OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Brugeravatar
Af Wettergren
Her fortsætter vi i samme stil som fra det tidligere forum.
Dvs. her diskuteres andre fodboldkampe lige fra klub- til landskampe.
Af Muncken
Spændende med et nyt forum 👍
Nå men lad os håbe at pulis og co kan gøre det onde ved Liverpool , ikke et på papiret imponerende pool hold idag.
Brugeravatar
Af Wettergren
Har ikke fulgt tæt med i kampen, men har Liverpool haft andre store chancer end deres mål?

Så første halvleg, hvor de heller ikke kunne åbne dem op, hvilket også var vores problem.
Brugeravatar
Af RedxDevil
Wodskou skrev:
man 17. apr 2017 21:42
Jeg vil SÅ gerne have Alexis til sommer!!!!
Så er det vel næsten værd at håbe på at Wenger bliver - hvilket det er alligevel, for de er ikke rigtig den store trussel med ham i spidsen.
Eller er det hvis han bliver at Alexis +/- Özil bliver? Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det. Mener bare at både Alexis og Özil har sagt noget om at de ikke beslutter deres fremtid før Wenger har meldt ud om hvorvidt han bliver eller smutter.

Synes det har været en ok fornuftig kamp af M'boro btw. De har haft skabt nogle fine chancer.
Af Wodskou
RedxDevil skrev:
man 17. apr 2017 22:43
Wodskou skrev:
Så er det vel næsten værd at håbe på at Wenger bliver - hvilket det er alligevel, for de er ikke rigtig den store trussel med ham i spidsen.
Eller er det hvis han bliver at Alexis +/- Özil bliver? Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det. Mener bare at både Alexis og Özil har sagt noget om at de ikke beslutter deres fremtid før Wenger har meldt ud om hvorvidt han bliver eller smutter.

Synes det har været en ok fornuftig kamp af M'boro btw. De har haft skabt nogle fine chancer.
Så vidt jeg husker er det kun özil, der har udtalt, at hans kontraktsituation afhænger af om Wenger bliver eller ej. Det kan vel tolkes begge veje. Alexis, tror jeg er væk til sommer. Han ligner i hvert fald en spiller, der ikke rigtig gider være der mere. Jeg tror faktisk godt, at vi kan lokke ham, hvis vi har CL.
Brugeravatar
Af RedxDevil
Wodskou skrev:
man 17. apr 2017 22:45
RedxDevil skrev:
man 17. apr 2017 22:43
Wodskou skrev:

Så vidt jeg husker er det kun özil, der har udtalt, at hans kontraktsituation afhænger af om Wenger bliver eller ej. Det kan vel tolkes begge veje. Alexis, tror jeg er væk til sommer. Han ligner i hvert fald en spiller, der ikke rigtig gider være der mere. Jeg tror faktisk godt, at vi kan lokke ham, hvis vi har CL.
Det kan godt være det er sådan det forholder sig. Jeg hørte det fra en Arsenal fan som fik det til at lyde som om at det var begge, hvilket også ville være forståeligt nok.

Spørgsmålet er så bare om Manchester er godt nok til ham. Her er altså meget gråt og knap så meget at kigge på - specielt hvis du er vant til europæiske storbyer som Barcelona og London. Manchester er altså meget langt fra begge ..
Af Qvist
Boro er nok allerede rykket ned når de skal en tur til Anfield i sidste runde. Hvis vi har noget at spille fo til den tid, kan man håbe CPs skæbne er afgjort når de kommer til OT i sidste runde.
Brugeravatar
Af Wettergren
Kan ikke huske om Sanchez har udtalt det samme eller om det kun er Özil, men jeg mener i hvert fald Özil har udtalt, at han vil blive, hvis Wenger forlænger - og at Wenger i øvrigt var grunden til han skiftede til Arsenal.
Brugeravatar
Af Wettergren
Da det er langt mere attraktivt for mange spillere at spille i en London-klub er der snak om, at nogle af de nordengelske klubber vil rykke deres træningsanlæg til London, så spillerne bor og træner i London og så kun kommer til klubbens egentlig by, når der spilles kampe.

Kunne I forestille jer, at Manchester United ville gøre dette og håber I på det?
Af Lasrols
Wettergren skrev:
tirs 18. apr 2017 17:22
Da det er langt mere attraktivt for mange spillere at spille i en London-klub er der snak om, at nogle af de nordengelske klubber vil rykke deres træningsanlæg til London, så spillerne bor og træner i London og så kun kommer til klubbens egentlig by, når der spilles kampe.

Kunne I forestille jer, at Manchester United ville gøre dette og håber I på det?
Lidt sjovt at tænke på, City netop har postet et par milliarder i et nyt træningsanlæg så.

Men nej. Klubber hører til i de byer, klublogoet repræsenterer. Jeg kan godt se, det kunne være et våben til at tiltrække spillere, men det vil fjerne en stor del af klubben.
Af 20Legend
Wettergren skrev:

Ja, desværre kan jeg godt se United kommer til at gøre det.
Brugeravatar
Af Wettergren
Jeg synes også det ville være ucharmerende, men jeg kan godt se klubber gøre det, hvis der er en økonomisk fordel. Og jeg bliver da også irriteret, hvis en spiller jeg ønsker i klubben fravælger os pga. belligenhed.

Så bare det her meget korte klip med Neville.
Brugeravatar
Af RedxDevil
Wettergren skrev:

På ingen måde nej!

Rigtig meget af klubbens identitet er i at det er i Manchester og en arbejderklub. De der kubler der er på spillernes trøjer i denne sæson? Det symbolisere arbejderbier, som herovre er lidt et symbol på Manchester, industrialiseringen og at det er en by med 'arbejder baggrund'. Går du rundt i Manchester finder du også bier på skraldespande, logoer (kommune logoer) og indarbejdet i gadebilledet. De er meget stolte af det herovre, så jeg tror ikke de har tænkt sig at flytte rødderne ned sydpå. Det ville i hvert fald give rigtig meget uro i den lokale fanbase.

Fra et forretningsmæssigt synspunkt ville det vel heller ikke give så meget mening i det der skal investeres i nye faciliteter nede syd på, man skal afhænde faciliteterne heroppe (eller leje dem ud - skabe noget omsætning fra dem i hvert fald) og der er mange arbejdspladser der skal flyttes også. Hvilket jeg tvivler på alle har lyst til, da omkostningsniveauet er fuldkommen sindssygt i London sammenlignet med heroppe (Du kan få en penthouse 2 værelses i Salford Quays for omkring £1,100 pcm - i London får du et værelse i et yderborough) og der også er familieliv osv. at tage med ind i ligningen.

Plus hvis du er Northerner har du virkelig ikke lyst til at bo nede syd på. De er underlige. Snakker underligt. Spiser underligt (ingen chips med gravy!!). Det går bare ikke! Ikke at det er så relevant igen når størstedelen af spillerne er fra udlandet anyway ...
Brugeravatar
Af Wettergren
Gimenez spiller vist def. midt for Atletico Madrid i aften. Vi er jo blevet rygtet en del sammen med ham, så måske kunne det vær interessant at se, hvordan han gør sig på den position.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 156