OldTrafford.dkforum

Danmarks Manchester United website

Her tales der om andet fodbold end bare Manchester United.
Af mufcdk1974
mufcdk1974 skrev:
man 22. okt 2018 11:19
Rygter i spanske medier siger, at Julen Lopetegui står overfor en snarlig fyring efter en efter Real Madrid forhold katastrofal start. Af afløsere nævnes træneren for B-holdet (har glemt navnet) og tada Mourinho.

I må ikke hænge mig op på avisens normale troværdighed, for kender den ikke, men spanske medier insisterer på, Perez har Mourinho på sin ønskeseddel.
Af mufcdk1974
mufcdk1974 skrev:
man 22. okt 2018 12:16
mufcdk1974 skrev:
Rygter i spanske medier siger, at Julen Lopetegui står overfor en snarlig fyring efter en efter Real Madrid forhold katastrofal start. Af afløsere nævnes træneren for B-holdet (har glemt navnet) og tada Mourinho.
Conte er vist bookmakernes favorit.

Brugeravatar
Af Wettergren
Set i lyset af, at hverken Benitez eller nu Lopetegui har fået noget ud af Real Madrid holdet, er det så mere imponerende det Zidane har fået dem til at præstere? Eller har han bare været heldig/kløgtig og haft holdet i sine bedste år?

Dem der er mistroiske overfor Zidane mener jo, at han i virkeligheden ikke taktisk har vist sig som en dygtig træner (i hvert fald ikke offensivt) men bare har haft et verdensklasse hold.
Det kan jo også være de har ret, men man må bare sige, at hans præstationer står i skarp kontrast til det de to andre trænere, der havde holdet før og efter ham, har formået at præstere med det.
Brugeravatar
Af Flax_Generous
Zidane har i hvert fald formået at styre omklædningsrummet og få det maksimale ud af spillerne, måske lige med undtagelse af sidste efterår. Det er muligt, at han ikke har præsteret nogle taktiske revolutioner, men taktik er heller ikke alt i fodbold. Bare se på vores egen Ferguson, hvis uovertrufne og exceptionelle force også var mandskabspleje.
Af Martinsen
Det er vanvittigt imponerende hvad Zidane opnåede i CL med Real Madrid. Men man skal ikke glemme at vi opnåede flere point i PL sidste sæson end hvad han opnåede i La liga med Real. Det synes jeg er lidt bekymrende. CL eller ej. I de andre sæsoner rundede han 90 point og det taler selvfølgelig til hans fordel. Om de solgte ligaen ret hurtigt sidste sæson kan jeg dårligt huske?
Af mufcdk1974
Martinsen skrev:
man 22. okt 2018 11:36
mufcdk1974 skrev:
Santiago Solari. Tidligere venstre wing for Real. Guti har også været nævnt. Han er træner for u/19 holdet.

Brugeravatar
Af Wettergren
Mon Pochettino kunne finde på at skifte til Real Madrid til sommer, hvis Spurs ikke klarer sig godt i denne sæson?

Håber Perez helst vil have Mourinho og vi så kan få Pochettino, men tænker Poch hellere vil til RM. Tror også han er så glad for Spurs, at han ikke vil skifte til en anden engelsk klub, hvis han har andre muligheder.
Brugeravatar
Af Wettergren
Synes det kunne være spændende at se Jardim i Real Madrid, selvom man hurtigt kan komme til at ærgre sig over, at vi ikke hentede ham.
Brugeravatar
Af Wettergren
Jeg synes der er flere spændende spillere i Premier League, der sagtens kunne have niveau til mere. Er der nogle af de her (eller evt. andre) I kunne se i United eller måske en anden større engelsk klub?

Tænker hovedsageligt på navne som Ryan Sessegnon, Ruben Neves, Issa Diop, Wilfred Ndidi, Wilfried Zaha og Aaron Wan-Bissaka.

Og måske også folk som Felipe Anderson, Harry Maguire, James Maddison, Declan Rice, Idrissa Gueye og Callum Wilson.
Brugeravatar
Af Wettergren
Wes skrev:
tors 6. dec 2018 22:33
Har du lige foreslået at købe Zaha igen? :D
Nej ;)

Jeg sagde, at jeg synes der er flere spillere i PL, der har niveau til mere end den klub de spiller i nu. Ville bare høre om folk var enige i, at de her spillere godt kunne gøre sig gældende i toppen eller subtoppen af PL - evt. United.

F.eks. synes jeg Ndidi kunne være en interessant spiller for os.
Brugeravatar
Af Wettergren
En af Hollands mest troværdige journalister skriver, at De Jong vil vælge PSG.
Det er bedre end City, men ville virkelig gerne se ham hos United. Alternativt Spurs eller Everton, som nok ville være et fornuftigt skifte.

Af 20Legend
mufcdk1974 skrev:
fre 7. dec 2018 20:45

Så er det fucking nu Woodward, du skal slå til. Han er alt det, Matic ikke er.
Hvilket betyder, at han ikke bliver købt :evil:
Af mufcdk1974
Wodskou skrev:
fre 7. dec 2018 21:06
75 mio. pund for Frankie De Jong i den holladnske liga?! Wow :shock: :?
"Kun" euro.

Når det er sagt, så er De Jong præcis den type moderne 6er, jeg vil elske at få til United, men han er ikke 2 meter høj og fysisk spillende, så langt fra en Mourinho spiller.
Af Wodskou
mufcdk1974 skrev:
fre 7. dec 2018 22:51
Wodskou skrev:
"Kun" euro.

Når det er sagt, så er De Jong præcis den type moderne 6er, jeg vil elske at få til United, men han er ikke 2 meter høj og fysisk spillende, så langt fra en Mourinho spiller.

Aha ja, okay.

Stadig en voldsom pris for en spiller fra Holland. Men ja, jeg er også kæmpe fan af De Jong, og ville elske at se ham her, men det bliver ikke under Mourinho..
Af Martinsen
Wodskou skrev:
fre 7. dec 2018 22:56
mufcdk1974 skrev:
Wodskou skrev:
"Kun" euro.

Aha ja, okay.

Stadig en voldsom pris for en spiller fra Holland. Men ja, jeg er også kæmpe fan af De Jong, og ville elske at se ham her, men det bliver ikke under Mourinho..
På grund af udviklingen i fodbold generelt og i Ajax i særdeleshed, så er der ingen tvivl om vi skal derop for at købe De Jong eller De Lijgt.
Af RAppel
Martinsen skrev:
man 10. dec 2018 06:17
Wodskou skrev:
fre 7. dec 2018 22:56
mufcdk1974 skrev:

"Kun" euro.

Aha ja, okay.

På grund af udviklingen i fodbold generelt og i Ajax i særdeleshed, så er der ingen tvivl om vi skal derop for at købe De Jong eller De Lijgt.
Ifølge MEN blev vi tilbudt både De Jong og De Ligt for noge år siden, men vi bed ikke på. Ja ja, det er nemt at være bagklog.
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71