OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af rinobandino
20Legend skrev:
søn 21. apr 2019 10:16
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 09:46
Jeg ser Tottenhams ene udekamp mellem CL kampene mod Bournemouth som den eneste potentielle de kan tabe point i. Man skal heller ikke under vurdere at de skal spille CL. De sparer formentlig lidt mellem de kampe
De spiller tirsdag, lørdag, onsdag så jeg tror ikke det bliver et så stort problem.
Mon ikke de roterer en smule med Kane ude og Alli med brækket hånd også træthed så sent på sæsonen
Af 20Legend
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 10:43
20Legend skrev:
søn 21. apr 2019 10:16
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 09:46
Jeg ser Tottenhams ene udekamp mellem CL kampene mod Bournemouth som den eneste potentielle de kan tabe point i. Man skal heller ikke under vurdere at de skal spille CL. De sparer formentlig lidt mellem de kampe
De spiller tirsdag, lørdag, onsdag så jeg tror ikke det bliver et så stort problem.
Mon ikke de roterer en smule med Kane ude og Alli med brækket hånd også træthed så sent på sæsonen
Jo nok lidt. Men det bliver ikke så voldsomt pga. fire dage mellem kampene...

Iøvrigt utroligt, at United skulle levere så dårligt i dag. Spurs tabte i går, Arsenal er bagud hjemme mod Palace...
Af Muncken
tjarligdrengen skrev:
søn 21. apr 2019 18:26
Det kunne have været en kongerunde... ffs!!!!
Ja det er virkelig dumt vi ikke møder op idag. Men en lille livline endnu, men det kræver 12 point i de sidste 4 runder, og det har jeg ærlig talt svært ved At se vi får
Af rinobandino
Muncken skrev:
søn 21. apr 2019 19:28
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 18:58
Deprimerende med GunNARs kampen:..
Det havde da været værre hvis de havde vundet ?
Nej. Det gør vores nederlag til Wolves og Everton langt værre + at man nu skal sidde og lide sig igennem City. Det havde været nemmere hvis sæsonen var slut og man kunne se frem til næste sæson
Af Muncken
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 21:19
Muncken skrev:
søn 21. apr 2019 19:28
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 18:58
Nej. Det gør vores nederlag til Wolves og Everton langt værre + at man nu skal sidde og lide sig igennem City. Det havde været nemmere hvis sæsonen var slut og man kunne se frem til næste sæson
Der er jeg så ikke enig. Det da alle dage bedre at vi stadig har en chance for cl bold efter sommer, omend det bliver svært og kræver 12 point, men chancen er det da selvom den er lille
Af tjarligdrengen
Muncken skrev:[quote=rinobandino post_id=37026 time=<a href="tel:1555874360" data-original-title="" title="">1555874360</a> user_id=337]
[quote=Muncken post_id=37015 time=<a href="tel:1555867726" data-original-title="" title="">1555867726</a> user_id=93]
[quote=rinobandino post_id=37014 time=<a href="tel:1555865891" data-original-title="" title="">1555865891</a> user_id=337]
[/quote]

[/quote]

Der er jeg så ikke enig. Det da alle dage bedre at vi stadig har en chance for cl bold efter sommer, omend det bliver svært og kræver 12 point, men chancen er det da selvom den er lille[/quote]

Jeg er faktisk ret sikker på, at mindre er nok. 9 point og så bliver det tæt.
Af 20Legend
Og så formåede Chelsea heller ikke at vinde.

Vil ingen af holdene fra 2-6 ende i top 4? En ting er, at Spurs tabte (det var nok forventeligt). Det var heller ikke så mærkeligt at United tabte deres svære kamp (omend måden måden det skete på og selve resultatet er pinligt). Men at Arsenal skulle tabe hjemme mod Palace OG Chelsea samtidig kun fik uafgjort hjemme mod Burnley er godt nok overraskende.
Af 20Legend
Kigger vi på programmet så kan det stadigvæk godt lade sig gøre at slutte nr. 4. Nr. 3 er nok ikke reelt med Spurs' lette program in mente.

Spurs 67 points:

Brighton H
West Ham H
Bournemouth U
Everton H

Mit bud er 77-79 points.

Chelsea 67 points:

United U
Watford H
Leicester U

Mit bud er 70-71 points.

Arsenal 66 points:

Wolves U
Leicester U
Brighton H
Burnley U

Mit bud er 72-73 points.

United 64 points:

City H
Chelsea H
Huddersfield U
Cardiff H

Mit bud er 73-74 points.

Så jeg tror det bliver en kamp mellem United og Arsenal om 4. pladsen.
Af Wes
Ingen vil have den cl plads..

30 min for leicester til at redde ubiteds sæson, hvis united da selv vil med og vinde resten

Edit: og der kom målet så mens jeg skrev.
Af 20Legend
Wes skrev:
søn 28. apr 2019 14:16
Ingen vil have den cl plads..

30 min for leicester til at redde ubiteds sæson, hvis united da selv vil med og vinde resten

Edit: og der kom målet så mens jeg skrev.
Hvis Leicester vinder så har de seneste 9 kampe med Spurs, Chelsea, Arsenal og United sluttet med en sejr og 7 nederlag til ovenstående hold.
Af 20Legend
Ellers er Norwich rykket op. Og med al sandsynlighed også Sheffield United. I teorien kan Leeds indhente Sheffield. Men det kræver, at de først vinder deres kamp mod Aston Villa, hvor der er ca. 10 min tilbage. Desuden skal de hente yderligere tre points og 12 mål ind på Sheffield i sidste runde.

West Bromwich, Aston Villa og enten Derby eller Middlesbrough kommer i playoff.
Brugeravatar
Af Flax_Generous
4-0-nederlaget kan virkelig komme til at koste United hvis de ender lige med Chelsea. Det ville være overskueligt at hente en målforskel på 5 mod Chelsea (hvor målene tæller dobbelt), Huddersfield og Cardiff. Men 8 lykkes sikkert lige præcis ikke.
Af Wes
Flax_Generous skrev:
søn 28. apr 2019 14:52
4-0-nederlaget kan virkelig komme til at koste United hvis de ender lige med Chelsea. Det ville være overskueligt at hente en målforskel på 5 mod Chelsea (hvor målene tæller dobbelt), Huddersfield og Cardiff. Men 8 lykkes sikkert lige præcis ikke.
Eller bare hver og en kamp hvor vi kunne have vundet istedet for uafgjort eller tabt. Faktisk bare uafgjort istedet for tabt. Der er mange kampe man kan pege på på en sæson
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Wes skrev:Eller bare hver og en kamp hvor vi kunne have vundet istedet for uafgjort eller tabt. Faktisk bare uafgjort istedet for tabt. Der er mange kampe man kan pege på på en sæson
Ja, hele første del af sæsonen. Den blev spildt med Mourinho. Men 4-0-kampen er det største freak resultat under Solskjær.
Senest rettet af Flax_Generous søn 28. apr 2019 18:13, rettet i alt 1 gang.
Af Martinsen
Fantastisk at læse diverse Liverpool fans reaktioner på måden Suarez opførte sig på i gårsdagens kamp. Kærlighed gør blind... Men alligevel de stod ved hans side gennem en rascisme sag, bide sag og hans generelle opførsel som ikke var et hak bedre i Liverpool end den var igår. Og nu er han et kæmpe fjols fordi han jublede ved hans scoring og generelt opførte sig præcis som han altid har gjort.

Det er sku lidt hyklerisk.
Af Grønholdt.
Martinsen skrev:
tors 2. maj 2019 09:29
Fantastisk at læse diverse Liverpool fans reaktioner på måden Suarez opførte sig på i gårsdagens kamp. Kærlighed gør blind... Men alligevel de stod ved hans side gennem en rascisme sag, bide sag og hans generelle opførsel som ikke var et hak bedre i Liverpool end den var igår. Og nu er han et kæmpe fjols fordi han jublede ved hans scoring og generelt opførte sig præcis som han altid har gjort.

Det er sku lidt hyklerisk.

Havde du regnet med at de havde opført sig anderledes end de plejer da?... ;)
Af kedde79
Der er stadigvæk en matematisk mulighed for at at ende som nummer 3 eller 4. Så vi kan på papiret ende med en miserabel sæson lige så flot som Liverpool, nemlig med en cl-kvalifikation og 0 pokaler

Sendt fra min Commodore 64 med båndstation.

• 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156