OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af 20Legend
Kun mig, der har det fint med at Liverpool kom videre i aften?

4 engelske, og et hold fra hvert land af Spanien, Portugal, Italien og Holland.

Som jeg har forstået det bliver United, Spurs, Ajax og Porto parret sammen. Så er Barca, Juve, City og Liverpool parret. Synes det lyder ret vildt selvom det nok var forventeligt, at PSG og Real kom videre istedet for United og Ajax.

Men så kunne det give disse kvartfinaler hvilket ville være enormt fedt:

Ajax-United
FC Porto-Spurs
Juve-Liverpool
City-Barca

De førstnævnte hold med hjemmebane i første kamp. Og så en semifinale med United, Spurs, Liverpool og Barca.
Af Martinsen
20Legend skrev:
ons 13. mar 2019 23:11

Som jeg har forstået det bliver United, Spurs, Ajax og Porto parret sammen. Så er Barca, Juve, City og Liverpool parret. Synes det lyder ret vildt selvom det nok var forventeligt, at PSG og Real kom videre istedet for United og Ajax.

Ajax-United
FC Porto-Spurs
Juve-Liverpool
City-Barca

De førstnævnte hold med hjemmebane i første kamp. Og så en semifinale med United, Spurs, Liverpool og Barca.
Der er total fri lodtrækning i kvartfinalen. Så ved ikke hvor du har det der med at nogen hold er parret med andre fra ?

Så vi kan trække hvilket som helst hold og ude/hjemmebane først er også tilfældigt.

Jeg var træt af at Liverpool gik videre, da jeg naturligvis ikke under dem noget som helst godt ;) og i øvrigt ser dem som en væsentlig hårdere modstander end Bayern.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
tors 14. mar 2019 06:43
20Legend skrev:
ons 13. mar 2019 23:11

Ajax-United
FC Porto-Spurs
Juve-Liverpool
City-Barca

Der er total fri lodtrækning i kvartfinalen. Så ved ikke hvor du har det der med at nogen hold er parret med andre fra ?

Så vi kan trække hvilket som helst hold og ude/hjemmebane først er også tilfældigt.

Jeg var træt af at Liverpool gik videre, da jeg naturligvis ikke under dem noget som helst godt ;) og i øvrigt ser dem som en væsentlig hårdere modstander end Bayern.
Det var vist en af de der fansider på Twitter. Tænkte også det var mærkeligt UEFA ikke skrev noget om det.
Af Qvist
Ja, der er svært når man spiller 11 mod 12. Klar offside på Citys sidste mål og et straffespark, der aldrig skulle være dømt...

Hvornår begynder FA at uddele karantæner for film?
Af North
Jeg skrev for et par uger siden at Chelsea og Arsenal er skidte ude og derfor nok skal smide point... So far so good ser det ud til.
Af Martinsen
2 af de 3 seneste kampe jeg har set med De Ligt har han ikke set for heldig ud. i 6-2 kampen mod feyenoord sejlede han rundt sammen med resten af Ajax forsvaret. Og igår mod Tyskerne så han ud til at have meget svært ved at følge med.

Er folk fuldstændig overbevist om at han er the real deal? Jeg må indrømme jeg ikke er totalt blæst bagover. Jeg tror i hvert fald ikke han er den der her og nu forstærkning vi måske efterlyser til forsvaret.
Brugeravatar
Af Wettergren
Tror også folk overvurderer ham, når de tror han vil forstærke vores forsvar nu og jer.

Ser ham stadig som et stort talent, men det er klart, at spillere i den alder svinger i niveau og på det sidste, har han ikke set så stærkt ud som tidligere.
Af Martinsen
Det er 3. gang jeg bare kan huske, at modstanderens målmand veksler X til Liverpool sejr i slutningen af kampen. Pickford, Rico og nu Lloris. Det hovedstød kom jo ikke hårdere fra Salah end hvis en Tottenham forsvarsspiller havde valgt at heade den tilbage til Lloris. Elendigt målmandsspil.
Af 20Legend
Jeg kalder det nu: Liverpool vinder resten af kampene i PL og vinder mesterskabet fordi United vinder mod City på Old Trafford...

Det er helt sikkert imo nu...
Af tjarligdrengen
20Legend skrev:
fre 5. apr 2019 23:26
Jeg kalder det nu: Liverpool vinder resten af kampene i PL og vinder mesterskabet fordi United vinder mod City på Old Trafford...

Det er helt sikkert imo nu...
Dårlig kaldt.. Liverpool vinder resten, og vi spiller uafgjort mod City OG kommer til at mangle ét point for en CL-plads...

Jeg hader tanken om, at jeg skal se en kamp mod City, hvor jeg brækker mig hvis vi vinder.. Brækker mig hvis vi spiller uafgjort og brækker mig hvis vi taber... FFS! Please Chelsea eller Cardiff... Få nu point imod Liverpool inden, please!!!
Af Benzet
Bernard fra Everton er godt nok en elegant spiller. Hans fysik er vel hans eneste hæmsko med 1.64 i højde. Fantastisk 1. halvleg mod Arsenal.
Af Benzet
Nøj, hvor misser Everton mange chancer. Hvis de taber points her, er det næsten ikke til at bære. Vi får problemer mod dem, når vi skal til Everton...
Af 20Legend
Benzet skrev:
søn 7. apr 2019 16:34
Nøj, hvor misser Everton mange chancer. Hvis de taber points her, er det næsten ikke til at bære. Vi får problemer mod dem, når vi skal til Everton...
Men Everton vandt så denne kamp... Så er United med i kampen igen ;)
Af North
Ja som forventet sætter Arsenal point til på udebane. Kun en giga dommerfejl i onsdags forhindrede Chelsea i at gøre det samme.

United har et svært program med Everton ude, Chelsea og City hjemme, så medmindre Arsenal/Tottenham dummer sig yderligere så kræver det et mindre mirakel for os at ende i top 4.
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 156