OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af 20Legend
Wes skrev:
tors 9. maj 2019 21:37
I øvrigt fuldstændig vanvittigt hvis england, efter så mange dårlige europæiske sæsoner, ender med at have alle 4 finalepladser i europa
Ja, så ligaen vel rangeres som den stærkeste igen.
Af Herold
I øvrigt kan United stadig nå en tur i CL - hvis de passerer Arsenal i ligaen og City får et ban fra europæisk fodbold jvf. den sag de har hængende over hovedet. Naturligvis ekstremt usandsynligt at det udmønter sig i noget.

Desuden har jeg slet ikke lyst til at se United få tæv af europæiske sekundahold, men det er en anden snak.
Af Benzet
Salford rykkede op i league two i dag. Det er 4 gang på 5 sæsoner, de rykker op. Det helt oprindelige mål var at opnå dette på 8 år! De måtte i play off-kampe, før oprykningen kom i hus denne sæson. Det er første gang, at klubben er kommet så højt op i ligasystemet. Så stor succes til class of 92`
Af Spoock
Er jeg den eneste der har på fornemmelsen ar Liverpool er mester her om en times tid? Liverpool og Brighton foran... hold kæft en lortesæson...
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Spoock skrev:Er jeg den eneste der har på fornemmelsen ar Liverpool er mester her om en times tid? Liverpool og Brighton foran... hold kæft en lortesæson...
Jeg vinder mange penge hvis det sker - rigtig mange - men jeg håber virkelig ikke det sker.
Af Wes
Det er nogle usandsynligt flotte ord klopp giver moreno og sturridge med på vejen væk fra klubben. Vinklet helt rigtigt imo så det kun lyder positivt og nogle detsljer som gør, at det ikke kan passe til enhver.

Jeg tror sgu de har godt i liverpool for tiden. Forhåbentligt har de ramt toppen, men de bygger et spændende fundament. Et sted jeg tror oser af fremtid og god stemning. Det må være interesssnt for mange spillere..
Af 20Legend
Wes skrev:
tirs 4. jun 2019 19:14
Det er nogle usandsynligt flotte ord klopp giver moreno og sturridge med på vejen væk fra klubben. Vinklet helt rigtigt imo så det kun lyder positivt og nogle detsljer som gør, at det ikke kan passe til enhver.

Jeg tror sgu de har godt i liverpool for tiden. Forhåbentligt har de ramt toppen, men de bygger et spændende fundament. Et sted jeg tror oser af fremtid og god stemning. Det må være interesssnt for mange spillere..
Ja, jeg tror også, at de er startet på en, for os, uhyggelig rejse. Hvis jeg var Liverpool-fan ville jeg godt nok være spændt nu.

Nu kan de virkelig lokke alle spillere de ønsker til klubben.
Brugeravatar
Af LyngUnited
Er der nogen der så kampen mellem Spanien og Sydafrikas kvinder? Det andet straffespark Spanien får er nok en af de værste VAR kendelser til dato.
Af tojebe
LyngUnited skrev:Er der nogen der så kampen mellem Spanien og Sydafrikas kvinder? Det andet straffespark Spanien får er nok en af de værste VAR kendelser til dato.
Ja, jeg så den godt og jeg er helt enig. I min bog var der heller ikke skyggen af straffespark.
Af 20Legend
Hvordan ser I PL slutter denne sæson?

1. Liverpool
2. City
3. Spurs
4. Arsenal
5. Chelsea
6. Wolves
7. Everton
8. United
9. Leicester
10. West Ham
11. Watford
12. Southampton
13. Crystal Palace
14. Aston Villa
15. Burnley
16. Bournemouth
17. Norwich
18. Newcastle
19. Sheffield United
20. Brighton
Af Wes
Umuligt for mig at svare på, før jeg ved hvem der spiller på holdene til næste sæson. Det er jo som regel ret afgørende. :)
Af Benzet
Man kan se Salfords debut i League two kl. 13.25 på Viaplay, hvis andre også skulle have dem som et spændende hold at følge. Jeg er desværre blevet lokket på stranden af konen, inden jeg selv opdagede kampprogrammet. :roll:
Af 20Legend
Spoock skrev:
fre 9. aug 2019 21:20
Billig baggrund, men Liverpool fortsætter med at banke kasser ind. Det kan komme til at gøre meget ondt på Norwich i aften.
Men det har også været to ufatteligt heldige mål. Og Norwich har bidt godt fra sig.
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156