sidste side, i stedet for side 1
Du skal bare bruge mere tid på forum, så lærer du, at man sagtens kan komme til både sidste side og sidst læste indlæg ;)
Brugeravatar
Af Wettergren
Lasrols skrev:
ons 28. jun 2017 23:14
Hvor er det ufatteligt trættende at læse med herinde efterhånden.
Jeg har næppe selv bidraget til den gode stemning, da jeg har været ret skuffet over de spillere vi er blevet rygtet sammen med, men jeg må tilslutte mig Lasrols her.

Efter sæsonafslutning har der været en ret negativ stemning herinde med flere spydige kommentarer til hinanden.
Det gælder selvfølgelig ikke alle, men en fælles opsang om at folk skal huske at holde den gode tone, være saglige og forsøge at undlade at bidrage til en unødvendig negativ stemning. Forummet skal helst være et rart sted at befinde sig.

Og så lad os glædes over, at det er sommer og vi (formentlig) ikke er på Roskilde under de kommende dages varslede skybrud.
Af Lasrols
Folk har naturligvis ret til at udtrykke deres utilfredshed.

Men for mit vedkommende behøves det ikke gøres hver anden time. Jeg tror det meste af vores vindue, havde set sådan ud lige meget hvad, men Griezmann handlen får det til at se skidt ud. Det er altså et forhold hverken Mourinho eller Woodward har kunne gøre noget ved.

Chelsea hentede sidste sæson David Luiz (et PSG reject?), Marcos Alonso, der ikke klarede den i Bolton og Sunderland, og så godt nok en af forriges sæsons bedste spillere i Kante. Mens vi altså henter Mourinho, Pogba, Zlatan, Mkhitaryan.. - Det er ikke altid ensbetydende med succes at hente de bedste navne, men derimod de mest passende profiler.
Af 20Legend
Jeg er enig i, at det er utrolig negativt for tiden. Men jeg synes ikke, at det er trættende. Dels fordi jeg forstår al negativiteten og dels fordi jeg er fuldstændig i stortset alt det negative.

Og jeg må indrømme, at jeg kan vitterligt ikke se noget som helst ved United for tiden, og jeg frygter helt meget den kommende sæson.

Spillestilen er forfærdelig, resultaterne er dårlige, spillet er dårligt, transferrygterne er imo uden for top 4. Og jeg kan nævne flere andre negative ting.

Jeg håber inderligt, at jeg kommer til at tage så grueligt fejl når fodbolden starter, men jeg frygter meget mere, at United skal passe på ikke at bliver overhalet af Everton (der imo ser ud til at købe godt og spændende ind) end at skulle overhale Liverpool og/eller Arsenal Det skal dog lige siges, at det kan nemt ændres hvis transfervinduet kommer med markante ændringer på topholdene.
Brugeravatar
Af Wettergren
Det er selvfølgelig helt fair at være negativt indstillet overfor vores indkøb - det er jeg også selv. Synes bare man bør, uanset om man er positivt eller negativt indstillet, begrunde det med saglige argumenter og ikke bare kommentarer, der ikke bidrager til noget.
Det bliver bare for meget, når den negative stemning resulterer i spydige og personlige kommentarer til hinanden. Jeg har ikke givet karantæner for det, men det skal stoppe nu. Hold jer til emnerne og respekter hinandens holdninger.
Af 20Legend
Wettergren skrev:
tors 29. jun 2017 11:31
Det er selvfølgelig helt fair at være negativt indstillet overfor vores indkøb - det er jeg også selv. Synes bare man bør, uanset om man er positivt eller negativt indstillet, begrunde det med saglige argumenter og ikke bare kommentarer, der ikke bidrager til noget.
Det bliver bare for meget, når den negative stemning resulterer i spydige og personlige kommentarer til hinanden. Jeg har ikke givet karantæner for det, men det skal stoppe nu. Hold jer til emnerne og respekter hinandens holdninger.
Det er jeg så enig i.
Brugeravatar
Af Stente
Jeg er lige blevet mødt af en "force-change-password" dialog, efter jeg loggede ind.. Er det noget tidsbestemt eller er der andre årsager til det? Jeg var egentlig godt tilfreds med mit gamle password, så forsøgte at omgå det - men lige umiddelbart var jeg tvunget til at ændre password for at kunne besøge forum..

Jeg er selv fortaler for at folk ændrer password i ny og næ, men på et forum synes jeg ikke det er så vigtigt, at det skal tvinges ned over brugernes hoveder :)
Af Lasrols
Stente skrev:
lør 15. jul 2017 22:07
Jeg er lige blevet mødt af en "force-change-password" dialog, efter jeg loggede ind.. Er det noget tidsbestemt eller er der andre årsager til det? Jeg var egentlig godt tilfreds med mit gamle password, så forsøgte at omgå det - men lige umiddelbart var jeg tvunget til at ændre password for at kunne besøge forum..

Jeg er selv fortaler for at folk ændrer password i ny og næ, men på et forum synes jeg ikke det er så vigtigt, at det skal tvinges ned over brugernes hoveder :)
Samme her..

Jeg har med tiden været nødt til at ændre mit ellers perfekte password og modificere det, så jeg nu har 1000 forskellige passwords forskellige steder af hensyn til krav om store og små bogstaver og specieltegn..
Af JellyBellyDad
Som en hidtil forholdsvis anonym Utd fan er jeg nået dertil, at jeg gerne vil begynde at bruge fansites lidt mere - og måske endda deltage i debatter osv. Så det er altså relativt nyt for mig, at skrive et sted som dette :)

Jeg er lidt nysgerrig på at vide, hvordan man følger bedst med på danske sites. Jeg har fulgt med her, men der er jo også andre danske fan-sites.

Hvor er nyhedsflowet størst - ja og ikke mindst debatforummet - er det her på sitet?

God søndag til alle :)
Af RAppel
Når jeg besøger forummet i en browser bliver jeg directet til mit brugerpanel. Kan ikke gå til forummet. Hvis jeg trykker på hotlinket i headeren får jeg en besked om at /forum1/index.php ikke er fundet. Hvis jeg ændrer URL'en til debat.oldtrafford.dk bliver jeg igen redirected til min brugerprofil. Hvis jeg ikke er logget ind kan jeg godt læse forummet, men ... det er sjovere at være logget ind :) har prøvet flere forskellige browsere. Kan godt bruge forummet via Tapatalk (som jeg gør nu!)

Written with my elbows using my Nokia 3210
Brugeravatar
Af Stente
RAppel skrev:
tirs 22. aug 2017 09:19
Når jeg besøger forummet i en browser bliver jeg directet til mit brugerpanel. Kan ikke gå til forummet. Hvis jeg trykker på hotlinket i headeren får jeg en besked om at /forum1/index.php ikke er fundet. Hvis jeg ændrer URL'en til debat.oldtrafford.dk bliver jeg igen redirected til min brugerprofil. Hvis jeg ikke er logget ind kan jeg godt læse forummet, men ... det er sjovere at være logget ind :) har prøvet flere forskellige browsere. Kan godt bruge forummet via Tapatalk (som jeg gør nu!)

Bliver du sendt til siden i brugerpanel, hvor du kan skifte adgangskode? I så fald oplevede jeg det samme lidt tilbage, det gik væk da jeg skiftede adgangskoden.
Af RAppel
Stente skrev:
RAppel skrev:
tirs 22. aug 2017 09:19

Bliver du sendt til siden i brugerpanel, hvor du kan skifte adgangskode? I så fald oplevede jeg det samme lidt tilbage, det gik væk da jeg skiftede adgangskoden.
Præcis. Skiftede også adgangskode, men det hjalp ikke for mig. Mærkeligt. :)
Kan vi i øvrigt ikke slå den funktion fra? Ikke nok med, at jeg ikke kan huske min autogenererede kode, så kunne jeg selvfølgelig heller ikke huske, at den var autogenereret. Hvor lang tid tror I så ikke der går før jeg glemmer den nye kode, som jeg måtte hive ud af den blå luft fordi mine normale koder ikke lever op til Oldtrafford.dks tårnhøje sikkerhedskrav. Jeg tvivler i øvrigt stærkt på, at der er nogle hackere, der pludselig er interesseret i min bruger på ot.dk

Som en sidenote kan jeg sige, at jeg har et forretningsforslag, som jeg gerne vil diskutere med jer. Venligst kom tilbage til mig, hvis du er interesseret via privat besked for flere detaljer.

Bemærk: Denne besked blev oversat af google oversætter. Hvis du kan tale, skrive og forstå engelsk, så lad mig vide, da det bliver bedre for vores kommunikation.

Hilsen,
Mr. Andrew G.Haldane
Chief Economist
& Administrerende direktør,
Monetær Analyse,
Bank of England
Brugeravatar
Af Stente
Hear hear!

Jeg er med på, at de kan føle behov for at jeg skifter mit password på arbejde en gang imellem, men på et United-forum burde det fandenfisemig ikke være nødvendigt! :D
Wettergren skrev:
søn 15. okt 2017 18:31
Jeg tror det er muligt at ændre tilbage til sit gamle med det samme bagefter.
Det er ikke pointen. Pointen er, at det er irriterende besværligt at skulle ændre det hver 3. måned, og derefter prøve 3-4 gange for at finde en kode man både, måske, kan huske og som lever op til sikkerhedsniveau, som min netbank ikke en gang kræver. Jeg måtte endda google, hvor det nu lige var Chrome gemte alle mine adgangskoder, så jeg kunne copy/paste den.