OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af Spoock
Jeg sidder med en snigende fornemmelse af, at City dummer sig mod Leicester mandag...Liverpool har bare heldet pt. Sarah skadet og indskifteren scorer hvad der nok bliver sejrsmålet...
Af 20Legend
Spoock skrev:
lør 4. maj 2019 22:33
Jeg sidder med en snigende fornemmelse af, at City dummer sig mod Leicester mandag...Liverpool har bare heldet pt. Sarah skadet og indskifteren scorer hvad der nok bliver sejrsmålet...
Efter et frispark som de fik fordi Fabinho filmede...

Det er egentlig utrolig hvis Pool ikke vinder mesterskabet. Jeg har ikke set noget hold være så heldigt på en sæson som Liverpool i denne sæson...
Af tjarligdrengen
Det er det vildeste held Fools har haft. Brækker mig i stride strømme, hvis de bliver mestre.

Det er vel 10+ point de har fået foræret (ved godt de skal score på bl.a. det frispark her) men det er jo helt sindsygt.
Af Anderson_8
Fortæller meget om det psykologiske spil i fodbold!
Men for fanden - hvor meget jeg hader mig selv for det her - hvor er Liverpool bare gode. Sikke dog en fed indstilling til en fodboldkamp!!! All out attack samtlige 95minutter. Selv ved 4-0 presser de Barca højt på banen. End ik mod freaking Huddersfield tør vi presse højt!!!!

Letter på hatten for Klopp og Liverpool. Jeg gad godt at vi havde ansat Klopp fremfor Mou den gang
Af Qvist
Det er mig ubegribeligt, at Fabinho, der er et monster på den midtbanen efter 6 måneders tilvænningsperiode, i 2017 nærmest tiggede og bad om at blive købt, og vi gik efter en 29-årig Matic, som der allerede dengang var flere der udtrykte var tæt på at være over the hill. Siger alt om rekrutteringen i denne klub, og derfor helt berretiget at Mourinho ikke fik lov at pisse flere penge væk og hvorfor man i det hele taget skal basere sin transfers på en langsigtet strategi.

Hatten af for Klopp og Liverpool. Over to kampe var det fuldt fortjent. Dog vanvittigt at Barcelona for andet år i træk bliver småarrogante efter første kamp.
Af Spoock
Mega flot af Liverpool og deres CL-triumf er vel så godt som hjemme. Jeg kan ikke se at Ajax eller Tottenham kan stoppe dem.

Men det er godt nok pinligt af Barca. Det må ikke ske to gange så tæt på hinanden i moderne fodbold.
Af L&YR
Qvist skrev:
tirs 7. maj 2019 23:50
Det er mig ubegribeligt, at Fabinho, der er et monster på den midtbanen efter 6 måneders tilvænningsperiode, i 2017 nærmest tiggede og bad om at blive købt, og vi gik efter en 29-årig Matic, som der allerede dengang var flere der udtrykte var tæt på at være over the hill. Siger alt om rekrutteringen i denne klub, og derfor helt berretiget at Mourinho ikke fik lov at pisse flere penge væk og hvorfor man i det hele taget skal basere sin transfers på en langsigtet strategi.

Hatten af for Klopp og Liverpool. Over to kampe var det fuldt fortjent. Dog vanvittigt at Barcelona for andet år i træk bliver småarrogante efter første kamp.
Mourinho blev trods alt nr. 2 sidste sæson, men noget er og var helt galt, deri er jeg enig.
Mourinhos spillestil og fokus på ældre spillere passede ikke så godt ind i uniteds kultur, men Schweinsteiger, Falcao mv var altså ikke ham.

Noget andet.
Når Pogba bliver forsvaret med, at han ikke kan præstere med spillere som Herrera, McT mv omkring sig. Se lige Liverpools midtbane: Milner og Henderson er sgu ikke bedre, men holdet præsterer.
Se lige deres offensiv i går: Shaqiri, Origi og Mane,
Vores stjerner har ikke præsteret siden RvP under SAF.
Måske vi skal stoppe med at købe dyre spillere, der skal gøre det ud for stjerner. Det eneste de har bidraget med i United efter SAF, er jo med håbløse præstationer, mens resten ikke rigtig får lov at udfolde sig.

I Liverpool spiller alle for holdet, og ikke for sig selv - det er effektivt, men desværre så langt fra United de sidste mange år.

Måske Neville har ret i, at vi skal starter næste sæson, med at sende 11 mand på banen, som faktisk vil spille og kæmpe for klubben og holdet. Derfra kan vi så begynde opbygningen af et nyt hold.
Af 20Legend
Iøvrigt kunne det have set MEGET anderledes ud hvis Dembele havde scoret på sin chance i overtiden i den første kamp. Den skulle han simpelthen score på.
Af senorkaka
20Legend skrev:Iøvrigt kunne det have set MEGET anderledes ud hvis Dembele havde scoret på sin chance i overtiden i den første kamp. Den skulle han simpelthen score på.
Ja eller salah

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Af 20Legend
senorkaka skrev:
ons 8. maj 2019 17:32
20Legend skrev:Iøvrigt kunne det have set MEGET anderledes ud hvis Dembele havde scoret på sin chance i overtiden i den første kamp. Den skulle han simpelthen score på.
Ja eller salah

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Dembeles chance er klart større. Han havde god tid til at tæmme bolden og lægge den ved siden af Alisson. Men valgte at skyde dårligt første gang. Salah havde nok ikke haft mulighed for at få en rigtig afslutning ind hvis han tæmmede bolden først.
Af OneAndOnly
Mange snakker om De Ligt og De Jong, men hold da op hvor er jeg imponeret også af Van de Beek, sikke et løbepensum og så stadig have så meget teknisk ro på bolden.
Af 20Legend
OneAndOnly skrev:
ons 8. maj 2019 21:40
Mange snakker om De Ligt og De Jong, men hold da op hvor er jeg imponeret også af Van de Beek, sikke et løbepensum og så stadig have så meget teknisk ro på bolden.
Det har jeg sagt hele foråret. Ham vil jeg meget gerne have til United.
Af 20Legend
Et endnu vildere comeback end i går...

Det var utrolig kedeligt, at Ajax ikke klarede det. Jeg kan godt leve med, at Spurs kommer i finalen, men når Ajax var så tæt på så er det utrolig surt.

Så må man bare håbe på, at Eriksen, Poch og Alderweireld og vennerne brillerer i Madrid 1. juni.
Af Herold
Lad os nu sige, at Chelsea og Arsenal kvalificerer sig til EL - finalen i aften.
Står United så ikke med en reel mulighed for CL alligevel?
Tottenham, Liverpool og Chelsea har alle kvalificeret sig til CL (medmindre Arsenal henter en målforskel på 8 mål)
Uanset hvem der vinder CL, så rykker CL-pladsen til PLs femteplads. Hvis Chelsea vinder EL rykkes CL-pladsen til sjettepladsen. Hvis Arsenal vinder rykkes deres allerede rykkede CL plads vel også videre til sjettepladsen (United)
.
TL;DR: kvalificeres der to engelske hold til EL finalen kan united komme i CL? Eller er det mig der misforstår reglerne?
Af 20Legend
Jeg må indrømme, at det irriterer mig lidt dette spørgsmål.

Der har været ca. 200 personer, der har spurgt om det på diverse forum og på diverse side og grupper på FB.

Og det er så godt som hver sæson er der 200 personer, der spørger om det samme.

Old Trafford burde skrive en artikel om det hver sæson.

Sådan forholder det sig:

England får fire hold i CL og tre hold i EL som udgangspunkt.

Det er holdene nr. 1-4, der kommer i CL og vinderne af Carabao Cup og FA Cup samt nr. 5 i ligaen.

Men hvis vinderen af FA Cup og/eller Carabao Cup allerede er kvalificeret til CL så kommer nr. 6 og 7 i ligaen i EL.

Og hvis hold i top 4 vinder CL og/eller EL så får England stadigvæk kun fire hold i CL. Hvis et hold vinder CL eller EL og ender udenfor nr. 4 får England fem hold med i CL (top 4 + vinderen af CL/EL). Hvis vinderen af både CL og EL kommer fra PL og ender udenfor top 4 ryger nr. 4 i EL.
Af Wes
I øvrigt fuldstændig vanvittigt hvis england, efter så mange dårlige europæiske sæsoner, ender med at have alle 4 finalepladser i europa
Af 20Legend
Wes skrev:
tors 9. maj 2019 21:36
Det var da ellera sjovt da der var 5 engelske hold i cl for nogle sæsoner siden ;)
Reglen er godt nok ændret et par gange. Nr. 5 i PL har dog ALDRIG givet en plads i CL. Det kan godt være, at holdet, der slutter nr. 5, kommer i CL. Men så er der for at vinde CL eller EL. Som f.eks. i 2005 da Liverpool sluttede nr. 5, men vandt CL, og derfor slap Everton, der sluttede nr. 4, ikke i CL.
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156