OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Emner vedr. hjemmesiden og forum.
Af KM91
Yo, Wetter.

Er det muligt at kunne få en boks som det gamle forum, hvor man kunne se de seneste 15 diskuterede emner? Ville gøre det så mere overskueligt, tænker jeg.
Brugeravatar
Af Wettergren
KM91 skrev:
lør 17. mar 2018 00:43
Yo, Wetter.

Er det muligt at kunne få en boks som det gamle forum, hvor man kunne se de seneste 15 diskuterede emner? Ville gøre det så mere overskueligt, tænker jeg.
Det findes allerede, hvis du klikker på forum øverst :- )
Brugeravatar
Af Wettergren
Der er en masse opgaver på forummet, der mangler at blive varetaget. Det ville være fantastisk, hvis nogen havde tid og lyst til at stå for en eller flere af dem.

- Kamptråd
- MoM-tråd
- Opdatering af statistik for sæsonen (jeg skal nok opdatere tråden til 18/19-sæsonen)

Derudover ville det være hyggeligt, hvis nogen havde tid og lyst til at stå for spillene:

- Lineups game
- DSR
Af Wes
Er jeg den eneste der i Chrome i denne uge og en del af sidste ikke har kunne tiltgå forum?

"Din forbindelse er ikke privat
Brugere med ondsindede hensigter kan forsøge at stjæle dine oplysninger fra debat.oldtrafford.dk (f.eks. adgangskoder, beskeder eller kreditkort). Få flere oplysninger
NET::ERR_CERT_SYMANTEC_LEGACY"

Jeg har ingen ændringer lavet på pc, og jeg får fejlen fra flere devices, med og uden wififorbindelse.
Af 20Legend
Wes skrev:
ons 14. nov 2018 17:40
Er jeg den eneste der i Chrome i denne uge og en del af sidste ikke har kunne tiltgå forum?

Brugere med ondsindede hensigter kan forsøge at stjæle dine oplysninger fra debat.oldtrafford.dk (f.eks. adgangskoder, beskeder eller kreditkort). Få flere oplysninger

Jeg har ingen ændringer lavet på pc, og jeg får fejlen fra flere devices, med og uden wififorbindelse.
Jeg får den også på mobilen. Men ikke på PC'en.

Du skal trykke på avanceret og så kan du trtkke dig ind på siden.
Af Wes
20Legend skrev:
ons 14. nov 2018 20:08
Wes skrev:
ons 14. nov 2018 17:40

Jeg får den også på mobilen. Men ikke på PC'en.

Du skal trykke på avanceret og så kan du trtkke dig ind på siden.
Der er helt sikkert et par måder at komme igennem. Men jeg tænker dem der står for siden også har en interesse i at kontrollere, at deres side er up to date.

Men mon ikke det sker på et tidspunkt, og så bliver det lettere at kigge forbi igen. :)
Af Wes
Wettergren skrev:
fre 16. nov 2018 10:12
Jeg tror, at jeg er den eneste fra sitet, der læser med herinde, så jeg vil anbefale at skrive på vores Facebookside ;) Så er I sikre på, at alle ser det.
Men nu ved du det jo. ;) Og det var mere en hjælp til folkene bag sitet. Jeg kan godt komme udenom problemerne. Mange andre kan ikke.

Dette gælder jo både forum og hjemmesiden ot.dk. Uagtet om det ikke er en millionforretning, så er jeg temmelig overbevist om besøgstallet er faldet, siden de nødvendige opdateringer ikke er blevet lavet, så jeg tænker der er nogen interesse i at opretholde det.
Brugeravatar
Af Wettergren
Casper er den eneste, der kan gøre noget ved det, så det er lettere at gå direkte til ham ;) Enten på OT.dks facebookside eller hans mail.

Jeg ved, at han er opmærksom på, at det sker på sitet, så tænker han måske løser det på forummet i samme ombæring.
Af 20Legend
Wettergren skrev:
Jeg tror, at jeg er den eneste fra sitet, der læser med herinde, så jeg vil anbefale at skrive på vores Facebookside ;) Så er I sikre på, at alle ser det.
Det hjælper heller ikke når man skriver til jer på FB.
Brugeravatar
Af Wettergren
20Legend skrev:
fre 16. nov 2018 17:46
Wettergren skrev:
Du har ikke skrevet til os om det her problem?
Af 20Legend
Wettergren skrev:
fre 16. nov 2018 17:53
20Legend skrev:
Wettergren skrev:
Nej, ikke med det her problem. Men skrevet før uden at få svar.
Brugeravatar
Af Wettergren
20Legend skrev:
fre 16. nov 2018 20:05
Wettergren skrev:
fre 16. nov 2018 17:53
20Legend skrev:

Nej, ikke med det her problem. Men skrevet før uden at få svar.
Skal selvfølgelig ikke kunne garantere, at der altid bliver svaret. Men nu har jeg altså lige kigget dine beskeder igennem.

To gange har du bedt om at få din bruger slettet. Her har du fået svar begge gange.
Så har du en gang anklaget os for kun at give karantæne til folk vi ikke kan lide. Her har du ikke fået svar.

Og så har du en gang skrevet, at du ikke kunne logge ind på forummet. Her bad jeg om et screenshot, så jeg kunne hjælpe. Men det gad du ikke sende :- )
Af rinobandino
Jeg har forsøgt at bestille et magasin inde på hjemmesiden. Men da jeg forsøger at overføre via min netbank, siger den at kontoen ikke findes? På mobile pay fondes brugeren heller ikke... hjælp søges, da jeg utroligt gerne vil nå at få fingrene i magasinet 😊