OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af Martinsen
City nederlag av av av. Det ser godt ud for Liverpool. Det værste af det hele er, at jeg tror ikke City skal tabe mange flere point før Pep er klar til at smide det hele og fokusere 100% på CL.
Af 20Legend
Chelsea får tæsk af Bournemouth ude, Spurs taber hjemme mod Watford og Liverpool spiller uafgjort hjemme mod Leicester... En mærkværdig runde...
Af rinobandino
20Legend skrev:
ons 30. jan 2019 22:26
Chelsea får tæsk af Bournemouth ude, Spurs taber hjemme mod Watford og Liverpool spiller uafgjort hjemme mod Leicester... En mærkværdig runde...
Du skulle lige jinxe Tottenham :lol:
Af 20Legend
Sky Sports skriver på sin Transferdeadline linje, at Everton har afslået et bud på 26,2 mio £ , hvilket eftersigende skal have gjort spilleren vred.
Af Qvist
tjarligdrengen skrev:
man 4. feb 2019 21:30
Mega og tydelig offside på Milner.. hvordan kan linjevogteren ikke se den?!?!!!!
Og Origi slutter kampen af med at brænde en chance, der er 8 meter offside. Skræmmende ringe linjevogterpræstationer.
Af Martinsen
Trods en masse hjælp endte det med tabte point til Liverpool igen. Lad os håbe deres dårlige spil fortsætter, så er der flere nederlag elleruafgjorte kampe i horisonten for dem. Men nu skal City jo lige starte med at slå Everton ude i morgen.
Af 20Legend
Ærgerligt, at man ikke så QPR-Birmingham i dag.

Efter 42 min scorede Che Adams sit tredje mål i kampen da han lagde Birmingham foran 0-4.

QPR fik så scoret et mål lige inden pausen. I anden halvleg fik de så scoret to mål mere. I overtiden fik QPR så et straffe og derved en stor mulighed for at udligne til 4-4. Men Nahki Wells brændte straffe.
Af Clemme
Pablo skrev:
søn 10. feb 2019 17:27
Det går da godt Chelsea. 25 min inde og bagud 4-0.
Fint for mig. Vi overhaler Chelsea og Liverpool får sværere ved at vinde PL.
Af 20Legend
Hvad synes I om Ajax' annullerede mål mod Real her til aften?

Jeg synes det for det første er forkert at bruge VAR, da det ikke er en utvivlsom fejl. Og desuden synes jeg, at det er en forkert annullering.

For mig kan det sammenlignes med, at en spiller bliver fældet i straffefeltet, men har ikke nogen mulighed for at få bolden da den ryger over baglinjen. I sådanne tilfælde får angriberen ALDRIG straffe. Man får kun straffe hvis det påvirker spillet direkte.

Og jeg synes ikke, at Ziyech (eller hvem det er) har nogen som helst påvirkning på spillet. Derfor synes jeg, at målet skal stå.
Af madridista
20Legend skrev:
ons 13. feb 2019 23:46

Jeg synes det for det første er forkert at bruge VAR, da det ikke er en utvivlsom fejl. Og desuden synes jeg, at det er en forkert annullering.
ER der tvivl om offside, så bliver det altid kigget igennem.
20Legend skrev:
For mig kan det sammenlignes med, at en spiller bliver fældet i straffefeltet, men har ikke nogen mulighed for at få bolden da den ryger over baglinjen. I sådanne tilfælde får angriberen ALDRIG straffe. Man får kun straffe hvis det påvirker spillet direkte.

Og jeg synes ikke, at Ziyech (eller hvem det er) har nogen som helst påvirkning på spillet. Derfor synes jeg, at målet skal stå.
Der er offside i 2 tilfælde. Første gang bolden bliver headed ind og Ajax spilleren sparker og misser, så står den næste spiller, der header den i mål i en offside situation. Spilleren rammer godt nok ikke bolden, men han går efter bolden. Det er ligesom når du løber efter bolden, så bliver du dømt offside - selvom du ikke når hen til bolden og rør den.

Anden gang og det på den tilfælde, at målet bliver annulleret, så går Ajax spilleren ind i en spilsituation og har aktiv indflydelse på spillet og han står offside.

Det er 100% korrekt dømt.
Af 20Legend
madridista skrev:
tors 14. feb 2019 00:10
20Legend skrev:

20Legend skrev:

Der er offside i 2 tilfælde. Første gang bolden bliver headed ind og Ajax spilleren sparker og misser, så står den næste spiller, der header den i mål i en offside situation. Spilleren rammer godt nok ikke bolden, men han går efter bolden. Det er ligesom når du løber efter bolden, så bliver du dømt offside - selvom du ikke når hen til bolden og rør den.

Anden gang og det på den tilfælde, at målet bliver annulleret, så går Ajax spilleren ind i en spilsituation og har aktiv indflydelse på spillet og han står offside.

Lol. Du er sjov.
Af Anderson_8
madridista skrev:
tors 14. feb 2019 00:10
20Legend skrev:

20Legend skrev:

Den 1. Situation hvor spilleren der sparker efter bolden men ikke rammer - her ophæver Bale offsiden lige bag ham - så den situation er der IKKE offside i.

Returbolden som bliver headet i mål, synes jeg godt man kan forsvare at dømme offside da Ajax-spilleren er i offside-position og har indflydelse på spillet i det han koliderer med Courtois. Om Courtois havde reddet bolden alligevel, vides jo naturligvis ikke.
Af OneAndOnly
Gud bevar mig vel hvor bliver fodbold dog kedeligt, hvis der skal gennemgå VAR på sådan situationer hver eneste gang som den i Schalke - City, det første straffe er jo horribelt dømt.
Af Martinsen
Det gør altså lidt nas i mit fodboldhjerte, at se Morata score efter han har givet et lille puf til Chiellini og i stedet for at juble vildt over en scoring render han og kigger over skulderen efter dommeren fordi den formentlig skal ses igennem af VAR. Jeg synes overhovedet ikke om det.

Thomas Gravgaard(som er ret glad for Atletico) skrev også på twitter igår at han ikke rigtig jublede over målene, for han var i tvivl om de nu blev godkendt eller ej. Jeg synes virkelig man skal være varsom med VAR. Fodbold er mere end korrekte og forkerte kendelser. Det er hamrende frustrerende når en forkert kendelse rammer ens hold, men fodbold er først og fremmest følelser og dem synes jeg man skal værne langt mere om. VAR skal ikke nødvendigvis skrottes, men der må findes nogle mere klare regler. Eller hjælpe dommerne på en anden måde.
Af 20Legend
Uanset hvordan VAR bliver brugt så er alle måder det er blevet brugt på hidtil forkerte imo.

Jeg har ikke noget imod, at der bliver brugt video. Men det kan gøres på en langt bedre måde.

Der kan være en eller flere dommere, der ser kampen på TV, og de har adgang til alle vinkler. Om de sidder på stadion eller 1.000 km væk er ligegyldigt. Og ligesom når hoveddommeren stoler på sin liniedommer skal hoveddommeren også stole 100 % på videodommeren/dommerne. Og der skal ikke være stop. Hoveddommeren skal heller ikke ud at kigge på et video. Ligeså snart videodommeren/dommerne ser, at hoveddommeren tager en forkert afgørelse, offside, straffe, mål eller rødt kort, så skal de fortælle dommeren om det med det samme. Er der flere dommere, der kigger på TV så skal der være enighed før de kontakter dommeren.

Hvis det foregår nogenlunde på den måde så kan en videodommer bruges. Men som det fungerer nu så fungerer det utrolig dårligt og er imo direkte skadeligt.
Af Spoock
Sarri må være færdig i Chelsea...

Kepa nægtede at lade sig udskifte i overtiden før straffesparkskonkurrence, og Sarri var nærmest på vej ud af stadion, men kom dog tilbage.

Ingen i den trup kan da have respekt for ham længere, når det er spillerne selv på banen, der afgør om de skal skiftes ud eller ej.
Af Benzet
Muligt at Sarri er færdig i Chelsea. Men det håber jeg godt nok også, at Kepa er, uanset hvem manageren er bagefter. Jeg kan ikke mindes at have set en så åbenlys mangel på respekt over sit eget hold. Kepa er en fantastisk keeper, men den opførelse viser jo, at han ser sig selv som større end resten af klubben. På bænken i resten af sæsonen, uanset hvad, og så ud af vagten - det ville jeg i hvert fald ønske selv, hvis det var en Unitedspiller med den opførelse.
Af Spoock
Benzet skrev:
søn 24. feb 2019 20:39
Muligt at Sarri er færdig i Chelsea. Men det håber jeg godt nok også, at Kepa er, uanset hvem manageren er bagefter. Jeg kan ikke mindes at have set en så åbenlys mangel på respekt over sit eget hold. Kepa er en fantastisk keeper, men den opførelse viser jo, at han ser sig selv som større end resten af klubben. På bænken i resten af sæsonen, uanset hvad, og så ud af vagten - det ville jeg i hvert fald ønske selv, hvis det var en Unitedspiller med den opførelse.
Helt enig - det er fuldstændigt disrespekt - ikke kun overfor manageren, men også reservemålmanden. Kepa skal som minimum bænkes resten af sæsonen, og ja - man bør overveje om han ikke bare skal sælges.

Det ender desværre sikkert bare med Sarri fyring og en lille intern bøde til Kepa.
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 154