OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af Spoock
Og L’pool foran 2-0 mod Chelsea... den vel på papiret sværeste opgave for dem resten af sæsonen. Jeg tror stadig de render med mesterskabet.
Af Muncken
Spoock skrev:
søn 14. apr 2019 18:50
Og L’pool foran 2-0 mod Chelsea... den vel på papiret sværeste opgave for dem resten af sæsonen. Jeg tror stadig de render med mesterskabet.
Det tror jeg også efterhånden, men de spiller også godt, det gør ondt og sige, men det er bare et faktum
Af Qvist
Ret beset var det jo et godt resultat for United. Jeg havde været småirriteret, hvis Chelsea havde fået point, for så havde de ligget rigtig godt til 4. Pladsen, uanset deres resultat på Old Trafford. Men det er også irriterende at Liverpool vinder. Den kamp var en lose-lose på forhånd.

Hvis bare én af Lloris, Speroni og Pickford havde undladt at kaste bolden ind i eget mål..

På søndag taber vi nok til Everton, og så kan det hele også bare være ligemeget
Af 20Legend
Qvist skrev:
søn 14. apr 2019 21:10
Ret beset var det jo et godt resultat for United. Jeg havde været småirriteret, hvis Chelsea havde fået point, for så havde de ligget rigtig godt til 4. Pladsen, uanset deres resultat på Old Trafford. Men det er også irriterende at Liverpool vinder. Den kamp var en lose-lose på forhånd.

Hvis bare én af Lloris, Speroni og Pickford havde undladt at kaste bolden ind i eget mål..

Sådan ser jeg det slet ikke.

For mig var det en win-win kamp. Tabte Chelsea så gav det United bedre muligheder for top 4. Tabte Liverpool så mistede de et stort skridt i mesterskabskampen. Og blev det uafgjort hvilket jeg håbede så havde mistet et skridt i forhold til det de går efter nu.

Nu tabte Chelsea. Det betyder, at United, med en kamp færre er to points og to mål bag Chelsea. Med en uafgjort i dag og United sejr over Chelsea så vil der højst være to måls forskel mellem holdene. Og jeg tror ikke Chelsea vinder rest.

Det eneste hold jeg ser vinder resten af kampene er Liverpool...
Af Martinsen
Qvist skrev:

Eller Mahrez ikke havde brændt straffe på Anfield.

Der er mange marginaler der er gået Liverpools vej. Jeg tror de ender med at nappe mesterskabet. Og det er næsten ikke til at holde ud, at vi kan være med til at afgøre det for dem... Kan ikke mindes jeg har set mindre frem til en kamp end den vi har mod City.
Af 20Legend
Martinsen skrev:
man 15. apr 2019 07:06
Qvist skrev:

Eller Mahrez ikke havde brændt straffe på Anfield.

Der er mange marginaler der er gået Liverpools vej. Jeg tror de ender med at nappe mesterskabet. Og det er næsten ikke til at holde ud, at vi kan være med til at afgøre det for dem... Kan ikke mindes jeg har set mindre frem til en kamp end den vi har mod City.
Nemlig pga. alt det held og alle de marginaler ser jeg kun Liverpool som mestre.
Af Qvist
Havde håbet og troet på noget hjælp fra Watford. Efter 10 minutter laver Foster sæsonens største drop, og 2 minutter efter tyrer Deeney albuen i hovedet på en Arsenal spillere, uden nogen grund og får rødt kort :roll:

Gud, hvor er jeg træt af fodbold for tiden
Senest rettet af Qvist man 15. apr 2019 21:19, rettet i alt 2 gange.
Af 20Legend
Muncken skrev:
lør 20. apr 2019 13:59
Ja det er fint. Men Citys bagkæde er godt nok uorganiseret
Eller den bare ikke bedre? For mig bliver Citys forsvar ikke testet da de har en vanvittig midtane. Men når man så kommer forbi deres midtbane så er det farligt næsten hver gang. Og det er specielt farligt når Fernandinho ikke er på banen.
Af rinobandino
Skal vi efterhånden være bange for det scenarie, hvor hvis vi snupper Tottenhams plads i top 4 og de så samtidigt vinder CL, så bliver vores 4. Plads annulleret? 😂 eller sætter vi vores lidt til at Barca slår dem i finalen 😵
Af 20Legend
rinobandino skrev:
lør 20. apr 2019 15:27
Skal vi efterhånden være bange for det scenarie, hvor hvis vi snupper Tottenhams plads i top 4 og de så samtidigt vinder CL, så bliver vores 4. Plads annulleret? 😂 eller sætter vi vores lidt til at Barca slår dem i finalen 😵
For at 4. pladsen ikke skal kvalificere sig til CL så kræver det, at Spurs vinder CL OG Arsenal eller Chelsea vinder samt ender udenfor top 4.

Og Spurs vinder nok resten af kampene, hvilket jeg føler mig sikker på, at hverken Arsenal eller Chelsea gør.
Af Wes
20Legend skrev:
lør 20. apr 2019 16:18
rinobandino skrev:
For at 4. pladsen ikke skal kvalificere sig til CL så kræver det, at Spurs vinder CL OG Arsenal eller Chelsea vinder samt ender udenfor top 4.

Og Spurs vinder nok resten af kampene, hvilket jeg føler mig sikker på, at hverken Arsenal eller Chelsea gør.
Hvis det er sandt ser det i mine øjne sandsynligt ud, at vi kunne ende med kæmpe bæfjæs.
Af 20Legend
Wes skrev:
lør 20. apr 2019 16:43
20Legend skrev:
lør 20. apr 2019 16:18
rinobandino skrev:

Hvis det er sandt ser det i mine øjne sandsynligt ud, at vi kunne ende med kæmpe bæfjæs.
IMO ser jeg det som utopi, at Spurs ender udenfor top 4. Spørgsmålet er mere hvorvidt United formår at komme i top 4.
Af rinobandino
Jeg ser Tottenhams ene udekamp mellem CL kampene mod Bournemouth som den eneste potentielle de kan tabe point i. Man skal heller ikke under vurdere at de skal spille CL. De sparer formentlig lidt mellem de kampe
Af 20Legend
rinobandino skrev:
søn 21. apr 2019 09:46
Jeg ser Tottenhams ene udekamp mellem CL kampene mod Bournemouth som den eneste potentielle de kan tabe point i. Man skal heller ikke under vurdere at de skal spille CL. De sparer formentlig lidt mellem de kampe
De spiller tirsdag, lørdag, onsdag så jeg tror ikke det bliver et så stort problem.
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156