OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af Martinsen
20Legend skrev:
man 7. jan 2019 23:33
Martinsen skrev:
man 7. jan 2019 22:53
Arsenal ude.... det er sku uheldigt.
Jeg vil faktisk sige, at det er en god test at få. Godt nok ville det være bedre at få kampen på hjemmebane, men jeg tror Ole Gunnars tropper vinder denne kamp :)
Test af hvad? Der venter os rigeligt med svære kampe. Så tænker ikke Arsenal kampen står alene som en test af noget som helst.

13/1 Spurs ude
26/1 Arsenal ude
12/2 PSG hjemme
24/2 Liverpool hjemme
6/3 PSG ude
9/3 Arsenal ude
16/3 City hjemme

Jeg tror nok vi skulle blive testet den næste tid uanset om vi havde trukket Accrington Stanley hjemme eller Arsenal ude.
Af North
Chelsea ude i FA cuppen - når nu man kunne have trukket en masse møjhold så er det da lidt træls
Af Muncken
Qvist skrev:
man 28. jan 2019 20:29
Latterligt.....

PSG, Chelsea, Liverpool i rap..
Omvendt, så er det altså også nogle fede kampe og se frem til
Af Martinsen
Hvis vi trækker hjemmebane i samme uge som vores blå naboer. Så vil vores kamp byttes om. Altså hvis vi stod til at slutte hjemme samme uge som City ville vi i stedet slutte ude.

Det er de lokale myndigheder i Manchester der har besluttet at de to hold ikke må spille hjemme i samme uge. Og vi bliver flyttet med fordi vi endte under City sidste sæson.
Af 20Legend
Hvem håber I United trækker?

Jeg håber på Ajax. Ajax tæskede godt nok Real, og der er ingen lette kampe. Men Ajax er sammen med Porto og måske United og Spurs de hold med mindst mulighed for at vinde.

Jeg håber på dette program (med hjemmeholdet i første kamp nævnt først):

Ajax-United
City-Barca
Liverpool-Juve
Porto-Spurs

Så ville det være lækkert med disse semifinaler:

Spurs-United
Juve-Barca.
Af For_Zlatan_Dog
Martinsen skrev:Det var dog en forfærdelig lodtrækning.
Helt forfærdelig. Men vi skal jo slå Barca ud på et eller andet tidspunkt. Så må det være Liverpool næste gang og så City elller Juventus i finalen :D.

Er kun bange for Messi.
Af Drens
Av det var ikke sjovt. Jeg havde ellers håbet på vi kunne fedte os videre til en semi også kan det meste ske derfra.

Ligeledes ærgerligt at vi ikke får hjemmebanen til sidst.

Nå skidt pyt, vi må ikke tabe hjemme denne gang. Barca er stærke.

Hvad er spille datoerne?

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk

Af 20Legend
9./10. april hjemme. 16./17. april ude.

Vinder United FA Cup og CL denne sæson så skal OGS vinde årets manager i verden 2019 uanset hvordan det vil gå efter denne sæson.
Af Muncken
Er det kun mig der syntes det er en fed lodtrækning. Når det nu ikke kunne blive Ajax eller Porto? Det bliver da 2 pisse fede kampe, der bliver en kæmpe hype om de her kampe, 2 af de 3 største klubber tørner sammen, hele verdens fodbold øjne vil hvile på os i de her kampe. Favoritter er vi ikke, men vi er heller ikke chanceløse
Af North
Det er bestemt en udmærket lodtrækning. Hellere Barca end opgør mod Liverpool og City. Synes altid det er lidt antiklimatisk at møde hold fra PRL man tit møder.

Noget sjovere kampe mod hold fra andre lande
Af 20Legend
Det bliver 10. april hjemme og 16. april ude.

United har friweekend inden hjemmekampen og mellem de to CL-kampe er der en hjemmekamp mod West Ham.
Af Muncken
20Legend skrev:
fre 15. mar 2019 14:00
Det bliver 10. april hjemme og 16. april ude.

United har friweekend inden hjemmekampen og mellem de to CL-kampe er der en hjemmekamp mod West Ham.
Hvis vi er videre i fa Cuppen så spiller vi semifinal i weekenden inden det første opgør
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9